Eilisen hirmusähköpäivän kulutustiedot julkaistu, paljonko kulutit sähköä?
Oma kulutus koko päivältä 1,44 kWh, ja maksettavaa tuli abottiarallaa 50cent.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin lasku kaksiosta isossa kaupungissa n. 62e luokkaa. En ole tehnyt mitään erikoista verrattuna muihin kuukausiin, en katso tv:tä, en käytä saunaa, vähemmän suihkua. Vesilasku ihan sama kuin ennen. Vesimittari vie sähköä!
Mihin noin paljon menee? Onko lattialämmitystä
Vierailija kirjoitti:
Pörssisähköhysteria on uusi kansansairaus. Paljonko?! Tä? Paljonko nyt?! Tä?
Ainoa joka tässä hysterisoi, olet sinä. Ajattele asiaa vaikka niin, että ainakin ne pörssisähköilijät ovat nyt valveutuneimpia kuluttajia. Ei pidetä turhaan telkkareita taustaääninä päällä ja koko naapurustoa valosaasteessa.
Mistä te näätte ton teidän kulutuksen?
te ootte hulluja :D ei mun 10sentin soppari ny niin kallis oo. mutta mietin kyllä miten sähkö pari vuotta sitten oli ylipuolet halvempaa ja verkkoon on liitetty sen jälkeen 30% lisää voimaa, joka on rakennettu veronmaksajien rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Just tämän takia on vuoden määräaikainen, aina 8 senttiä. Ei tarvitse palella, saa tehdä ruokaa sillon kun on nälkä, ja pestä pyykkiä koksa on tarve ja pitää niin paljon kausivaloja kun tykkää.
Niin saa pörssisähköläisetkin jos haluaa ja silti maksavat halvemman hinnan kun sinä.
Mulle työttömälle tää sähkönhinnan kerran päivässä tsekkaaminen on ihan mukavaa.
Etkö koskaan katso aamulla päivän säätä etukäteen että miten kannattaa pukeutua, vai onko sekin sulle aivan liian stressaavaa ja työlästä. Hermoheikon tietty kannattaa maksaa ylihintaa sähköyhtiöille.
Pörssisähköläisenä 8c on minulle ihan saakelin kallis kun tottunut 0-3c hintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te näätte ton teidän kulutuksen?
Mulla Fortumin sivuilta omafortumista, näkee minkä päivän tahansa tai ajanjakson, pitää kirjautua oman sähköyhtiön sivuille ja katsoa se oma kulutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5,91kWh 1,18euroa. Oli kyllä raikasta kämpässä ilman sähkölämmitystä, 15 astetta.
Miksi et laittanut kämppää lämpeämään yön halvoilla tunneilla pari kolme astetta lämpimämmäksi niin olisi tarjennut kalliin ajan?
Oli lämpenemässä, mutta jostain syystä tää hyytyy muutamassa tunnissa, kun patterit laittaa pois päältä. Oli myös jo valmiiksi viileää kun olin kitsastellut lämmittämisen kanssa, niin ei juuri ehtinyt lämpötila yön aikana noustakaan. Ei kyllä kylmä tullut kun pukeuduin lämpimästi, käsissä ja kasvoilla vain tunsi, että viileä oli huoneilma.
Kulutus 5,2 kWh ja maksoi 1,85€ (pörssisähkö) mukana marginaali 0,32snt/kWh ja on verollinen hinta.
Joo exelöin 24 riviä 😅
Näköjään 24kWh, vaikka kämppä pimeänä ilman lämmitystä ja kaikki jääkaappia myöden oli vedetty pois seinästä. Jokin tuntuu nyt olevan pielessä...
Vierailija kirjoitti:
Näköjään 24kWh, vaikka kämppä pimeänä ilman lämmitystä ja kaikki jääkaappia myöden oli vedetty pois seinästä. Jokin tuntuu nyt olevan pielessä...
Pahasti pielessä :/
Vierailija kirjoitti:
Siitä päiväkäppyrästä näet meneekö,1kWh tunnissa vai missä kohtaa se kulutus on ollut.
En ole katsonut paljon meni eilen sähköä, mut en usko että kovin paljon. Vesi lämpeni ajastimella yöllä ja emme olleet kotona. Mitä nyt yks pieni jääkaappipakastin voisi kuluttaa vuorokaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Lattialämmityksiä päälle jäänyt?
Seuraako ihmiset oikeasti omaa sähkönkulutustaan? Itse en ole ikinä seurannut omaa sähkönkululutustani.
Minulle sähkö on asia mikä kuuluu ihan normaaliin elämään kuten vaikka vesi tai ruoka, käytän sähköä sen verran kuin haluan enkä ajattele koko kulutusta.
En edes tiedä yhtään paljon mulla menee päivittäin,kuukausittain tai vuosittain sähköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä päiväkäppyrästä näet meneekö,1kWh tunnissa vai missä kohtaa se kulutus on ollut.
Tasaisesti mennyt koko päivän. Sähkönkulutukseni on lähes identtinen minkä vain päivän kanssa, jolloin olen elänyt normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Seuraako ihmiset oikeasti omaa sähkönkulutustaan? Itse en ole ikinä seurannut omaa sähkönkululutustani.
Minulle sähkö on asia mikä kuuluu ihan normaaliin elämään kuten vaikka vesi tai ruoka, käytän sähköä sen verran kuin haluan enkä ajattele koko kulutusta.
En edes tiedä yhtään paljon mulla menee päivittäin,kuukausittain tai vuosittain sähköä.
Eiköhän nuo ole työttömiä jotka jaksaa seurailla omaa sähkönkulutustaan. Pitäähän työttömilläkin olla jotain tekemistä päivittäin. Seurailisivat vaikka mol.fi sivustoja eikä jotain sähköä.
30,2 kWh kelasähkö, joten maksettavaa tuli siirtoineen 0,00 €