Miksi niin moni mies haluaa sängyssä lyödä ja vetää hiuksista?
Vai onko jostain syystä mulle tullut vastaan näitä erityisesti? Yksikin koitti tuota jälleen, ja läiskäs kovaa kasvoihin samalla kun piti hiuksista. Lopetin samantien, katsoin silmiin ja sanoin rauhallisesti että vielä jos tekee noin, niin haen pesismailan ja vedän sitä mailalla naamaan niin et näkö lähtee. Olen naiseksi aika skrode ja kovaluontoinen, en niinkään kovin romanttinen hempeileijä. Työskentelen vankilassa ja ilmeisesti tämä saa miehissä sen reaktion että tykkään jostain helvetin alistamisleikeistä ja kivusta.
Voiko joku mies valottaa miksi käyttäytyy näin?
Kommentit (18)
Ei ole tullut kyllä vastaan, mutta sanotaan näin, että jos tuollaista yrittäisi niin olisi kyllä kyseiselle miehelle viimeinen kerta kun mun kanssani sängyssä olisi. Ja loppuisi ne hommat muutenkin siihen paikkaan. V-tu mitä ääliöitä sitä leipä elättääkin..
Et tajunnu kysyä niiltä monilta miehiltäs?
Pitkästä aikaa tätäkin näkyy palstalla tän aiheensa kanssa.... Huoh.
Samaa mieltä kanssas, naurettavaa myös ne perseelle tai tisseille läpsimiset, mitä pokessa esiintyy
Hyi, mulle ei ole onneksi tehty koskaan noin.
Juuri nämä yksilöt ovat naisten suosiossa. Sitten kun lapsi on tehty, haetaan turvaa niistä muista miehistä, tai syyllistetään koko vastakkainen sukupuoli. Koitapa joskus sitä miestä, joka ei uhoa tai kohtele sua kuin huuuuraaa. Saatat yllättyä positiivisesti.
Kummallista, että vedät tommosia miehiä puoleesi toistuvasti. Näkyisikö vika peilistä?
Vierailija kirjoitti:
Juuri nämä yksilöt ovat naisten suosiossa. Sitten kun lapsi on tehty, haetaan turvaa niistä muista miehistä, tai syyllistetään koko vastakkainen sukupuoli. Koitapa joskus sitä miestä, joka ei uhoa tai kohtele sua kuin huuuuraaa. Saatat yllättyä positiivisesti.
Älä kärjistä. Ihan tavallinen ja noin muuten hyväkäytöksinen mies saattaa toimia sängyssä niin kuin aloituksessani mainitsin. Sitä kun kuvitellaan että olen joku sadomasokisti ammattini ja luonteeni takia.
Ap
Pepulle on läpsitty mutta ei onneks naamaan. Kyllä sellaseen pitäis lupa olla. Sais kyllä suoran palautteen. Viime viikonlopun tyyppi läppäs pari kertaa tissiin mitä myös pidin outona. Muuten oli sellainen pussailija ja kädestapitäjä. Läpsi tissiin ja ois pitäny koko ajan olla kulli suussa eikä seissyt nii lähin menee vaikka yritti että nukun vieressä.
Ja mä niin haluaisin, että joku mies käyttäisi vähän kovempia otteita muhun. Pitäis kiinni niskasta, hiuksista, läpsisi perseelle ja kevyesti sais läpsäistä poskellekin. Panis kovaa.
Mutta ei. Mulla on näitä helliä silittelijöitä ja varovasti koskijoita. Takaapäinkin jos pyydän panemaan, niin on sellaista varovaista ja rauhallista.
Enkä syty enää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä niin haluaisin, että joku mies käyttäisi vähän kovempia otteita muhun. Pitäis kiinni niskasta, hiuksista, läpsisi perseelle ja kevyesti sais läpsäistä poskellekin. Panis kovaa.
Mutta ei. Mulla on näitä helliä silittelijöitä ja varovasti koskijoita. Takaapäinkin jos pyydän panemaan, niin on sellaista varovaista ja rauhallista.
Enkä syty enää yhtään.
TÄMÄ. Itse nimenomaan haluan kunnon otteita. En kasvoille läpsimistä, mutta sitä että pitää kurkusta kiinni, panee kunnolla ja ottaa kunnolla persauksista kiinni kun laittaa takaapäin. Mutta kun EI.
Mä itse pyydän kurkusta kiinni pitämistä ja poskelle läpsäisyä.. mutta vaan joskus harvoin kun tuntuu siltä ja haluaa samalla sellasta rankkaa panoa. Jos pyytämättä ja kysymättä tekis niin homma loppus siihen.
Mulla oli sellainen nainen, joka halus että kun maali häämöttää niin vedän tukasta. Laukes kuulemma paremmin. Pyysi pientä kuristamistakin, mutta siinä kulki mun raja. En suostunut, kivempi olla katsomatta maailmaa ilman ruotsalaisia ikkunaverhoja.
Ei ole osunut kohdalle, ja poliisiasia olisi, jos osuisi.
Siis lyödä vai läpsiä? Aika iso ero.
Ne on kattonu liikaa pokea.