Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakee!!! vihlasuja vasemmalla alhaalla

02.01.2007 |

Elikkäs viikkoja kasassa 20+5 ja mulla ollut ummetusta jo parin viikon ajan ohimenevästi. Nyt pari päivää on alhaalla vasemmalla tuntunut vihlasuja kun vaihtaa asentoa....

Johtuukohan tämä vaan tuosta ummetuksesta, olen ymmärtänyt paksusuolen menevän juuri tuolla vasemmalla alhaalla vai kenties istukasta, minulla istukka myöskin alhaalla vasemmalla ns. takaistukka?.

Vihlasuja ei tunnu muutako välillä, kun vaihtaa asentoa. Eli kävellessä ja istuessa ei tunnu.

Pelottaa vaan kun ensimmäinen raskaus ja ei oikein tiedä, mikä on normaalia ja mikä ei

t. Mimais

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just ummetuksesta johtuvaa (altistaa pukamille ja ne vihloo!) mut ne vihloo yleensä myös kävellessä, istuessakin vois.

tai sitten kohdun kannattimien eli ligamenttien venymistä (ligamentit tuntuu edempänä...) ja ne vihloo just asentoa vaihtaessa useimmiten.

ehkä voi olla liitoskipujakin? nekin tuntuu mulla usein just kävellessä tosin. kyllä asentoa vaihtaessakin...

Mulla ollu kaikkia ja ovat vaarattomia. Kannattaa mainita neuvolassa kuitenkin. kaikenlaisia vihlontoja ja nipistyksiä vauvan kasvu vatsassa aiheuttaa :)

Tiina ja muksis rv 20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla