Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annoin vaimolleni epilaattori joululahjaksi...

Vierailija
02.01.2007 |

..ja hän ei ole edes vaivautunut ottamaan laitetta laatikosta.

Ja hän väitti joskus olevan nykyaikainen nainen... PRKL!!!

Mies 30+

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen käyttö sattuu...

Vierailija
2/71 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikainen epilaattorihan ei edes satu :-)

Joten suosittelisin, että otatte vaimosi kanssa yhteistä aikaa ensi viikonloppuna. Avaatte punaviinipullon ja laitatte kynttilän palamaan. Sitten romanttisen musiikin soidessa kaivat Epilaattorin esille ja ajat kuin vihjeeksi pallikarvasi.

Tämän jälkeen vaimosi varmasti ymmärtää vihjeen - ja saat lahjallesi iloisen käyttäjän. Epiloinnin aiheuttamat nippaisut kestät varmasti, koska karvattomia pallejahan on ihana imeskellä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nykyaikainen epilaattorihan ei edes satu :-)

Joten suosittelisin, että otatte vaimosi kanssa yhteistä aikaa ensi viikonloppuna. Avaatte punaviinipullon ja laitatte kynttilän palamaan. Sitten romanttisen musiikin soidessa kaivat Epilaattorin esille ja ajat kuin vihjeeksi pallikarvasi.

Tämän jälkeen vaimosi varmasti ymmärtää vihjeen - ja saat lahjallesi iloisen käyttäjän. Epiloinnin aiheuttamat nippaisut kestät varmasti, koska karvattomia pallejahan on ihana imeskellä....

*reps ja kops*

Vierailija
4/71 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä palautin epilaattorini. onneksi gigantissa on 30 päivän palautusoikeus. turha väline. mieluummin nypin.

Vierailija
5/71 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilaattorin käyttö sattuu, urheilu ei kiinnosta, laihduttaminen on mahdotonta, lantiopohjan jumppa on hankalaa.

Miks mun mies ei koskaan kehu mua? Tuntuu et se ei niinku edes haluu seksii.

Vierailija
6/71 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Epilaattorin käyttö sattuu, urheilu ei kiinnosta, laihduttaminen on mahdotonta, lantiopohjan jumppa on hankalaa.

- juurineen nyhdettyjen karvojen

- urheilullisuuden

- laihuuden eikä

- lantionpohjalihasten perusteella.

Vierailija
7/71 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tulevatkin ajankohtaiseksi vasta alkuhuuman jälkeen, ehkä vasta vuosien päästä. Tuskinpa kukaan mies noita juttuja pahakseen panee.

Vierailija:

Näin on, mutta onneksi mies ei olekaan mua valinnut

- urheilullisuuden

- laihuuden eikä

Vierailija
8/71 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha mitään tuollaista ostaa. kattiloita ja pölynimureita vaan lahjapakettiin. ja suklaata että ei perse pääse vahingossa kiinteytymään siivotessa.

Vierailija
9/71 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nuo tulevatkin ajankohtaiseksi vasta alkuhuuman jälkeen, ehkä vasta vuosien päästä. Tuskinpa kukaan mies noita juttuja pahakseen panee.

Vierailija:

Näin on, mutta onneksi mies ei olekaan mua valinnut

- urheilullisuuden

- laihuuden eikä

Vierailija
10/71 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

turha mitään tuollaista ostaa. kattiloita ja pölynimureita vaan lahjapakettiin. ja suklaata että ei perse pääse vahingossa kiinteytymään siivotessa.

Vierailija
11/71 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä asioista on vaikea keskustella realistisesti. Hyvä esimerkki on tuo " Eipä mun mies ole mua valinnut minkään urheilullisuuden tai laihuuden perusteella" . No kerro ihmeessä millä perusteella olette ensimmäiset silmäykset toisiinne kohdistaneet?

Katsokaa ensin tarkasti miten olette muuttuneet seurustelun aikana. Onko tullut kiloja? Miten pukeudutte? Mitä teette vapaa-aikana? Valokuvista selviää aika paljon.

Sitten keskustelette miesten kanssa. Kyllä se harmittaa jos nainen muuttuu muutamassa vuodessa ulkonäöltään. Miehet voi tietysti tehdä saman testin.

Vierailija
12/71 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pieni, pyöreä ja urheilua harrastamaton kun tapasimme. Olen edelleenkin pieni, pyöreä, enkä harrasta urheilua.

En ole mikään valtava läski, mutta en ole laiha, enkä kovin timmissä kunnossa. Seurustelun kuluessa en ole kovin paljon muuttunut ulkoisesti ja pukeudun edelleen suht samalla tavalla.

Mieheni pitää siitä, että meillä on hauskaa yhdessä, olemme kiinnostuneista riittävästi samoista asioista, juttelemme paljon. Ehdottomana plussana on kuulemma se, että laitan hänen mukaansa hyvää ruokaa ja harrastamme paljon innokasta seksiä.

Vierailija:

Näistä asioista on vaikea keskustella realistisesti. Hyvä esimerkki on tuo " Eipä mun mies ole mua valinnut minkään urheilullisuuden tai laihuuden perusteella" . No kerro ihmeessä millä perusteella olette ensimmäiset silmäykset toisiinne kohdistaneet?

Katsokaa ensin tarkasti miten olette muuttuneet seurustelun aikana. Onko tullut kiloja? Miten pukeudutte? Mitä teette vapaa-aikana? Valokuvista selviää aika paljon.

Sitten keskustelette miesten kanssa. Kyllä se harmittaa jos nainen muuttuu muutamassa vuodessa ulkonäöltään. Miehet voi tietysti tehdä saman testin.

Vierailija
13/71 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hoikka ja n. 5 kg hoikemmassa kunnossa kuin tavatessamme. Muutenkin olen ajan myötä alkanut pitämään enemmän huolta ulkonäöstäni. Ja kyllä vaan ottaa päähän se miehen kasvava kaljamaha! Huomauttelen ja patistan lenkille, teen kevyttä ruokaa yms.

Mies jos olisin, niin tietenkään ei sopisi huomauttaa, vaimothan purnaavat sitä kuukausitolkulla kaikilla keskustelupalstoilla. Oikeasti - itse otan myös onkeeni mieheni sanomiset, " olisiko aika ajaa kainalot" ja vastaavat. Mieskin saisi ottaa minun puheeni todesta. Läski on ulkonäön lisäksi terveyshaitta.

Vierailija
14/71 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisin päin. Itse (mies) olen yrittänyt jo vuosikaudet liikkua ja pidän jumppaamaalla itseni hyvässä vedossa. Naista ei kiinnosta. Muita naisia kyllä näyttäisi kiinnostavan kun kroppa muuttuu sporttisemmaksi. Tahallani korostan tätä nykyään myös vaatteillani, varmasti pidän huolen että hauikset ja hartiat pääsee oikeuksiinsa koska olen kyllästynyt siihen että omaa vaimoa ei kiinnosta. Se on juuri niitä jotka aloittaa " huomenna" tai " heti kun sitä tai tätä loppuu/alkaa, mitä vaan" . Eli tyypillinen itsepettäjä. Kun sillä tulee illalla hetkellinen tunne että jotain pitäisi laittaa suuhun niin eikun kaapille ja mitä vaan, leipää suklaata makkaraa (tunnetteko muuten yhtään naista joka vetää HK:n sinistä suoraan paketista? En minäkään paitsi tämän). Joskus se on yrittänyt käydä jumpassa, sekin oli liian rasittavaa. Väsymystään valittaa aina, miksiköhän, sopii kysyä.

Minä pidän sitä loukkaavana että itse näen vaivaa sen eteen että hänellä on mies joka jaksaa pyörittää arkea, harrastaa seksiä vaikka kuinka pitkään ja näyttää hyvältä. Hän ei tee mitään, on juuri sellainen mikä sattuu olemaan. ONNEKSI ei ole sentään liian lihovaa tyyppiä vaan jostain ihme kai geeniperimän ansiosta pysyy edes suunnilleen alle 70 kiloisena. Jos en itse nauttisi niin paljon sporttisemmasta minästäni niin vetäisin sellaisen kalja/makkarakuurin että saisi eukko mitä tilaa. Anteeksi tämä vuodatus, mutta vituttaa.

Vierailija:

...hoikka ja n. 5 kg hoikemmassa kunnossa kuin tavatessamme. Muutenkin olen ajan myötä alkanut pitämään enemmän huolta ulkonäöstäni. Ja kyllä vaan ottaa päähän se miehen kasvava kaljamaha! Huomauttelen ja patistan lenkille, teen kevyttä ruokaa yms.

Mies jos olisin, niin tietenkään ei sopisi huomauttaa, vaimothan purnaavat sitä kuukausitolkulla kaikilla keskustelupalstoilla. Oikeasti - itse otan myös onkeeni mieheni sanomiset, " olisiko aika ajaa kainalot" ja vastaavat. Mieskin saisi ottaa minun puheeni todesta. Läski on ulkonäön lisäksi terveyshaitta.

Vierailija
15/71 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän on turha kuittailla että auta kotitöissä ja anna vaimollesi aikaa jne jne. Minä kannan asennan ruuvaan ja rakennan ja vielä hoidan pesen tiskaan siivoon pyykkään niin paljon että välillä tuntuu että seuraavaksi alkaa varmaan vittu kasvamaan jalkoväliin. ;)

t. ed

Vierailija
16/71 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aion kyllä itse ostaa kunhan pääsen ostoksille.

Vierailija
17/71 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän myös sen sanoo ja on samalla enenevässä määrin mustasukkainen, kun ajattelee, että muutkin miehet huomaavat. Kuten tekevätkin. En vain siitä hänelle kerro. Jos maha kasvaa, niin vilkuilen minäkin enenevässä määrin sinun kaltaisiasi miehiä, jotka pitävät itsensä kunnossa ;)

Mies syö myös kostoksi. Jos jostain tulee riitaa, niin hän menee tahallaan jääkaapille, koska tietää, että se ärsyttää minua yli kaiken. Ja venyy illat tv:n edessä.

Minä olen aina ollut meidän suhteessa urheilullisempi ja toista on saanut vetää perässä kuin kivirekeä mihinkään liikuntaan. Millähän sitä saisi miehen todellakin ymmärtämään, että häntä ei ole enää kiva katsella, kohta tuskin koskeakaan?

Vierailija
18/71 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin otan vaimon käytöksen henkilökohtaisena loukkauksena. Siis ajattelen että minä en ole jotenkin sen arvoinen että minun vuoksi kannattaisi pitää itsensä sellaisessa kunnossa että se miellyttäisi minua. En tiedä miten pitkälle kenelläkään on oikeutta vaatia toista harrastamaan vaikkapa liikuntaa mutta kyllä jonkinlaista vaivaa pitäisi olla valmis näkemään asian eteen.

Tunnen kyllä myös pariskuntia joiden ajattelen olevan samassa tilanteessa mitä itse kirjoitat. Niistä tapauksista ajattelen usein että tuo mies ei ole ansainnut tuota naista. Ja olen todella sitä mieltä. Niin pinnalliselta kuin se kuulostaakin niin minun mielestä myös parisuhteessa toisen huomio ja halu itseä kohtaan pitää ansaita.

Vierailija:

Hän myös sen sanoo ja on samalla enenevässä määrin mustasukkainen, kun ajattelee, että muutkin miehet huomaavat. Kuten tekevätkin. En vain siitä hänelle kerro. Jos maha kasvaa, niin vilkuilen minäkin enenevässä määrin sinun kaltaisiasi miehiä, jotka pitävät itsensä kunnossa ;)

Mies syö myös kostoksi. Jos jostain tulee riitaa, niin hän menee tahallaan jääkaapille, koska tietää, että se ärsyttää minua yli kaiken. Ja venyy illat tv:n edessä.

Minä olen aina ollut meidän suhteessa urheilullisempi ja toista on saanut vetää perässä kuin kivirekeä mihinkään liikuntaan. Millähän sitä saisi miehen todellakin ymmärtämään, että häntä ei ole enää kiva katsella, kohta tuskin koskeakaan?

Vierailija
19/71 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos kumppanini patistaisi mua kovasti johonkin suuntaan ja ottaisi sellaisen moittivan isän roolin, en pystyisi pitämään parisuhdettani kovin antoisana - henkiseltä ilmapiiriltään

Tietysti! Mutta kyllä täällä ainakin alkaa olla keinot käytetty. Jumalauta sentään, nyt tulikin mieleen. Ennen joululomaa ehdotin (taas), että mentäiskö tänään illalla lenkille. No katotaan sitä sitten. Ajattelin että teen iltapalaa ja käydään saunassa lenkin jälkeen. Oikeesti odotin sitä. Ja vitut! Sen vaivan jälkeen katon kun akka puhuu sohvalla puhelimessa tunnin. " Pirita on siis ihan rikki kun se ei näe sitä Markusta" PERKELE! Pari kertaa vielä ehdotin että joko lähettäis sinne juoksemaan. Sitten kun kello oli 9 ja näin että olohuoneessa pyörii amazing race nauhalta, siis nauhalta saatana! Sitten lähdin yksin. Eikä ollu taas vähään aikaan mitään asiaa niille vatsamakkaroille. Aamen.

Sanokaa nyt naiset millä saan motivoitua, sen naisen innostumaan liikunnasta? Kiitos.

Vierailija
20/71 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sanokaa nyt naiset millä saan motivoitua, sen naisen innostumaan liikunnasta? Kiitos.