IL: Suomalaisia miehiä vaivaan nyt impotenssi
Suomalaiset miehet eivät uskalla mennä enää uuden tuttavuuden luokse kun pelkäävät että heillä ei seiso.
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/73bf71b0-4b0a-4475-86…
Onko sinun kohdalle sattunut tuollainen pettymys?
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
"Olisi varmaan ilkeää alkaa puhumaa tuosta seisomattomuudesta? Vai mitä kannattaisi tehdä? Odotella ja vältellä seksiä?"
Ei kai se puhuminenkaan sen pahempi ole kuin että mies kantaa turhaa riittämättömyyden tunnetta. Ei se ehkä puhumalla parane, mutta hyvä olis miehen tietää ettei se ole mikään pakko just nyt. Toisaalta juuri aikakin voi auttaa kun huomaa ettet ole lähdössä mihinkään.
Itse jännitin nuorempana joskus niin paljon ettei seisonut ja ehkä senkin takia opin nuolemaan hyvin, ei sillä että se korvaisi asiaa, mutta se toi itselle turvaa kun ei tarvinnut epäillä etten saisi naisia tyytyväisiksi niin ei tarvinnut niin paljoa jännittää etteikö seisoisi. Sittemmin aina lisää oppii itsestään eikä tarvi suuseksiinkään turvautua vaan osaa luottaa itseensä ja tietää ettei maailma kaadu siihenkään jos ei jostain syystä seisoisi.
Lähinnä kyse varmaan onkin nuoren miehen kohdalla siitä että se on
Kiitos vastauksesta! :) hän tosiaan kysyi jo mielipidettäni seurusteluun, mutta koska olemme fyysisesti viettänyt yhdessä vasta muutamia päiviä niin en ollut valmis ihan vielä. Täytyy yrittää olla rento ja kärsivällinen hänen kanssaan, ja näyttää omaa haavoittuvaisuutta, jos se auttaisi häntä.
Yleensä, vaikka olisi alku hankalaa, niin kun hetken "vaivaan", niin tosiaan ei ole impotenssia ;D
Schtojoinggg vaan muillekin!
-winner-
Täällä ulkomailla huomaa kyllä kuka on suomalainen mies. Vatsa sieltä tulee ensiksi. Enkä edes asu turistikohteissa
Vierailija kirjoitti:
Ei seiso, koska naisen kanssa seksi on yksinkertaisesti niin tylsää. Oma käsi kunniaan tai trans-naisia metsästämään.
No sitten vaan nokka ylpeästi kukkelia kohti. Ei ole enää häpeä olla gamp👍
Vierailija kirjoitti:
Naisten olisi syytä laihduttaa.
Minä olen hoikka ja urheilullinen (painoindeksi 21 ja lihakset erottuu), hyvä kasvojen luusto ja (ainakin alkuvaiheessa :D) rento, kiva luonne.Kauniiksi kehutaan edelleen (43v) vähintään viikottain. Rinnatkin on kivat, ne korjattiin imetysten jälkeen. En ole "instagram-täydellinen", mutta ulkonäöllisesti vähintään hyvää keskitasoa. Ja kyllä, vastaan on tullut useampi erektio-ongelmainen mies. Eli ongelma ei nyt valitettavasti ole (taas/tälläkään kertaa) naisissa, sorry. Ja hei, hyvään seksiin ei tarvita "hyvää" kroppaa, vaan hyvät tyypit ja hyvä kohtaaminen. Lienee sinulle tuntemattomia ilmiöitä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla seisoo useimmiten vain omista fantasioista. Kyllä se naistenkin kanssa yleensä seisoo alussa kun uuden kanssa otetaan vaatteet pois ja pääsee nuuhkimaan ja maistelemaan toisen ekaa kertaa. Mutta aika äkkiä sitten totun ja niin tottuu kikkelikin, eikä jaksa enää innostua. Tulee 1-3 vuoden tauko naisista, kunnes mielenkiinto taas heräilee ja sitä etsii uuden, ja sama kuvio lähtee taas käyntiin. Eka on nam nam ja sitten -> njääh tää on ihan nähtyä touhua ja sitten -> kivempi olla yksin -> aikojen kuluttua "hmm ai että tekee mieli pimppiä" -> uusi nainen -> "ai niin, tämmöstähän tää olikin".. -> jne jne jne.
Joo, max 18kk per mies eikä mulle riitä yksi mies kerrallaan. Pitää olla vaihtelua. Onneks tinder on täynnä helppoja miehiä :)
Liian kauniit naiset estävät minulta seisonnan. Pystyn vain tavallisennäköisten tai rumien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa. Viime vuosina harrastamissani irtosuhteissa monella on ollut vaikeuksia erektion kanssa. Eikä varmasti johdu minusta, olen hoikka, huoliteltu ja halukas. Ja ulkomaisilla rakastajillani oli kivikovat, eli tämä lerppuus koski vain suomimiehiä.
Saman havainnut. En enää uskalla kokeilla suomalaisia. Se jäätävä pettymys... Ja toisaalta aika harvassa timmit suomalaiset on anyway. En pysty harrastamaan seksiä plösöjen kanssa.
Mies täyttää juuri 53 v, muttei minkäänlaista erektio-ongelmaa ollut koskaan. Itseltä nää vaihdevuodet vienyt kaikki halut ja yhdyntä lähinnä sattuu, voisin varmaan olla loppuelämäni ilman koko hommaa... Ero joku päivä tulossa, kun jälkikasvu aikuistuu, jotta mies pääsee etsimään halukkaampia ja itse saa elää rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jäänyt joitakin tapauksia väliin, kun ei ole ottanut eteen. Itseasiassa mitä kauniimpi nainen on kyseessä, sitä todennäköisemmin niin käy. Rumien kanssa on aina toiminut. Siksi en nykyään lähde kauniiden matkaan baarista, vaan otan mieluummin sellaisen kenen kanssa varmasti onnistuu.
Lohduttavaa kuulla. Itse olen vähän tapaillut nuorta miestä, jolla ei ole seisonut niin, että oltaisiin voitu yhtyä. Mutta mies vaikuttaa todella kiinnostuneelta kyllä, hän esim. hemmotteli minua hotelliviikonlopulla heti ensitreffien jälkeen. Ongelma on, että itseä ei usein kiinnostaisi pelkkä suuseksi, mitä mies kovasti haluaa. Lisäksi hän ehdotti, että käytäisiin ostamassa kaikenlaisia seksileluja, mikä ei itseä kiinnosta ollenkaan kun ei ole edes yhdyntää saanut.. :D minulle kävisi hyvin, ettei harrasteta seksiä vielä sitten, mutta mies ilman erektiota ei tykkää ajatuksesta??
Tuo on ihan kauhea tilanne. Mä olen joutunut antamaan rukkaset useammalle miehelle tuosta syystä. Saan orgasmin nimenomaan penetraatiossa. Jos mies ei siihen pysty, niin mun kiinnostus loppuu hyvin nopeasti. Ehkä joskus vanhuksena voin sitten tyytyä leluihin yms
Juu 31-v fwb:ni ei saa munaansa liiallisen runkkaamisen takia enää ylös muuta kuin Vigralla. Siemsyösyäkään ei saa enää pelkällä pillun jyystämisellä vaan pelkällä omalla kädellä. Surullista.
Höpöhöpö. Mulla on nytkin jäätävä erektio ja jos pääsisi panemaan laukeaisin varmaan parissa minuutissa.
M56
ei vaivaa minun ukkoa. se on valmis suorittamaan aviollisia toimintoja vaikka jokapäivä. mutta jos kysely tehtiin ovensuu kyselynä vasemmiston puoluetoimistolla, pitää tämä varmasti paikkansa. koska eihän keneltäkään muulta koskaan mitään kysytä.
Mulla lässähtää fiilis, kun hyväilen ja lämmittelen naisen peppua ja sillä menee jarrut päälle ko. touhun suhteen.
Karsea siveydensipulifiilis huokuu naisesta ja jäätävä "antaa olla sitten koko homma"-tunnelma ottaa vallan.
Mie en kiihotu rumille naisille eli ei miul meinaa ottaa etee rumien naisten kanssa.
Ruma nainen on ylipainoinen,kasvoista ruma,ruma kroppa,ruma nainen käyttää huonoja vaatteita.. jne
Kaunis nainen on haluttava 🤗
M29
Alapeukuttajaa suututtaa kun sen partnereilla ei seiso :=======D
Varmaan peilissä syy.
Vihervassarinaisten ukoilla ei varmasti seiso, on ne naiset semmoisia länkyttäjiä.
1.Suomalaisten ylipaino on korostunutta miehillä. Se vaikuttaa erektiokykyyn. Suomalaisnaiset eivät ole lihoneet samaan tahtiin, suurin osa on edelleen suunnilleen yhtä reheviä tai hoikkia kuin meidän mummotkin. Eikä teidän isejä ja paappoja haitannut yhtään.
2.Jättäkää se prnonkattelu vähemmälle ja oma mielikuvitus enemmälle. Jos minulta kysytään, ne suorituspaineet näkyy ihan suoraan, kuka katellu mitä sivustoja ja kuinka paljon. Enkä ole läski, vaan bmi 20 ja treenattu.