Kaikki ministerit näprää kännykkää istunnossa,
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Puhemies voisi kyllä kieltää kännykän käytön, kuten muillakin työpaikoilla on kielletty.
Mutta siinä tapauksessa meillä pitäisi olla puhemies. Nyt siellä on vähä-älyinen hiiri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhemies voisi kyllä kieltää kännykän käytön, kuten muillakin työpaikoilla on kielletty.
Mutta siinä tapauksessa meillä pitäisi olla puhemies. Nyt siellä on vähä-älyinen hiiri.
ootpa ikävä ihminen
Ei paljon kiinnostele nuorten tai köyhien ongelmat siellä.
Oli kyllä hyvä klippi, ihan jokainen naputteli kännykkäänsä sen puheenvuoron aikana.
Enemmistölle ihmisistä lukeminen ja kuunteleminen onnistuu vallan mainiosti samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Enemmistölle ihmisistä lukeminen ja kuunteleminen onnistuu vallan mainiosti samaan aikaan.
Ei muuten onnistu.
Harvemmille ja antaa lisäksi vaikutelman, ettei vois vähempi kiinnostaa.
Joku siellä oli varmaan av lla tän aloituksen aikana ja laittoi minisstereiden vatsappiin, että nyt kännyt pois, kun kaikilta katos.
Ministerit käyttäytyvät itse kuin pahainen nuoriso, kännykkää tuijotetaan töissäkin herkeämättä. Nuorison pahoinvointi - häh?
Mä osaan sujuvasti kuunnella ja selata sähköpostia tai uutisia samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Huippu selaaja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti ja soitat varmaan pianoakin samaan aikaa vasurilla.
Nyt on kuitenkin kyse siitä, minkä vaikutelman ministerit antavat teeveessä. Kiinnostaako heitä kansanedustajien puheet ja nuorison ongelmat?
Ministereitä ei juurikaan kiinnosta.
Kukaan ei tuolla pitäisi hulluna, jos sahaisi pistosahalla mustasta plexistä kännykän kokoisen palasen ja tökkisi sitä sormillaan koko istonnon ajan. Sehän näyttäisi normaalilta.
Vierailija kirjoitti:
Mä osaan sujuvasti kuunnella ja selata sähköpostia tai uutisia samaan aikaan. << niin luulee mun syterikin. Mutta ei yhtään jää sille päähän mitä sille puhuin tai mitä se puhui mulle. Se vaan on läpäri F.B. Saman aikaan kun puhuu puhelin kaijutin pällä mulle. Jos sanon mitä sulle kuuluu? Jauhaa vaan sitä samaa sairauksiaan.