Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten seksilelut kauppoihin

Vierailija
21.11.2023 |

Koska tulee Motonetiin satisfaierit ? Kaikenmaailman sittarit ja prismat, ellokser ja muut myy naisten dildoja ja vibroja, mutta enpö oo nähnyt henkkamaukan seksinukketarjontaa tai edes muita miestenleluja tarjolla. Ikeakin voisi ottaa kokoa itse sarjan jostain aikuistenlelusta, vai mitä mieltä olette ?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kysyntää on, miksei tarjontaa sitte

Vierailija
2/12 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla trollausta vain, mutta joka tapauksessa, kyllähän ainakin prisman verkkokauppa myy miesten leluja siinä missä naistenkin. Itsekin sieltä ostanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään trolli ole, ehkä vähän kevennystä mutta asia on tosi. Ite en oo nähnyt. Ehkä Lidlin joulukampanjaan tulee ?

Vierailija
4/12 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketin ja S-ryhmän kauppoihin tuli joitain naisille suunnattuja seksileluja mutten muista nähneeni miesten vastaavia ? Pitäneekö paikkansa ettei ole ?

Vierailija
5/12 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkansa ettei ole miesten seksileluja hyllyssä. Vaatisi ainakin hälyttimet paketteihin.

Prismalla on verkkokaupassaan myös miesten seksileluja. Hintataso samaa kuin hottttlipssillä.

Vierailija
6/12 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös hotlips oo aika kalliin paikan maineessa ? 

Vierailija
7/12 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen kynnys minulla olisi Prismassa kuljettaa ostoskärryissä jotain tekopyllyä.

M38

Vierailija
8/12 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa Prisman seksivälintarjonta. Hinnoiltaan ihan kilpailukykyiset, valinnanvaraa varsinkin vaatteiden osalta olisi voinut olla enemmän. Miehille ei löytynyt mitään vaatteita, itse käytän ylensä läpinäkyviä boksereita ja olisi toivonut sellaisia 

Vierailija
9/12 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna perheen kanssa riitaa minne mennään ensin, juomaosastolle, karkkihyllylle vai valkkaamaan seksilelut?? 

Vierailija
10/12 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy myös Hobby Hallin nettikaupassa kyseisen alan runsas valikoima.

Vierailija
11/12 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen kynnys minulla olisi Prismassa kuljettaa ostoskärryissä jotain tekopyllyä.

M38

Samaa mietin. Mutta joku näitä päristimiä oletettavasti ostaa, koska niitä on tullut vähän joka hyllyyn. Ilmeisesti osaa ihmisistä ei haittaa että koko kassajono ja myyjä tuijottaa tekokrpää siinä hihnalla ruispalojen ja kurkun välissä.

Vierailija
12/12 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoriskiihotin on hyvinkin toimiva. Tekopillut eivät ole. (En edes ostaisi kuin tietyn mallin mukaan valmistettua Flesua)

Tuossa syy miksi niitä ei myydä maitokaupoissa.