Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihis ja oon flunssassa

Vierailija
21.11.2023 |

Pitäskö jatkaa laihista ja kokata ite ruokaa, vai tilata foodoralta jtn mättöä? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et jaksa kokata tilaa Foodoralta ja jatka laihista sitten kun olet parantunut.

Vierailija
2/5 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et jaksa kokata tilaa Foodoralta ja jatka laihista sitten kun olet parantunut.

En jaksais kokata.

Ärsyttää vaan takapakki laihikseen, kun treenaamaankaan ei pääse vielä hetkeen. 

Oon siis normaalipainon ylärajalla ja haluaisin ~5kg pudottaa, mut hidasta hommaa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö miten se flunssa liittyy asiaan? 

Mulla ainakin flunssat vie koko hemmetin ruokahalun ja makuaistin, siinähän on hiton helppoa mäystää jotain kaurapuuroa ja raejuustoa kun mikään ei kuitenkaan maistu miltään. 

Liikuntaa ei kipeänä nyt kannata harrastaa, mutta muutenhan tuo on typerin mahdollinen syy lopettaa laihis ja vielä ostaa jotain kallista mättöruokaa, joka ei edes maistu miltään nenän ollessa tukossa.

Vierailija
4/5 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö miten se flunssa liittyy asiaan? 

Mulla ainakin flunssat vie koko hemmetin ruokahalun ja makuaistin, siinähän on hiton helppoa mäystää jotain kaurapuuroa ja raejuustoa kun mikään ei kuitenkaan maistu miltään. 

Liikuntaa ei kipeänä nyt kannata harrastaa, mutta muutenhan tuo on typerin mahdollinen syy lopettaa laihis ja vielä ostaa jotain kallista mättöruokaa, joka ei edes maistu miltään nenän ollessa tukossa.

En jaksa kokata ja tekee mieli lohturuokaa :(

Vierailija
5/5 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sellaistakin ruokaa tilata mikä ei ole mitään mättöä. Lisäksi sitä ei tarvitse syödä liikaa.