Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kuntosalilla iskeminen ok?

Vierailija
20.11.2023 |

Mielestäni ei ole vaan haluan treenata rauhassa. Uidessa hallilla sama juttu. Tosin vaikka kesällä rannalla ok, kun olen vain rentoutumassa. Mikä teidän mielestänne ei ole sopiva paikka alkaa lähestyä iskemismielessä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa nyt juuri kuntosaliin, niin minusta on omituista, että nykyään voivotellaan, kun pariutuminen on siirtynyt nettiin ja samalla kuitenkin jatkuvasti listataan tonnitolkulla julkisia paikkoja, joissa ei toivota tulevan isketyksi.

Eikö oo kamalaa että naiset haluaa tuntea olonsa ihmisiksi eikä lihanpaloiksi kotoa lähtiessään..

Naisen iskeminenkö alentaa naisen lihanpalaksi?

Kyllä. Kuvitteletko että jonkun naisen mielestä on oikeasti imartelevaa että kauppareissulla tai lenkillä joku pyrkii panemaan?

Mistä olet saanut päähäsi, että iskeminen on sama asia kuin panemaan pyrkiminen? Jos joku on näin sinulle tehnyt, niin se ei ole ollut iskemistä.

Jos ainoa asia mitä ihmisestä siinä vaiheessa tietää kun pyytää ulos on naama ja miltä perse näyttää housut päällä, niin ei ihmistä silloin pidä kuin seksiobjektina.

Vierailija
22/22 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan jakaa näemmä mielipiteitä jonkin verran. Itseäni ahdistaa jos jonkun jo edellä mainitsemissa suljetuissa tiloissa tullaan lähestymään. En itse bi naisena todellakaan kokisi mukavana esim. pukuhuoneessa lähestymistä. En kyllä treenatessanikaan. Jos olen vaikka laskettelemassa ja menen sen jälkeen kuumalle kaakaolle niin saa tulla mielellään jutuille 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla