Puhelimesi ja puhelimen ikä??
Ja kauan teillä älypuhekimet kestäneet?
Mulla Huawei p20, ikä 5v.
Kommentit (38)
Huawei honor lite 8, 6 vuotta vanha.
Vierailija kirjoitti:
Huawei honor lite 8, 6 vuotta vanha.
Unohtui maininta että tämä on eka älypuhelimeni.
En tiedä.
Nokia-merkkinen se kuitenkin on ja ostin sen viime kesänä kirpparilta kympillä,kun entinen lakkasi toimimasta eikä ollut .enää korjattavissa.
ps*en olekaan mikään 'kännykkä-addikti.' eli puhelin on minulle vain puhelin ja väline jolla lähettelen viestini ja vastaanotan tarpeelliset viestit; pidän yhteyksiä ja hoitelen puhumalla tai viestittämällä hoidettavat asiani.ja siinä sen funktio ja käyttö minulle.
Iphone 12 mini, ikää kuukausi. Kyllästyin Android halkoihin, kun puhelin lipsahti taskuun pistäessä asfaltille.
Samsung galaxy A3, 2017
Tippunu erinäisistä korkeuksista erinäisille pinnoille erinäisiä kertoja. Näyttö näistä vähän kärsinyt, mutta ei pahasti. Hyvin toimii, toistaiseksi. Akku alkaa nyt tarvita latausta jo aika tiheästi, toki käytöstä riippuen.
Motorola Edge 40 neo, miinus kaksi päivää koska saapuu vasta ylihuomenna.
Iphone 6s plus 6v, akku vaihdettu kerran.
Joku One plus vm 2019. Hyvin toimii ja toivottavasti vielä pitkään.
iPhone 12 mini. Käytettynä hankin pari kuukautta sitten. Edellisellä käyttäjällä ollut pari vuotta. Mun edellinen puhelin oli melkein 7 vuotta vanha.
iPhone X, ostettu uutena viitisen vuotta sitten.
Ei älypuhelinta. Nokia ehkä 4-5 vuotta vanha?
iPhone XS, ostin reilu pari vuotta sitten Swappeista käytettynä, eli puhelimen tarkkaa ikää en tiedä.
Itsellä nyt n. 1,5v vanha Samsung Galaxy A13 4G.
Katselin huvikseni että mallisarja on edennyt jo A15:ksi, ei näyttäisi kummoisia eroja olevan tähän verrattuna, käyttöjärjestelmäkin päivitysten myötä sama Android 14 One UI 6.0, näyttö olisi uudessa A15:ssa jopa hitusen pienempi, kameratkin suunnilleen samat, mutta tässä vanhassa on lisäksi vielä syvyysanturi, jota uusissa ei ole.
Wikipedian mukaan myös Glonass ja Galileo näyttäisi puuttuvan uusimman puhelimen toiminnoista. Mistähän syystä?
Varsinkin EU:n Galileo paikannus olisi varmaan ihan hyvä gps:n täydennykseksi, varsinkin kun gepsiä näköjään häiritään... Glonass on tietysti venäjän itsensä luoma paikannusjärjestelmä, saisikohan sen kytkettyä A13:sta pois päältä...
Samsung A 52 s 5g 1,8 v.
vanha. Tuli lupaus uuteen androidiin viikon päästä. Onni onnettomuudessa, että A51 tuhoitui pudotessaan. Oli paljon kehnompi.