Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ootte tinderissä sanoneet jos olette työtön?

Vierailija
20.11.2023 |

Tai en ole työtön vaan eläkkeellä. Tuntuu vaan helpommalta sanoa olevansa työtön.....en deittailisi koskaan ketään jolle se on ongelma

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen tällä hetkellä työtön"

Vierailija
2/21 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusjohtaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti sanonut. Teen kuitenkin selväksi etten ole mikään vapaaehtoisesti tuilla elävä pummi vaan on kyllä koulutus ja välillä ollut töissäkin.

Vierailija
4/21 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan rehellisesti sanonut. Teen kuitenkin selväksi etten ole mikään vapaaehtoisesti tuilla elävä pummi vaan on kyllä koulutus ja välillä ollut töissäkin.

Siis Ootko eläkkeellä?

Ap

Vierailija
5/21 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuollaisesta asiasta voi valehdellakaan, etenkin jos kyseessä niinkin pysyvä seikka kuin eläkkeellä joutuminen oletettavasti iässä jossa se ei ole iän puolesta tavanomaista. 

Sanot reteästi asian kuten se on ja katsot kenelle asia OK ja kenelle ei. 

Vierailija
6/21 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuollaisesta asiasta voi valehdellakaan, etenkin jos kyseessä niinkin pysyvä seikka kuin eläkkeellä joutuminen oletettavasti iässä jossa se ei ole iän puolesta tavanomaista. 

Sanot reteästi asian kuten se on ja katsot kenelle asia OK ja kenelle ei. 

Tää asia ei ei ole itselleni vielä Ok joten pelottaa kertoa tuntemattomalle

Ap

Vierailija
7/21 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lomalla ja/tai palkanmaksajani on KELA.

Vierailija
8/21 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen ihan rehellisesti sanottuna valehdellut sukulaisille, sossulle, opettajalle ja tinderissä olevani työssä vaikka en ole. Mitään haittaa siitä ei ole vielä tähän mennessä koitunut eikä kukaan ole voinut asiaa tarkistaa mistään.

Vierailija
9/21 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lomalla ja/tai palkanmaksajani on KELA.

Mulla on eläkeyhtiö ei kela

Ap

Vierailija
10/21 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse laittaisi siihen deitti-ilmoitukseen, että eläkkeellä, mutta kertoisin sen heti tutustumisen alussa, ekoissa viesteissä ennen tapaamista. Se on reilua molempia osapuolia kohtaan.

Työtön exäni kirjoitti aikoinaan deitti-ilmoitukseen, että "työni on yrittäjäluontoista". Ehdin jo ihastua, kun tajusin että on oikeasti työtön. Puuhasteli kyllä kaikenlaista "yrittäjäluontoista", mutta nosti työttömyysetuuksia. Tuli huijattu olo. 

Älä siis anna suhteen mennä ihastumisvaiheeseen, säästät molempia pettymyksiltä kun kerrot mahd. pian. 

Vierailija
11/21 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kronologisesti ansioitunut ihminen, joka on töiden välissä

Vierailija
12/21 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis tilanne että olen ihastunut ja toinen myös, kerran nähty ja nyt viestitelty, ei puhelinsoittoja. En ole uskaltanut sanoa....miten sanon tuon viesteissä, sydämeni todennäköisesti särkyy.

Ap

Vierailija
13/21 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/21 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla siis tilanne että olen ihastunut ja toinen myös, kerran nähty ja nyt viestitelty, ei puhelinsoittoja. En ole uskaltanut sanoa....miten sanon tuon viesteissä, sydämeni todennäköisesti särkyy.

Ap

Jos sille tyypille eläkeläisyys on ongelma, niin sun sydän tulee särkymään joka tapauksessa. Ennemmin tai myöhemmin. Itse valitsisin mieluummin kertoa mahdollisimman aikaisessa vaiheessa. Paljon enemmän se harmittaa molempia, kun suhde on edennyt jo liian pitkälle. Toinen voi tuntea olonsa vedätetyksi. 

Voihan olla, että asia ei ole hänelle ongelma, jolloin suhteenne on hyvällä ja rehellisellä pohjalla. 

Vierailija
15/21 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha Tommi. Luuletko että tuun Tinderiin moikkaamaan teitä runkkareita? Arvaa kaks kertaa.

Vierailija
16/21 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sapattivapaalla toimii aina. Työt alkavat kesällä ja kesällä ne alkavat joskus vuoden vaihteessa.

Vierailija
17/21 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkit kiertää asian ilmaisulla "työpaikkojen välissä". 

Vierailija
18/21 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kertois mitään epäedullista itestäni tinderissä. Jos toinen ihastuu ja haluaa jotain vakavaa niin sitten voi kertoa että on eläkkeellä. Ja siinä kohtaa sillä ei ole enää merkitystä. Alussa kaikilla ennakkoluuloilla on mahdollisuus pilata jotain hyvää. Pitäs antaa mahollisuus ihmiselle ja sen persoonalle ensin. Tsemppiä ap!

Vierailija
19/21 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Ootko eläkkeellä?

Ap

Ihan olen perustyötön jonka pitää hakea töitä saadakseen sitä tukea. Eläkeläisen ei tarvitse.

Vierailija
20/21 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsultointihommia tilapäisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi