Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa tätä, mies määrää elämässä kaiken

Vierailija
20.11.2023 |

Jos hänen kanssaan elää perheenä, pitää tehdä niin kuin hän sanoo. Itse olen hyvin joustava ja kiltti ihminen, ihan liiankin kiltti! Tiedän että tämä on vain oma vikani kun olen tähän suostunut. On vaan niin vaikea käsittää, ettei toisella ole mitään joustoa eikä ajattele muuta perhettä. Se on 100% hänen elämänsä ja työpaikkansa, mikä määrittää perheemme asuinpaikan. Sillä ei ole väliä että minä ja lapset ollaan täällä hyvin yksinäisiä, kaukana sukulaisista ja ystävistä, pitkät matkat kouluun ja töihin. Mies saattaa olla töissä yli 12 tuntia päivässä, mutta sitten on äreä jos minä haluaisin joskus illalla mennä johonkin yksin. Niin ja tämä talo missä asumme, mies osti tämän edes kysymättä minulta asiasta! Ja haukkuu ja syyllistää että olen kiittämätön kun ei kelpaa. Luonnollisesti hänen mielestään olen hänelle velkaa hoitaa kaikki kotityöt ja pihanhoidon. Talossa ja paikassa jossa en viihdy :( 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika tyypillisestä heteroavioliitolta. Mies määrää kaiken ja naisella on vain palvelijan rooli. Ei tuollaiset miehet ikinä kasva ihmisinä tai muutu - niistä tulee ajan myötä vain itsekkäämpiä. Ja kiitollisuudesta saarnaa muutenkin vain sadistit, joilla on aina joku hyvä tekosyy sille, miksi hyväksikäyttö on heidän mielestään ok - lähinnä, koska se hyödyttää heitä itseään.

Vierailija
22/37 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos annat kohdella itseäsi kuin kynnysmattoa tulet aina olemaan kynnysmatto. 

Mikä estää sua ottamasta lapset ja vaihtamasta paikkakuntaa, tukiverkkojen lähelle? Pliis, ei yhtään tekosyytä selittelyineen. Ainoa este olet  sinä itse.

Tiedän, tämä on täysin totta. Kerään rohkeutta ja voimia koko ajan. Tulee petetty olo, kun mies tiesi miten paljon toivoin ehjää perhettä lapsille. Kun eihän se toimi jos yksi käyttäytyy määräillen muita. Mutta nämä tunteet mun pitää vaan käsitellä. Yritän nyt säästää mahdollisimman paljon rahaa että meillä on lasten kanssa varaa muuttaa pois. Ap

Jokainen ajatus siitä mitä mies on tehnyt tai jättänyt tekemättä on pois siitä energiasta, minkä nyt keskität itseesi ja siihen, että saat voimat lähtöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset hoitoon, jos vielä tarvitsevat ja etsit itsellesi työpaikan niin elämäsi laajenee.

Vierailija
24/37 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
25/37 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset hoitoon, jos vielä tarvitsevat ja etsit itsellesi työpaikan niin elämäsi laajenee.

Mä olen töissä sen normaalin 8 tuntia päivässä. Ja tämänkin takia minulla on velvollisuus tehdä kaikki kotityöt kun pääsen niin helpolla. Ap 

Vierailija
26/37 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin eronnut siinä vaiheessa kun toinen ostaa talon kysymättä minulta mitään asiasta. Olisi mies saanut muuttaa sitten ihan yksin.

Vierailija
27/37 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovut tuosta kiltteydestä. Kun niin tapahtuu, niin rytisee. Despootit ympärillä tuijottavat suu auki. Mutta se on välttämätöntä.

Vierailija
28/37 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovut tuosta kiltteydestä. Kun niin tapahtuu, niin rytisee. Despootit ympärillä tuijottavat suu auki. Mutta se on välttämätöntä.

Näinhän se on. 

Vierailija
29/37 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt herranjumala eletä 50lukua! Etsit oman asunnon ja muutat,avioeron saa nykyään helposti. Jääköön mies ostamaansa taloon murjottamaan.

Vierailija
30/37 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki suomenruotsalainen mies. Tääl ois sellanen.

Ei tässä nyt mitään homoa haeta.

Vierailija
31/37 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Toiset valitsevat oman elämän, ja aloittajan kaltaiset puolisonsa elämän.

Jos päätät jonakin päivänä aikuistua ja itsenäistyä, voit aloittaa sen opiskelemalla ammatin, jolla hankin OMAN toimeentulon, oman asunnon ja sen oman elämän.

Vierailija
32/37 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä oman tahtosi mukaan ja muuttaa pois miehen luota. Vai onko se niin komea mies että annat sen määräillä ja haluat elää ikuisesti sen kanssa?

Vierailija
33/37 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen töissä sen normaalin 8 tuntia päivässä. Ja tämänkin takia minulla on velvollisuus tehdä kaikki kotityöt kun pääsen niin helpolla. Ap 

Herää pahvi! Älä keksi itsellesi velvollisuuksia, tai vaadi ainakin mies maksamaan amerikanmalliin elatusmaksut.

Vierailija
34/37 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole tuollaista velvollisuutta. Vaan miehelläsi on velvollisuus vähentää työtunteja, että voi osallistua perhe-elämään. Eikä se mies todennäköisesti mitään töitä edes tee, kunhan kuluttaa aikaa työpaikalla kun odottelee että sinä hoidat kotityöt.

Vierailija
35/37 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai annat pillua miehelle joka päivä kuitenkin.

Vierailija
36/37 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan tänä iltana eron puheeksi. Ap 

Vierailija
37/37 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan tänä iltana eron puheeksi. Ap 

Älä suotta.