Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassua.. Meillä on pitkään ollut vaisua seksipuolella miehen kanssa.

Vierailija
02.01.2007 |

Syy ollut lähinnä minussa, en ole jaksanut /ei ole huvittanut ja halut poissa. Nyt yhtäkkiä huvittaa! Nytkin on viikon sisään touhuttu varmaan kolmesti..! Onko kellään muulla samanlaista ja mitä arvelet syyksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

erota suosiolla.

Vierailija
2/11 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo seksiä ollut kahteen ja puoleen viikkoon. Muuten menee ihan hyvin niinkuin aiemminkin. En tiedä mistä tälläinen hiljainen jakso... Minä haluaisin mutta mies jotenkin väsyneempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä 4 vuoteen. Se loppui positiiviseen raskaustestiin. Että tällainen hiljainen vaihe... Muuten menee ihan hyvin.

Vierailija:

Ei oo seksiä ollut kahteen ja puoleen viikkoon. Muuten menee ihan hyvin niinkuin aiemminkin. En tiedä mistä tälläinen hiljainen jakso... Minä haluaisin mutta mies jotenkin väsyneempi.

Vierailija
4/11 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin kävi samalla tavalla, varsinkin oviksen aikaan himot oli hirveät (enkä aio aloittaa hormonaalista ehkäisyä!) ;)

Vierailija
5/11 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama juttu; viimeisin kerta lokakuussa 02.

Vierailija
6/11 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä paitsi, et tainnut lukea viestiä kunnolla.. ap

Vierailija
7/11 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teki yhtäkkiä imetyksen lopetettua mieli lähes joka päivä. tulinkin raskaaksi toisesta kierrosta imetyksen lopetuksen jälkeen :)

Vierailija
8/11 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin aika harvoin nykyisin hormoonit on hereillä....=). Läheisyyttä kuitenkin on paljon ja sekin on ihanaa!

Vierailija
9/11 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on seksielämä hyvin epäsäännöllistä eli välillä menee pitkiäkin aikoja, ettei haluta ja välillä taas haluttaa joka päivä.

Ei hormonitilanne palaudu heti imetyksen loputtua, vaan juuri tuollainen 1,5kk on ihan todennäköinen tasaantumisaika. Ja niin kuin joku toinenkin, veikkaan sulla olevan oviksen lähellä. Silloin mua ainakin panettaa useammin kuin muulloin.

Vierailija
10/11 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin väsynyt ja kai vähän masentunutkin. Kun aloin taas panostamaan itseeni, aloin kuntoilemaan, ostin itselleni uusia vaatteita yms. mielialakin koheni ja suhde alkoi toimia jälleen! Nyt olen taas uudestaan rakastunut mieheeni ja sängyssä menee erittäin hyvin :)

Vierailija
11/11 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tilanne pysyy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi