Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kampaajat eivät osaa tehdä vaaleanruskeaa hiusväriä?

Vierailija
19.11.2023 |

Vaihtoehtoina on vain tummanruskea tai sitten blondi. Miksi ei voi sekoittaa aavistuksen ruskeaa vaaleampaan hiussävytteeseen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt ihan samaa, itse olen brunette ja joka ikinen kerta värjäyksen tulos on liian tumma. Kerran menin samantien yhteen paikalliseen kylpylään ilman uimalakkia ja liotin hiuksiani kloorivedessä että sain väriä vähän pois. Väri laimeni  mutta lähti kyllä se ihana kiiltokin ja hiukset oli viikon ihan korppua ennen kun sain pari kertaa jollain tehojoidolla vähän sileämmäksi. 

Mikään brune ole jos se on kerran värjätty.

Huijjari sinä olet!

Vierailija
22/24 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy miksi en käy kampaajalla. Pitkät hiukset voi leikata helposti kotona ja oma luonnollinen tummanruskea väri on 100x parempi kuin "keskiruskea" kampaajalta, joka on siis oikeasti musta, lähes sinisillä vivahteilla. En tajua miksi tuo on niin vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kampaajat tarkista asiakkaalta jonkin värikartan avulla mitä sävyä laitetaan?

Kyllähän siitä kartasta usein katsotaan, lopputulos vaan ei aina ole samanlainen.

Kävin viime kesänä kampaamossa ja otin samalla värikäsittelyn. Harmitti, koska lopputulos oli suurin piirtein samanlainen, kuin olisin itse kotivärilläkin saanut aikaiseksi. Lisäksi se oli ihan liian tumma, vaikkei pitänyt olla. Kampaamovärjäyksen odottaa olevan korkeammalla tasolla kuin kotivärjäyksen. 

Nyt meni rahat hukkaan. 

Vierailija
24/24 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ap pyytää tummanvaaleaa. Suomalaisen käsitys siitä, mikä on vaaleanruskea, vastaa värikartoilla tummanvaaleaa.

Tämä on totta. Tummanvaalea on se, mitä sanotaan vaaleanruskeaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä