Jos nyt saisit 10000 euroa ylimääräistä rahaa niin mihin käyttäisit sen
Itse käyttäisin silmien kaihileikkaukseen ja jos vielä rahaa jäisi niin jonkinlaiseen face liftingiin.
Kommentit (66)
Laittaisin kaksi hammasimplanttia ja maksaisin pois taloyhtiön kattoremonttilainan. Nämä asiat teen joka tapauksessa, kunhan vähän säästän.
Ensialkuun käyttäisin viinaan ja naisiin..loput ehkä vaan tuhlaisin.
Maksaisin HETI kerralla autoremontin en tarttis ottaa lainaa pankista!
Maksaisin asuntolainaa tai opintolainaa pois. Järkevyys kunniaan!
Maksaisin velkoja. Laittaisin pari tonnia säästöön ja loppurahoilla kävisin hammaslääkärissä ja silmälääkärissä.
Muuttaisin EU alueen ulkopuolelle. Töihin tietenkin. En loisimaan tai rikolliseksi. Olenhan moniosaaja.
Laittaisin puolet määräaikaistilille ja toisella puolella ostaisin osakkeita. Mitään ylimääräistä en todellakaan ostaisi.
Pari matkaa perheen kanssa voisi tehdä kun ei olla vielä perheenä juuri matkusteltu.
Olen saamassakin perintöä. Ajattelin sijoittaa indeksirahastoon isän muistolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin loparit työstäni ja pitäisin muutaman kuukauden loman auringossa. Sitten liitonrahoilla loppu vuosi.
Hoppas att du lär dig finska i solen.
Ime munaa svenssoni.
Varför du alt vil sjuka kuk?
Vierailija kirjoitti:
Hankkisin lapsen.
Mistäpäin ajattelit ostaa? Nigeriasta saa aika edukkaasti.
Mulla on lainaa 28 000€ ja maksaisin sitä pois koko summalla.
Menisin leikkauttamaan silmäpussit. Loput sijoituksiin, ostaisin varmaan Nordeaa.
Vierailija kirjoitti:
Hölmö. Ei järkevällä ole lainaa!
Minulle isä osti asunnon ja äiti auttoi opiskeluaikana. Ei fiksut tarvitse mitään lainaa.
Vierailija kirjoitti:
Menisin leikkauttamaan silmäpussit. Loput sijoituksiin, ostaisin varmaan Nordeaa.
Kannattaa olla varovainen kaikissa leikkauksissa.
Kävin terveyskeskuksessa poistattamassa pari luomea ja nyt en ole saanut silmiä kiinni viikkoon!!
Ehkä vanhémman pienemmän auton. Helpottaisi kulkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmö. Ei järkevällä ole lainaa!
Minulle isä osti asunnon ja äiti auttoi opiskeluaikana. Ei fiksut tarvitse mitään lainaa.
Mitä fiksuutta muka on se, että pappa betalar?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vanhémman pienemmän auton. Helpottaisi kulkua.
Kumman vanhemman? Isän vaiko äidin?
Veikkaan,että äidin jos kerran pienempi.
Luottokorttilaskun maksaisin (3800e..) sit lopuilla rahoilla ostaisin kompostorin ja muut menis remppaan jossa rahareikiä riittää (keittiö, kylppäri, kaikki pinnat..).