Mitä se ns. voimaantuminen oikein on?
Vaikka olenkin nainen, niin en tajua, miten muka esimerkiksi joissain pyllybikineissä voimaantuu? Tuollaisissahan tulisi vain hiton nolo olo.
Kommentit (38)
En tajua, miksi pitää ottaa ruma neonvärinen sivusiili ja sonninrengas.
Se on sitä kun nainen, yleensä keski-ikäinen, alkaa elää vain itselleen ja itsekeskeisesti. Kuin teini-ikäinen konsanaan. Minä minä - tyyliin. Voi esim pettää miestään ja se on voimaantumista, koska tietenkin se mies on lähtökohtaisesti syyllinen tähän voimaantumiseen. Voimaantuminen on vähän kuin p erseilyä. "Koska mä voin!"
Tehdään jotain päin helvettiä ja ollaan siitä ylpeitä
Se on sitä kun päässä pörisee ja pitää tuntea jotain.
tämä Voimaannutaan ..tulee siis suoraan jenkki miesviha feminististä ja on vaan suomennettu näin.
Miesviha rasismi ja mielenterveys on liittyy asiaan.
Miehillä kusiletku muuttuu kovaksi.
t, nainen
Vierailija kirjoitti:
Kai se on jokaiselle jokin oma juttu, mistä tulee hyvä ja "voimaantunut" olo. Itselleni se on se, kun lehmät luottaa niin, että voin istua niiden päällä tai kesällä lukea kirjaa nojaten rauhallisena märehtivään ja makoilevaan lehmään.
Puhutko nyt ns lehmästä suomi naisena ?
Se on sitä kun ikinö naista saamaton yhteiskunnan elättämä runkkari pyörii naistenlehden keskustelupalstalla sössöttämössä.
Minulle se on sitä että en ota toisten negatiivia itseeni.Laitan mielessäni kädet itseni suojaksi et stop, palautan huonot vibat bumerangina😁.
Tiedän oikeuteni, tiedän velvollisuuteni, tiedän miten haluan itseäni kohdeltavan siispä kohtelen nätisti muita.Minusta on luontevaa olla ystävällinen ja kohtelias ja siitä tulee hyvä mieli itsellekkin kun jotain kivaa praatailee.
Yhtään skeidaa en ota vastaan, olkoon herra tai narri, jos yrittää kiemuroida niin saa tuta jos vääryyttä yrittää.
Minäkään en tajuu. Toinen on kehopositiivisuus. Haukkumiseen ainakin on niitä sanoja käytetty.
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miksi pitää ottaa ruma neonvärinen sivusiili ja sonninrengas.
MItä tuo tähän liittyy? Se on jonkun tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä kun nainen, yleensä keski-ikäinen, alkaa elää vain itselleen ja itsekeskeisesti. Kuin teini-ikäinen konsanaan. Minä minä - tyyliin. Voi esim pettää miestään ja se on voimaantumista, koska tietenkin se mies on lähtökohtaisesti syyllinen tähän voimaantumiseen. Voimaantuminen on vähän kuin p erseilyä. "Koska mä voin!"
Tulihan se sieltä.. toisten ihmisten haukkuminen.
Se on yleisnimitys sille, että tekee jotain todella typerää ja ylpeilee sillä, koska ei osaa hävetä typeryyttään.
Voimaantuminen on aina henkilökohtaista joten se vain tarkoittaa hyvän olon tulemista jostakin syystä.
Mistä sinä pidät?
Miten tykkäät rentoutua?
Onko tarvetta muutoksille?
Viekö joku energiaasi, luovu siitä jne.
Joku kutsuu sitä lepohetkeksi, toinen lenkiksi ja kolman ystävien tapaamiseksi.
Ei sen kummempaa.
Älkää arvostelko toisten valintoja. Mielipiteet ovat sallittuja mutta älkää vaatiko kaikkia elämään kuten itse haluatte.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tulkitsevat sen näin omalla kohdalla. Alkavat "arvostamaan" itseänsä eli vaatimaan kaikenlaista, myös erityiskohtelua ja alkavat käyttäytymään ilkeällä sekä ylimielisellä tavalla esimerkiksi.
Feministeistä on tullut anarkisteja, jotka yhdessä vihervasemmiston kanssa yrittävät vain rikkoa yhteiskuntaa mahdollisimman paljon. Hulluus on laajalle levinnyttä. Nuorista naisista yritetään tehdä prostituoituja. Perheet yritetään rikkoa kannustamalla pettämään ja jättämään. Poikien ahdinkoa yritetään lisätä entisestään syyttämällä heitä siitä että ovat miehiä ja luokittelemalla kaikki miehille omaiset jutut toksiseksi. Ja moni muita esimerkkejä.
Se on itsetunto-ongelmaisten säälittävä self-help keksintö.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä termiä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt tätä termiä.
Sillä selitetään sitä miksi käyttäydyn huonosti ja vaadin muilta liikoja. Terveemmät ajattelevat sen tarkoittavan kokonaisvaltaista hyvinvointia rehellisellä sekä aidolla tavalla eli pirteyttä, onnellisuutta, aktiivisuutta ja kaikkea hyvää sekä mukavaa. Tulkinta on aina henkilökohtainen. Ei saisi alkaa elämään vain itselleen jos on lapsia sekä muita vastuualueita joista on myös pidettävä huolta. Narsistien juttu lähinnä, työntävät vastuunsa muille koska eivät halua tehdä työtänsä.
Kai se on jokaiselle jokin oma juttu, mistä tulee hyvä ja "voimaantunut" olo. Itselleni se on se, kun lehmät luottaa niin, että voin istua niiden päällä tai kesällä lukea kirjaa nojaten rauhallisena märehtivään ja makoilevaan lehmään.