Ali Jahangiri keikalla
Mistä vitsistä Ali Jahangirin Naantalin keikalla emäntä hermostui?
Kommentit (681)
Minä voisin tehdä ali baballe esityksen missä pilkkaan m us limeja, kor aania ja hiekkaneecereitä. Katsotaan kuinka kippurassa ali nauraa.
Täältä näet videon tapahtuneesta:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/video-ali-jahangirin-stand-up-keika…
Alihan on pahoillaan vain siitä että tämä kuvattiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä joku " voimaantunut" keski-ikäinen nainen on menettänyt hermonsa..yllätys!
Kyllä näytti tuon voimaantuneen naisen meno todella nololta. Tuollaisten tiukkapipojen pitäisi ymmärtää pysyä poissa standup-esityksistä. Toivottavasti joku näyttää hänelle videon omasta touhustaan.
Ei se koomikon käytöskään kovin hyvää ollut. Päreet paloi Alilta totaalisesti. Esiintyjän luulisi osaavan paremmin vastaanottaa saamansa kritiikin, myös epäasiallisen. Esimerkiksi olemalla itse rauhallinen.
Mutta mikä se vitsi oli, josta tilanne alkoi?
Samanlaisia kuumakalleja nuo kaikki alit on. Näillä median lemmikeillä ja jotenkin edes menestyneillä se on vain hieman paremmin naamioituna. Ja todellakin siis vain hi
Samaa on. Pitää päästä ivaamaan ja halventamaan suomalaisia, vieläpä sillä tylsimmällä tavalla.. Rasset. Ottaako ne vielä maksun tuosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänessä on aina ollut jotain negatiivista
Ylimalkainen arabi on aina vaikea sulattaa.
Tarkotit vissiin ylimielinen arabi?
No olihan tuo nainen todellakin nolo. Näki miten työkavereitakin hävetti. Ihmettelen mikseivät taluttaneet pois paikalta vaan istuvat vaan kuin kusi sukassa. Olisin Alina itsekin hermostunut, vaikka olen valkoinen nainen susirajalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja kun katsoin tuota videota 🤣 Olikohan firman pikkujoulut? Mahtaa olla vuosituhannen morkkis naikkosella!
Siellä on vähän rähinäviinaa maisteltu 🤶🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veteraaneille ei vittuilla.
Turpa kii, stand-up ei tunne rajoja!
Aalapa vetämäään vitsejä kivityksistä, lasten naimisesta vanhoille ukoille ja Allanista niin et varmana selviä ehjin nahoin.
Kyllä mä olen ainakin kuullut todella paksua settiä vaikka mistä aiheesta. Ei pidä mennä tämmöisiin tilaisuuksiin jos ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
No olihan tuo nainen todellakin nolo. Näki miten työkavereitakin hävetti. Ihmettelen mikseivät taluttaneet pois paikalta vaan istuvat vaan kuin kusi sukassa. Olisin Alina itsekin hermostunut, vaikka olen valkoinen nainen susirajalta.
Mitkä v itun työkaverit?
Katsoin videon ja tulin toisiin aatoksiin. Ei mikään ihme, että Alilla paloi käpy. Pahoittelut aiemmasta kommentistani missä syyttelin Jahingiria.
P.s. Katso video! Kirjoita mielipide vasta sitten.
Mitenköhän tuo keissi päättyi. Löikö toi korsto allua vai mitä?
Ei olisi pitänyt hermostua ja antaa tilanteen riistäytyä käsistä. Esityksen kuvaaminen oli myös kiellettyä, joten harmittaa että tällainen video kuvataan ja julkaistaan, koska yleisö joutuu haluamattaan tällaiseen mukaan. Itse olen esiintyjänä tähän tottunut ja kestän, mutta toiset osapuolet ovat yksityishenkilöitä ja minusta tällaista ei pitäisi julkaista. Pahoittelen käytöstäni ja toivon että osalliset ottavat anteeksipyyntöni vastaan, Jahangiri kommentoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä v itun työkaverit?
No mitä v itun ihmisiä ne nyt siinä oli sen marjatan kanssa pikkujouluissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ali jaksaa solvata suomalaisia, mutta ei kestä mitään kritiikkiä "tulokkaista", joihin itsekin lukeutuu.
Huomaa, ettet ole ollut Alin keikoilla. Hänhän pilkkaa maah*nmu*ttajia jatkuvasti. Kuuluu Standup-kulttuuriin pilkata erityisesti omiaan, itseään, omaa kulttuuria. Ja stanupin kuuluukin olla ronskia ja sellaista, että kovin konservatiivin ei kannata kuulolle mennä. Hyvä Ali! Suomalainen rouvashenkilö siellä karjui kurkku auki ja hakkasi korkkareilla pöytää, kuten maamme tapoihin kuuluu. Meni varmaan suoraan Popedan keikalle ja heräsi aamulla karvanopat aunuksessa, siihen vähän röhönaurua päälle ja alakerrasta kebabia naamariin.
Paitsi että tutkimusten mukaan vasemmistossa nauretaan vähiten.
No huomaa, ettet tiedä, että stand up comediasta on olemassa mm. clean versioita, ja myös kristittyä (eli sitä sun parjaamaa konservatiivin) stand uppia löytyy mm. netit pullolaan. Stand up EI ole automaattisesti ronskia, vaan siitäkin on eri muotoja ja sävyjä olemassa. Eli toi "stand upin kuuluu olla ronskia" on nyt vähän heikko ja muodista jälkeen jäänyt argumentti. Onneksi yleisesti ottaen rahasta leikin varjolla muiden pilkkaajat ja alapääjuttujen hokijat on jäämässä pois muodista pikkuhiljaa stand upissakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi pitänyt hermostua ja antaa tilanteen riistäytyä käsistä. Esityksen kuvaaminen oli myös kiellettyä, joten harmittaa että tällainen video kuvataan ja julkaistaan, koska yleisö joutuu haluamattaan tällaiseen mukaan. Itse olen esiintyjänä tähän tottunut ja kestän, mutta toiset osapuolet ovat yksityishenkilöitä ja minusta tällaista ei pitäisi julkaista. Pahoittelen käytöstäni ja toivon että osalliset ottavat anteeksipyyntöni vastaan, Jahangiri kommentoi.
No ei todellakaan kestänyt kun piti ruveta haukkumaan. Ja on muka huolissaan yleisöstä, paskat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veteraaneille ei vittuilla.
Turpa kii, stand-up ei tunne rajoja!
Aika rajaton tuo Ali taitaa ollakin.
Nyt tarvisi kyllän tietää mistä nainen hermostui. Mitä Ali sanoi ennen kuin nainen veti pultit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla mammalla pieni morkkis tänään. Varmaan joku hissukka kirjanpitäjä, jolla karkasi mopo käsistä pikkujouluissa.
Silti - kyllä esiintyjän pitäisi pystyä hillitsemään itsensä kännisen asiakkaan riehuessa. Senkun odottaa vaan, että häirikkö poistetaan paikalta. Nyt mokasi kyllä Alikin pahan kerran.
Ei tainnut olla hissukka kirjanpitäjä. Jos huhut pitävät paikkansa niin ihan jotain muuta.
Mitkä huhut?
Vastenmielinen tyyppi koko äijä. Käsittämätöntä, että esiintyjältä menee hermot tuolla tavalla. Itse en ikinä meni tuon keikalle ja vielä maksaisi siitä.
Mitäs Ali, jos seuraavan kerran väännät vitsiä omista heimoveljistäsi? Taitaa jäädä tekemättä, kun ukko pelkää seurauksia. Suomalaisia on helppo pilkata, kun me yleensä nielemme kaiken, mutta nyt joku olikin käynyt sanomaan vastaan.
Ei tarvitse paljon raaputtaa pintaa, niin paljastuu todellinen luonto. Nainen on ä m m ä, jonka täytyy pitää turpansa kiinni, kun ylempiarvoinen eli mies puhuu. Miksi vihervasemmisto haluaa näitä lisää Suomeen on ikuinen mysteeri.