Ostin kahvilasta salaatin, korvarin ja munkin mukaan. Summa 27 euroa.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on korvari?
Kokoomuslainen, korvaa entisen porvari-sanan.
Eipä ole opiskelijana varaa maksaa hyvän ravintola-annoksen hintaa pullasta ja salaatista, joten minä olisin kävellyt kahvilasta ulos nuo hinnat nähtyäni. Saahan sitä pyytää, mutta tyhmä pitää olla että maksaa.
Olisin kävellyt suoraan lähimpään S-markettiin ja ostanut sielä vajaan neljän euron valmissalaatin, 50 sentin hillomunkin ja runsaan euron korvapuustin. Sitten olisin marssinut ärrälle ja sieltä mukaan parin euron kahvi. Alle kympillä olisi selvinnyt helposti.
Ja idootit tyytyväisinä maksaa ryöstöhintoja. Monelta puuttuu leipomistaidot.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ollisi ostanut noin kallista! Lidlistä sama setti alle kympin reilusti. Korvapuusti ja munkki irtomyynnistä ja valmissalaatti kylmähyllystä.
Olisiko peräti 5-6 euroa?
Mitä järkeä on hakea nuo kahvilasta jos et aio edes syödä siellä paikan päällä? Olisit saanut samat tavarat mukaan kaupasta maksamalla vain kolmasosan tuosta hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi piti ostaa kaksi pullaa??
Koska ap on ylipainoinen, ahne paskiainen.
Kiitos näistä kauniista sanoista. Olen aina ollut hoikka ja ostin kotiin perheen iloksi. Ap
Tunnen ihmisiä, jotka eivät mene matkustaessaan huoltoasemalle kahville, koska siellä on kallista. Heillä on kahvia termospullossa ja voileipiä rasiassa. Näillä ihmisillä on satatuhatta euroa säästötilillä sekä metsäpalsta.
Ei ne pienet tulot, vaan suuret menot.
Miksi ostit noin kallista kahvilasta? Eikö nuo olisi saanut kaupasta paljon halvemmalla, jos kotiin vain ostit.
Olisihan se kiva jos vastaleivotun puustin saisi 1,50€:lla ja kylkeen vastapaahdetuista pavuista uutetun kahvin 1,00€:lla. Samalla saisi vielä sähköauton ladattua ilmaiseksi... Mutta useimmilla kahviloilla yms. on vuokrat jotka juoksevat ja henkilökunnallekin pitäisi pystyä palkkaa maksamaan.
Tarkistin HKT:n väliaikatarjoilujen hinnastosta mitä maksoimme pelkästään väliaikatarjoiluista: 33e.
Ennen näytöstä juomat olivat yhteensä 28e.
Eli yhteensä kaikki 61e.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on korvari?
Höyrymakkara. Ainakin meillä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkistin HKT:n väliaikatarjoilujen hinnastosta mitä maksoimme pelkästään väliaikatarjoiluista: 33e.
Eli yhteensä kaikki 61e.
En koskaan osta mitään teatterin väliaikatarjoilusta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos näistä kauniista sanoista. Olen aina ollut hoikka ja ostin kotiin perheen iloksi. Ap
Nolo köyhä siis vie yhden pullan koko perheelle. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo köyhä siis vie yhden pullan koko perheelle. Voi voi.
Se pulla on suurin, mitä olen nähnyt kahviloissa. Täytyy olla aika rekkamies, että yksin syö. Ap
Mikäs oli aloittajan ongelma? Liian kallis, liian halpa, salaatti vanha, munkki kuiva ja joku kolmas outo tuote jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Eli yhteensä kaikki 61e.
Ei mitään järkeä maksaa tuollaisia hintoja. Mieluummin teatterin jälkeen jonnekin ravintolaan, jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Ja idootit tyytyväisinä maksaa ryöstöhintoja. Monelta puuttuu leipomistaidot.
Osaan leipoa kyllä, silti asioin kahviloissa. Mieluummin käytän aikaani muihin asioihin, esim vaikka ruoanlaittoon josta pidän. Leipomisesta en pidä.
Kanniston leipomon myymälässä Hakaniemessä korvapuusti maksaa 3,50. Sekin minusta kallis.
Oliko ap:n salaatti joku tryffelisalaatti?
Vein kotiin perheen iloksi. Ap