Kuulin taas että yksi vanha kaveri on menehtynyt. Ei tunnu missään.
Olen täysin menettänyt kykyni tuntea mitään. Olen vaan tylsämielisesti että ok, se oli hänen kohtalonsa. Ei kai tämäkään ihan normaalia ole. Kyseessä oli kuitenkin kaveri, jonka kanssa vietimme aikanaan aikaa tiiviisti ja olimme ystäviä, vaikka emme viimeisinä vuosina nähneetkään. Ja muitakin vastaavia on. Latistuuko tunteet vanhemmiten? Olen vasta 45-vuotias.
Kommentit (26)
No ei latistu. Jos et ole ollut tekemisissä vähään aikaan ja ihminen oli "kaukaisempi". Tai erilainen, eri arvot, eri suunta. Sulla saattaa olla muuta ajateltavaa ja tekemistä ollut viime aikoina. Oliko yhteys pinnallinen kevyt vai muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin juuri, että erään sukuhaarani jäsenistä kolme on kuolemankielissä.
Ei tunnu missään - mitäs ottivat ne pirun piikit, vaikka kerrottiin, että myrkkyä.
Ei, he pelkäsivät enemmän kuolemaa ja ottivat kaikki ne piikit - ja siksi jo nyt kuolevat.
Muista ettet sinä vain ota piikkejä niin et vanhene, sairastu etkä kuole koskaan
En todellakaan ota geenimanipulaatiopiikkejä, ole huoleti.
Eräs pappi otti tuon piikin ja Jumala kuoli hänen sisältään.
Se vakuutti todella.
Olen huomannut, ettei vanhentuessa ylipäätään monikaan asia enää tunnu miltään tai hetkauta juurikaan. Ihan sama. Eikä muut ihmiset juuri kiinnosta. Sitä huomaa keskittyvänsä enemmän vain omiin asioihinsa ja ns ympyrät pienenee. Itse olen kokenut sen aika hyväksi. Ei kiinnosta enää edes se, mitä muut mahdollisesti itsestäni ajattelee. Ihan sama.
-M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta kuoli oma lapsi kun olin 57. Mitä luulette, tuntuiko missään?
Maailma on täynnä ihmisiä joiden lapsi kuoli heidän ollessaan 56. Helpottaako?
Mikä ihmistä vaivaa kun tällaista kirjoittaa?
Täällä palstalla näkee veemäisiä ihmisiä!!
Rokotteet toimii. Ylikuolleisuus 20%, alkoi 7/2021 samaan aikaan 2. piikitysten kanssa.
Suomen epidemia 4.10.2023: julkisen avoterveydenhuollon asiakasmäärät ovat jyrkässä nousussa varsinkin lapsilla. Samaan aikaan ylikuolleisuus on kääntynyt nousuun kaikissa 5-44 -vuotiaiden ikäryhmissä. Nousu on selvästi nopeinta 5-9 -vuotiailla ja 15-19 -vuotiailla.
We are stardust, we are golden!