Koko raja kiinni nyt heti. Massat ovat jo siirtyneet
Kommentit (404)
Vierailija kirjoitti:
Parta lapset lastenpyörillä ajavat rajalle. Ei hyvää päivää.
"Olen oikeasti 16-vuotias, näytän vain vähän vanhemmalta."
Vierailija kirjoitti:
vaikea tilanne kun suomalaiset ei ole kuitenkaan mikään rys siä jotka piutpaut välittää palelevista ja nälkäisistä ihmisistä
Välitätkö yhtään suomalaisista lapsista ja vanhuksista? Ei meidän ole mahdollista pelastaa ja elättää jokaista hädänalaista. Et voi pelastaa koko maailmaa. Omista pidetään huoli, koska ne on omia. Siksi meillä on tämä valtio, että se ajaa oman kansansa etua. Ei me pystytä pelastamaan kaikkia, eikä meidän pidä huolia maahan näitä ihmisiä. He tuskin ovat edes mitään hädänalaisia, vaan todennäköisesti tunnuksettomia sotilaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parta lapset lastenpyörillä ajavat rajalle. Ei hyvää päivää.
"Olen oikeasti 16-vuotias, näytän vain vähän vanhemmalta."
Meidän kylän alakoulussa yksi tuliainen kyseli ekalla välkällä tupakkapaikkaa. Vitosluokkalainen jolla jo parta kasvoi... noi kehittyy vissiin aika nopeasti siellä lämpimässä.
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa tämä.
siitä selviää, miten edellinen hallitus Marinin johdolla tämän sopan keitti.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/aripesonen1/pekka-haavisto-siella-voi-…
Kiitos, olipa mielenkiintoita luettavaa.
Ja hallitus järjestää tulijoille ilmaisen kuljetuksen, hotellimajoituksen ja ateriat. Mitä Suomen köyhät saa? Tukien leikkauksia, kallistuneet ruoan hinnat, bensan hinnasta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vahinko on jo tapahtunut. Raja olisi pitänyt sulkea jo heti silloin kun Putin hyökkäsi Ukrainanaan.
Tuo raja saatiin vaivalla suljettua 40-luvulla. Miksi on pitänyt avata ollenkaan? Mitään hyvää ei ole ikinä tuolta suunnalta tullut. Sama neuvostoliitto on nyt kuin silloin. Ei nämä tulijat tänne omasta tahdostaan hinkua. On annettu valita sotiminen ukrainassa tai suomeen tulo. Suomi veti pidemmän korren mutta ei aavikkokansalainen suomessa viihdy. Saattaa olla että kainuun korvessa ahdistaa. Näille maksettu ja autettu rajalle, suuntana suomi.
Vierailija kirjoitti:
vaikea tilanne kun suomalaiset ei ole kuitenkaan mikään rys siä jotka piutpaut välittää palelevista ja nälkäisistä ihmisistä
Ei voisi vähempää kiinnostaa,paleltukoot sinne rajalle.Ei kukaan ole käskenyt tunkea tänne.
Vierailija kirjoitti:
Ja hallitus järjestää tulijoille ilmaisen kuljetuksen, hotellimajoituksen ja ateriat. Mitä Suomen köyhät saa? Tukien leikkauksia, kallistuneet ruoan hinnat, bensan hinnasta puhumattakaan.
Unohdit sen, että nämä menevät suoraan julkiseen (heille ilmaiseen) terveydenhoitoon, ja pottunokka voi vain uneksia lääkäriajoista.
Ja vastaanottorahasta.
Kyllä mä odotan koko rajan sulkemista ihan viimeistään tiistaina.
Vierailija kirjoitti:
Takaisin on työnnetty niin Espanjassa, Puolassa, Latviassa kuin Kreikassakin.
Eivät nuo mitään banaanivaltioita ole.
Ei EU voi yhtään mitään sille jos työntää takaisin.
Sitä mietin että miksi nämä ihmiset haluavat tulla tänne väkisin halveksittavaksi kun tiedetään mikä asenne on heitä kohtaan? Ei tulisi mieleenkään itselleni tunkea johonkin maahan mihin minua ei haluta, se itseinhon tunne olisi niin hirvittävä.
Vierailija kirjoitti:
Valtiojohto leikittelee vaarallisesti suomalaisten kärsivällisyydellä.
Pian rytisee.
Hah. Ei suomalaiset lampaat saa mitään aikaan. Ja sanon tämän itse suomalaisena.
Me kitisemme hetken ja turrumme taas pian omaan toivottomuuteemme.
Vierailija kirjoitti:
Suomeen tuli 2015 yli 32 000 näitä tpako laisia. Silloinkin suurin osa nuoria miehiä. Kiinnostaisi tietä, moniko niistä saatiin palautettua, kuinka moni muka on töissä, kuinka moni on tuomittu jostain rikoksesta. Eli monestako noista tuli muka jotain veronmaksajia?
Kyllä meille suomalaisille PITÄÄ reilusti kertoa;
* moniko palautettu
* moniko on mennytmaan alle kun sai häätöpaperit
* moniko vankilassa esim. rai*skau*ksen tai muun rikollisen toimen takia
* moniko käy töissä
* kuinka moni saanut ja saa sos tukea
Siinä vähän alkua - jos näistä sais infoa. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtiojohto leikittelee vaarallisesti suomalaisten kärsivällisyydellä.
Pian rytisee.
Hah. Ei suomalaiset lampaat saa mitään aikaan. Ja sanon tämän itse suomalaisena.
Me kitisemme hetken ja turrumme taas pian omaan toivottomuuteemme.
Ai, niinkö meinaat... Itäsuomalaisilla on paljon aseita, koska metsästys.
Ilmeisesti Arkadianmäellä halutaan Suomeen sota. Se nimittäin on tulossa - ihan meidän natiivien toimesta.
Ryzxcsistä tehdään B-luokan jauhelihaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Sitä mietin että miksi nämä ihmiset haluavat tulla tänne väkisin halveksittavaksi kun tiedetään mikä asenne on heitä kohtaan? Ei tulisi mieleenkään itselleni tunkea johonkin maahan mihin minua ei haluta, se itseinhon tunne olisi niin hirvittävä.
Täyshoito, juhlaraha ja lepsu laki ja sen tulkinta ovat aika hyviä houkuttimia. Ja lepsut asukkaat, oli heidän asenteensa mikä hyvänsä. Täällä ei ole seurauksia heille, vain porkkanaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei heitä kiinnosta ei-muslimien arvostamiset. Islamin mukaan he ovat ainoita oikeauskoisia joille muiden on alistuttava. Ellei tämä dawah eli kutsuminen islamiin onnistu hyvällä niin se tehdään pahalla mutta se edellyttää suurempia lukumääräisiä muutoksia väestösuhteissa.
Venäjä löysi akilleen kantapään, ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Raha.
Suomi maksaa parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vahinko on jo tapahtunut. Raja olisi pitänyt sulkea jo heti silloin kun Putin hyökkäsi Ukrainanaan.
Eli vuonna 2014. Natoon oli myös pitänyt mennä 1994. Valitettavasti Suomea johdetaan kuplasta vailla realismia ja todellista globaalia tajuntaa ja tietoutta.
Ai niin, se karmea pesukarhukravatti. Oppositio tarttui oitis oleellisiin ongelmiin.