Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurasta maksava sugar daddy: Ikäiseni suomalaiset naiset eivät ole pitäneet ulkonäöstään huolta

Vierailija
18.11.2023 |

Ehkä kannattaisi pitää huolta ulkonäöstä niin ei miesten tarvitsisi käydä maksullisissa.

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tulee aina maksamaan. Miksi siis en olisi sellaisen kanssa joka miellyttää. Eihän autojakaan enää omaksi ostella vaan liisataan. Helpompi päästä eroon ku ei tykkääkkään.

-SD

Vierailija
2/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika vahvasti sitä mieltä että ikäisiäsi naisia ei harmita kun eivät saa sinua elämäänsä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret tytöt järkyttävän lihavia. Sitten pieni vähemmistö, jotka trimmaavat itsensä huippukuntoon. Kuin jenkeissä.

Vierailija
4/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kakskymppiset tytöt eivät ole synnyttäneet sinulle kolmea lasta eivätkä nukkuneet 10 vuotta parin tunnin pätkissä. Eivät ole myöskään tehneet kymmeniä vuosia kokopäivätyötä ja huolehtineet koko perheen asioista sen lisäksi. Kaikki tuo vie voimia, niitä ei tee tontut, haltiat eikä muut satuolennot. Jos joskus siltä teinihimolta viitsisit sitä vaimoasi auttaa, hän jaksaisi huolehtia itsestään mm nukkumalla katkeamatta 8h. Voisit pysytellä sen oman ikäisesi rinnalla ja tuntea olevasi Mies etkä teinejä kuolaava pojankossi. 

Vierailija
5/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuolla miehellä käynyt mielessä, että hän ei ehkä itse ole enää niin komea, että ikäisiään naisia kiinnostaisi pitää itseään kunnossa häntä varten? :D

Joiltain nuorilta saa sitten rahaa vastaan, mutta mies itse on jo niin rupsahtanut ettei muuta saa.. ei siinä mitään, mutta huvittavaa kritisoida niitä ikäisiään naisia ulkonäöstä, kun hänellä itselläänkin on tilanne tuo. 

Vierailija
6/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kakskymppiset tytöt eivät ole synnyttäneet sinulle kolmea lasta eivätkä nukkuneet 10 vuotta parin tunnin pätkissä. Eivät ole myöskään tehneet kymmeniä vuosia kokopäivätyötä ja huolehtineet koko perheen asioista sen lisäksi. Kaikki tuo vie voimia, niitä ei tee tontut, haltiat eikä muut satuolennot. Jos joskus siltä teinihimolta viitsisit sitä vaimoasi auttaa, hän jaksaisi huolehtia itsestään mm nukkumalla katkeamatta 8h. Voisit pysytellä sen oman ikäisesi rinnalla ja tuntea olevasi Mies etkä teinejä kuolaava pojankossi. 

Olen eri mieltä. Aloittajalle sokerihommat on just hyvä. Olisi sääli jos joku nainen tuhlaisi oikeasti aikaansa tyypin kanssa. Nyt sentään nuoret naiset saavat jotain hyötyä tyypin kukkarosta. Joku vaikka rahoittaa opintonsa tyypin avulla. 

Kaikkien naisten puolesta kehotan aloittajaa jatkamaan valitsemallaan tiellä. Käytä mieluusti vielä vähän enemmän rahaa. 

Vierailija
7/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika vahvasti sitä mieltä että ikäisiäsi naisia ei harmita kun eivät saa sinua elämäänsä. 

Ketä kiinnostaa mitä katkerat rumat haahkat ajattelee.

Vierailija
8/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osuit naulan kantaan kirjoituksessasi. Suomessa mies ei maksa naisen kauneuskuluja eikä tee 50 prosenttia kodin töistä vaikka nainen on kokopäivätöissä. Ulkomailla naiset voivat olla kotirouvia ja huolehtia itsestään, mies myös maksaa naisen kuluja. Suomessa on vinoutunut kuva realismista.

Vierailija
9/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuolla miehellä käynyt mielessä, että hän ei ehkä itse ole enää niin komea, että ikäisiään naisia kiinnostaisi pitää itseään kunnossa häntä varten? :D

Joiltain nuorilta saa sitten rahaa vastaan, mutta mies itse on jo niin rupsahtanut ettei muuta saa.. ei siinä mitään, mutta huvittavaa kritisoida niitä ikäisiään naisia ulkonäöstä, kun hänellä itselläänkin on tilanne tuo. 

Ihan niin kuin suomalaiset naiset maagisesti muuttuisivat kauniimmiksi sen takia että hän käy salilla.

Vierailija
10/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa mitä katkerat rumat haahkat ajattelee.

Aloittajaa tuntui kiinnostavan kun totesi että ehkä meidän kannattaisi pitää itsestämme huolta. Hän ei tunnu tajuavan että me ei ehkä haluta häntä eikä ketään muutakaan. 

Vierailija
11/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, ja miehethän ovat tunnettuja siitä, että he käyttävät kasvorasvoja, maskeja, erilaisia seerumeita tai edes hyvää ja terveellistä ravintoa/liikuntaa huolehtiakseen ulkonäöstään? 

Vierailija
12/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies haluaa kolmea lasta. Ne ovat naisten haluja, joihin mies suostuu, tai laitetaan suostumaan.

Vierailija
13/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tulee aina maksamaan. Miksi siis en olisi sellaisen kanssa joka miellyttää. Eihän autojakaan enää omaksi ostella vaan liisataan. Helpompi päästä eroon ku ei tykkääkkään.

-SD

Ei aina.

T. nainen joka maksaa vuokran ja ruoat

Vierailija
14/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan niin kuin suomalaiset naiset maagisesti muuttuisivat kauniimmiksi sen takia että hän käy salilla.

Annat kyllä typerän kuvan itsestäsi jos luulet, että salilla käyminen on tie onneen. Monikaan itsestään huolehtiva hyvässä kunnossa oleva nainen ei käy salilla, paitsi ehkä joogasalilla tai barre-salilla tms., mutta ei kuntosalilla. 

Ja niin se nyt valitettavasti on, että jos mies ei ns. omana itsenään saa kuin mielestään epäviehättäviä naisia, ja viehättäviltä saa vain rahalla, niin silloin se mies ITSE on se ruma rupu. 

Vierailija
15/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku voi tehdä mitä haluaa.

Huonossa suhteessa oleva voi erota ja ottaa paremman puolison. Tai nauttia sinkkuudesta.

Vierailija
16/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli vaan ystävällinen vinkki suomalaisille naisille.

Ei se mua ollenkaan haittaa jos muut naiset kuin te korjaavat potin (eli minunlaisen komean miljonäärimiehen).

Ap

Vierailija
17/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kroppa kummasti tulee seksikkäämmäksi siellä salilla ja lenkkipoluilla.

Vierailija
18/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne lapset on aina "miehelle tehty", vaikka tuntuu useimmissa suhteissa olevan kovan maanittelun ja painostamisen takana, että mies on edes saatu mukaan vauvakuumeisen hirvittävää vauvankaipuuta tyydyttämään?

Ensin hinkumalla hingutaan lapsia, sitten marttyyroidaan kaikilla mahdollisilla tasoilla siitä että on lapsia.

Vierailija
19/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ikäiset naiset ovat sinkkuäitejä tai eivät ollenkaan viehättäviä.

Vierailija
20/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedari käyttää aina hyväkseen. Aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä