Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaaka näyttää 87kg ja pituutta on vain 169cm.

Vierailija
02.01.2007 |

Miten ihmeessä olen onnistunut mässäämään itseni tähän kuntoon eikä siinä vielä kaikki. Miten saisin ainakin 17kg pois?? Apua kaivataan!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on hyvä aloitus laihdutukselle, 2 viikkoa pelkkiä pussiruokia, siinä pienenee vatsalaukku ja sitten syö automaattisesti vähemmän. Tarkoitus jatkaa sitten uusilla terveellisillä ruokailutavoilla, jotka näin joulunaikaan olivat hukassa. Ennen joulua olin saanut painoa 6 kiloa pois, nyt tuli kilo takaisin ja siksi kovaa starttia kaipaan...mä tartten henkisesti rajun aloituksen, että sitten pysyn taas ruodussa. Kukin tavallaan, tärkeintä on kuitenkin motivaatio ja sen ylläpito.

Vierailija
2/13 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja munkin pitäs saada vielä pari raskauskiloa pois=) Tsemppiä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin saada kesään mennessä kymmenisen kiloa pois ja jatkaa sitten siitä. Mutta kauheassa kunnossa olen siis:)

Vierailija
4/13 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellistä kotiruokaa ja puolet salaattia. aina jos tekee mieli jotakin napostella niin ota porkkanaa.

Karkkipäivä kerran viikossa ja silloinkan ei mitään kauheita määriä.

Vierailija
5/13 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin viime keväänä reilu 10kg mutta sit tsemppi loppui ...nyt yritän saada vielä saman verran pois.

Vierailija
6/13 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuttu tarina! Olen ostanut kuntosalille 10 kerran kortin ja samoin uimahalliin. Ruokavaliota täytyy myös uudistaa! Olisi vain kiva saada jostain vähä tukea tähän hommaan!"

Vierailija
7/13 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi! Läskiä sulla on kyllä vähän muillekin jakaa. Itse olen sentin lyhyempi ja painan yli 20 kiloa vähemmän ja siinäkin on vielä liikaa. Juuri aloitin laihiksen ja puotan vuoden aikana ainakin 5 kiloa!

Vierailija
8/13 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.7

Vierailija
9/13 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA aika moni ei niitä kestä! :D

Sori vaan mut jos oot niinkuin minä (160 senttiä ja 80 kiloa -ex painoni) niin ei onnistu pupeltaa perusruokaa ja jättää herkut kokonaan pois kertalaakista!! Roskaruokaa minimiin, herkuttele tavallisella safkalla, mutta järki käteen! Ennen kassaa: tarkista vielä ostokset ja jätä osa pois!!

Eikä sen tartte mennäkään niin että syö pelkkää rehua! Maalaisjärkeä: Ajattele mitä sun ruokavalioon kuuluu TAVALLISESTI. No MUOKKAA sitä paremmaksi. Älä tosiaankaan syö porkkanaa kermamunkin sijaan

-vaan munkkipossu-

Saat sitä makeeta, mutta terveellisemmin! Mää ainakin itken jos makeenhimoon pitäisi kiskasta porkkana. Kun en porkkanaa -tai muutakaan TAVALLISESTI syö.. Se porkkana siihen lautaselle on jo muutos parempaan! Ja munkkipossu vanhan rasvasemman tilalle.

Mää oon päässy jo siiihen tilaan ettei tartte wiineriä, munkkipossua, voipullaa, tavallista pullaa, keksiä.. Voi ottaa vaan kupin kahvia! Mutta älä tee sitä virhettä että ottasit nyt kupin kahvia!! Ota se munkki. Ja valitte hissin sijasta rappuset..

Sitten jos vielä menen illalla LENKILLE. Tai jos JUOKSEN osan matkasta (kun kukaan ei tule vastaan).. !

Osta kivat vaatteet joilla on hyvä ja mukava mennä kuntoileen. Toimii keväällä tosi hyvin kun miehet sekoo kevätauringosta ja meinaa ajaa pusikkoon kun näkee sut hyvän näkösissä kuteissa.. :D

Kokeilet ny vaan reippaasti kaikkee liikuntaa varsinkin kaikki joissa hiki haisee, pidät hauskaa! Nauti olostasi!

*Keiju*

Vierailija
10/13 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äläkä mieti etappejasi liian pitkälle, vaan keskity syömään oikein päivä, tai vaikka vain ateria kerrallaan. Pienin askelin, niin tavoite ei tunnu liian auurelta ja ylitsepääsemättömän suurelta (jolloin helposti sortuu taas mässäämäänkin pelkästä ahdistuksesta)

Vierailija
11/13 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikkea puolet vähemmän.

my way, ja kilot pysyny poissa

Vierailija
12/13 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minun johtotähteni. Eli jos haluan herkkuja, otan herkkuja, mutta valitsen pahoista vaihtoehdoista vähiten pahan. Toimi yllättävän hyvin, kunhan liikunta kuuluu myös kuvioihin (ei senkään tarvitse olla mitään rääkkiurheilua).

Hidas systeemi tietenkin ja sitten siinä on riskinsä lipsahtaa.

Vierailija
13/13 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan toivoton keksiaddikti. Kahvin kanssa pakko olla jotain hyvää. Jos jätän kokonaan pois, en mieti muuta kun keksejä. jos taas syön 2 puolen paketin sijaan niin ollaan jo voitolla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi