En kehtaa mennä kampaajalle, kun hiukseni ovat niin kamalat :-(
Epäonnistunut värjäys ja leikkaus ylikasvanut ja " itsekorjailtu" ... Näinkö tää kierre vaan jatkuu... Kai jonkinnäköinen kampaajatrauma, kun olin nuorempi niin kampaaja sanoi, että " huomaa kyllä, että isä on leikannut latvat" ... Heh, ja luulin, että en ole herkkänahkainen asioiden hautoja, mutta kai sit oon :-/
Kommentit (5)
Hiukset haputtaa joka paikkaan ja väri on kamala!
Kerrot heti ensimmäisenä, että sinulla on kamala kammo kampaajien arvostelusta ja olet siksi joutunut itse rutustelemaan hiukset siihen kuntoon kuin ne nyt ovat.
Harva kampaaja taitaisi tuon jälkeen uskaltaa ainakaan ääneen sanoa mitään saati antaa ilmeensä paljastaa. Taitaisi tulla yliystävällistä palvelua sen jälkeen.
Osaavat oikeasti hommansa. Nykypäivän trendikampaajat on aika surkeita (anteeksi kaikki alan ammattilaiset) --- Surkeasta kampauksestahan voi sitten voi valkoisella valheella syyttää jotain muotikampaamoa ;)
Lohduttaudu sillä, että kampaajat ovat nähneet niin monenlaista, että sinä tuskin heitä hetkautat. ;)
Reippaasti vaan kampaajalle. Jos huonosti käy tulet vielä kamalamman kuontalon kanssa pois :)