Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin Rustassa ja ahdistuin

Vierailija
18.11.2023 |

Se turhan, kertakäyttöisen joulukrääsän määrä sai mieleni järkkymään. Varsinkin, kun mietin kuinka paljon vastaavanlaista krääsää on muissakin kaupoissa kaupungissani, maassani, kaikissa muissakin maissa...

Kun ihmiset nykyisessä taloustilanteessa oletettavasti jättävät tällaista tavaraa ostamatta, niin kärrätäänkö ne sitten kaatopaikalle? Kaikki se muovi ja glitteri! Argh. 

Ja kyllä, minulla on myös isompia ongelmia elämässäni.

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun aika muutenkin on yhtä kulutusjuhlaa... 

Vierailija
102/113 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olin lapsi niin suklaakalentereitakin oli vain muutama josta valita. Nykyään joulukalenterihyllyt pursuilee aivan valtoimenaan. Kaikkea joulukrääsää entistä enemmän saatavilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole sieltä ostanut oikein mitään koskaan. Kaikenlaista krääsää. Eväsrasioita ostin joskus eurolla, ne nyt oli halpoja ja tarpeellisia töihin ja myös lasten harrastuseväille.

Vierailija
104/113 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä sit menit kyseiseen kauppaan, jos kerta siellä myytävä tavara ahdistaa sinua? Oletko oikeasti noin hölmö, tai kerjäätkö vaan huomiota muilta?

Vierailija
105/113 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, älä käy siellä jos niin ahdistaa. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
106/113 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa ihmiset aidoista luonnonmateriaaleista tehtyjä joulukoristeita. Puuvillaa,pellavaa, puisia koristeita. Kestävät loppuelämän , luonto ja lompakko kiittää.

- vastuullinen kuluttaja

Miksi ? En halua niitä. Ja onko tyhmempää keksintöä kuin puinen kynttilänjalka ? Ja kyllä inhoan pellavaa, olen aina inhonnut. Ja muutenkin ihan itse ostan mitä ostan niin myös päätän mitä ostan. 

-vastuuton kuluttaja- 

Vierailija
107/113 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa Rustan mainos, kenelle se on suunnattu? Olemme vähemmistö maapallolla, minkä takia mainoksissa pitää nuolla maapallon valtavan suurta valtaväestöä? Pitäköön Rusta vaan luontoa tuhoavan roskansa, ei kiinnosta, 

Vierailija
108/113 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa ihmiset aidoista luonnonmateriaaleista tehtyjä joulukoristeita. Puuvillaa,pellavaa, puisia koristeita. Kestävät loppuelämän , luonto ja lompakko kiittää.

- vastuullinen kuluttaja

Miksi ? En halua niitä. Ja onko tyhmempää keksintöä kuin puinen kynttilänjalka ? Ja kyllä inhoan pellavaa, olen aina inhonnut. Ja muutenkin ihan itse ostan mitä ostan niin myös päätän mitä ostan. 

-vastuuton kuluttaja- 

Niinhän sinä ostat, se on vaan surullista kun kaltaisiasi vastuuttomia paskoja on miljoonia. Ihmiskunnalla ei ole toivoa ja toisaalta on ihan oikein että ihmiskunta hukkuu krääsäpaskaansa lopuksi luonnon tuhouduttua, sääli vaan luontoa ja eläimiä. Ihminen on oksettava ja saisi kuolla pois koko maapallolta. 

109/113 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole joulukoristeet kertakäyttöisiä

Vierailija
110/113 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdistaa Rustan mainos, kenelle se on suunnattu? Olemme vähemmistö maapallolla, minkä takia mainoksissa pitää nuolla maapallon valtavan suurta valtaväestöä? Pitäköön Rusta vaan luontoa tuhoavan roskansa, ei kiinnosta, 

Mitä tarkoitat?

Vierailija
111/113 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, Rusta osti Hong Kongin konkurssivalmiin liiketoiminnan ja tilat. Mitään muuta yhteistä ei ole yrityksillä eikä valikoimalla. Rustan valikoima eri ja laadukkaampaa kauttaaltaan kuin Honkkarin Kiinatyökalut.

Vierailija
112/113 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti meni mammoilta aapeen pointti ohi. :D

-Ahdistaa muovikrääsän määrä esim. Rustassa.

-Minä olen ostanut sieltä torkkupeittoja!

-Minä ostin suklaata, oli halpaa!

Vierailija
113/113 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilken som helst sopstation ser efter julen ut som Rusta året om. Det finns absolut inte något som lockar en till Rusta. Vad gör man med en försämrad version av Hong Kong och Tiimari, som bägge är begravda? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme