Jos mies ei parin vuoden seurustelun jälkeen kosi tai ala puhumaan lasten hankinnasta, on aika vaihtaa seuraavaan!
Kommentit (60)
Nopeammin! Ei noin pitkään kannata odottaa. Jos ei muutamassa kuukaudessa selviä yhteiset sävelet, niin vaihtoon!
5v on nyt mennyt. Akka saa ihan vapaasti vaihtaa seuraavaan jos siltä tuntuu, kun vapaassa maassa kuitenkin eletään
kosia voi kyllä, mutta jos lapsia alkaa puhella, niin silloin ei kauaa vanhene kanssani.
Kuka enää menee naimisiin nykyään. Lähes sata varmasti ero tulee kuitenkin.
Niin se menee. Hyvät siittiöt vanhenee parissa vuodessa, uutta sälliä sänkyyn.
Minä kävin ex n kanssa tosi nopeasti keskustelun. Haluan naimisiin ja väh 2 lasta. N 1,5 v jälkeen ex kosi
Vierailija kirjoitti:
Kuka enää menee naimisiin nykyään. Lähes sata varmasti ero tulee kuitenkin.
Lienee avioliiton tarkoistus vain sen etujen takia jos ennen eroa jotain sattuu.
Kunhan vähän kasvatte vielä niin opitte että ainoa jolla on lopulta merkitystä on rakkaus. Kaikille sitä ei tosin suoda mutta jos olet yksi onnekkaista, vaali sitä. Pätee niin naisiin kuin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin ex n kanssa tosi nopeasti keskustelun. Haluan naimisiin ja väh 2 lasta. N 1,5 v jälkeen ex kosi
Hyvinhän siinä kävikin sitten.
Mulla on ihan huijattu olo: ensimmäisen seurusteluvuoden aikana mies puhui koko ajan naimisiin menosta. Itse en ottanut asiaa kertaakaan puheeksi
Ajattelin asian olevan siis hänelle tärkeä.
Kysyin jossain vaiheessa että oletko tosissasi, niin ei kuulemma ollut. Tuntuu etten voi uskoa mihinkään sanomaansa. 🙄
Eikö nuo asiat puhuta heti suhteen alussa. Miksi edes alkaa seurustella, jos ei toivota samalaista tulevaisuutta.
Tuohan on miehen kannalta hyvä systeemi. Viimeistään 2v kohdalla uutuudenviehätys on kadonnut ja on aikakin erota.
Kuka edes odottaa jotai v#%n kosintaa, kosii itse ja jos ei ala tapahtua nostaa kytkintä. MINÄ valitsen enkä kainona odota jotain armonpaloja.
Miksi et itse puhu lapsista ja kosi? Ei missään ole sanottu että se on miehen tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo asiat puhuta heti suhteen alussa. Miksi edes alkaa seurustella, jos ei toivota samalaista tulevaisuutta.
Ei puhuta. Parisuhteeseen ajaudutaan tai ollaan ajautumatta, se ei ole mitään suunnitelmataloutta.
Kuka odottaa 2 vuotta?! Mä kysyin jo ensimmäisillä treffeillä haluaako mies lapsia. Tehtiin ne kyllä vasta 5 vuotta myöhemmin. Halusin silti tietää mikä on tilanne vaikka nuoria vielä oltiin silloin.
Ihan kuin joku haluaisi jonkun perinteisen perheen.
Ei kiinnosta mikään avioliitto.