Annatteko lastenne leikkiä vuokratalojen lasten kanssa?
Itse on kieltänyt jyrkästi, koska on miellyttävämpää että leikkiseuran vanhemmilla on sama sosioekonominen asema. Tulee paremmin toimeen leikkikaverien vanhempienkin kanssa.
Kommentit (25)
En anna eikä oikein ole riskiäkään, koska asumme tasokkaalla omakotitaloalueella. Vuokratalot ovat itäisellä puolella ja onneksi matkojen päässä.
Vierailija kirjoitti:
En anna eikä oikein ole riskiäkään, koska asumme tasokkaalla omakotitaloalueella. Vuokratalot ovat itäisellä puolella ja onneksi matkojen päässä.
T. Etsin ketjun ihan vain parin vuoden takaa, kun en itse jaksanut provoa kirjoittaa
Vierailija kirjoitti:
Halveksin sinunlaisia! Meillä on myös tasokas asuinympäristö. Olemme siitä huolimatta laittaneet arvokkaan neuvon lastemme reppuun: rakkaus on rikkaus, jota et voi rahalla ostaa.
Aikoinaan "pikkukoulu" oli vuokrataloalueen laidassa, toisella puolen kalliit omakotitalot ja rivarit "järven rannalla keskellä kaupunkia." Aika räikeestikin tuli luokkaerot esiin monessa asiassa. Esim ope kätteli johtajat jne, vuolain puhein. vuokratalojen äidit sai mennä iöman huomiota istumaan. Saati synttäri yms menossa. Ihan " kostoksi " mun lapseni on nyt paremmin koulutettuja ja menestyneitä kuin jotkut paremmista lapsista.
Kiitos kuitenkin heille, he mahdollistivat hyvin arpajaisvoitoin ja lahjoituksin myyjäisiin leirikouluja, retkiä, sen semmosta.
Niinpä niin... 🤣