Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa tauon minusta

Vierailija
17.11.2023 |

Ollaan siis seurusteltu mutta nyt hän haluaa tauon minusta jotta voi olla vaan ja hengähtää. Hänelle kuulemma käy että ollaan nyt tauon aikana kavereita ja sinä aikana miettii hän mitä haluaa jatkolta. Ja sitten keskustellaan siitä.

Meillä on ollut nyt riitaa suhteessamme ja haluaisin siitä huolimatta jatkaa ja yrittää yhdessä. Riitaa on tullut jokapäiväisistä arkisista asioista, eli mitään isompaa ei ole tapahtunut. Mies veti rajat haluamalla minusta tauon ollakseen rauhassa. Mulle tulee olo kuin olisin aivan kauhea ihminen. Nyt vaan odotan miehen päätöstä enkä voi muuta. Oon todella rikki henkisesti ja koen olevani huono ihminen, syyllistän itseäni hänen kuormittuneesta olosta. Mieheltä ei heru tippaakaan empatiaa vaan ilmoitti asiat kylmän viileästi. En tiedä miten pystyn tähän odotteluun, neuvoja? 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan rokottaa toista noin? Tosi julmaa antaa vaan odottaa vaikka itse tietää jo, että halua erota. Koska kyllä ne tauot lähes aina eroa enteilee.

No siksi koska ei vielä tiedä, että löytääkö itselleen parempaa tai että onko se jo löydetty uusi tyyppi parempi. Pitäähän sitä se uusi koeponnistaa ja sitten saada se suhde sitoutettua kunnolla ensin. Sehän ois sosiaalinen itsemurha, jos vaan tuosta noin vain päättää suhteen. Sitähän saattaisi päätyä yksin nuolemaan näppejään, joten parempi se selusta on varmistaa. Kun ei se mahdollinen eksä nyt niin paska ole, vähän tylsä vaan. Eikä se mitään julmaa ole, jos se odottava ei edes tiedä, mitä hänen selkänsä takana puuhataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi