Muistatteko aikoja, kun ihmiset kävi keikoilla tanssimassa? Tuli vaan mieleen, kun tätä vanhaa Miljoonasade-keikkataltiointia katsoin...
Nykyään yleisö tanssii kotimaisten artistien pop/rock-keikoilla noin kymmenenosalla tästä tehosta. Ei ihme, että nuoriso lihoo. :)
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Nykyään seistään vaan puhelin kourassa ja kuvataan. Itse en edes tykkää käydä enää keikoilla, kun en halua joutua jonkun tuntemattoman ihmisen ig-storyyn hoilaamaan ja heilumaan.
NImenomaan. Kaikki seisoo paikallaan kuin suolapatsaat ja kuvaavat. Ihan naurettavaa. Varmaan kurjaa myös artistille.
Muistan ja kävin. Aina oli joku keikka mitä odottaa ja joka kuukausi vähintään pari keikkaa ympäri vuoden.
Klubeilla ihmiset kuitenkin tanssii, niin ehkei nykyihmiseen vaan vetoa enää mikään normipoppis niin paljon, että yhtään menisi jalan alle.
Ennen jorattiin, nyt twerkataan. Kokeilepa twerkata Miljoonasateen tahdissa...
Vierailija kirjoitti:
Muistan ja kävin. Aina oli joku keikka mitä odottaa ja joka kuukausi vähintään pari keikkaa ympäri vuoden.
Ja nyt kuulolaite käytössä?
En oo koskaan pitänyt Heikki Saloa mitenkään erityisenä laulajana, mutta hän kuulostaa livenä paremmalta kuin levyllä! Hyvin koko bändi vetää.
Konsertit eivät sovi kaikille, epilepsia välkkeineen ja kovine meluineen. Se voi olla pahismusiikkia. Ja siellä voi tavata väärän ihmisen joka juo. Nuorena saa olla varovainen.
Mihin ne näitä kuvaa? Katsooko joku omasta puhelimestaan tollasia kuvaamiaan videoita joskus? Vai jaetaanko niitä muille eli vaan leuhotetaan? Eikö kuvaaminen ole kielletty kuten elokuvien taltioinnit?
Kävin kans aina tanssimassa. Joka viikonloppu vähintään. Se oli ihanaa. Varsinkin kun kaikki muutkin tanssi eikä kukaan limainen äijä liimautunut persuksiin kiinni heti.
Itse nykyään heilun kuin mt-potilas vaikka olisi mikä mies-ja-kitara-combo estradilla. Olen ehkä vähemmistössä, mutta so be it.
Keikoille oli myös varaa mennä, vaikka joka viikko. Hinnat eri tasoa tänä päivänä.
Esiintyjät ja jengi yhtä transsissa näillä keikoilla
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne näitä kuvaa? Katsooko joku omasta puhelimestaan tollasia kuvaamiaan videoita joskus? Vai jaetaanko niitä muille eli vaan leuhotetaan? Eikö kuvaaminen ole kielletty kuten elokuvien taltioinnit?
Jaetaan someen. Ja ei ole kielletty, kun ne on hyvää mainosta esiintyjille, elokuvissa taas tulee vastaan tekijänoikeudet.
Kyllä joskus itsekin kuvaan puoli minuuttia jotain keikkaa, mutta loppuajan tanssin. Ja Jaakko Laitisen ja Väärän rahan keikoilla olen ollut viime vuosinakin useamman kerran niin, että itseänikin on ihmetyttänyt miten raju meno siellä on ollut. :) Mikä lie tuo tyylilaji - trancehumppa?
En muista.
Kauheasti ei ole tullut keikoilla käytyä ja jos olen käynyt, niin en todellakaan mene sinne tanssimaan.
M41
Onks toi bändi vetäny pilvee vai miks esiintyminen on noin flegmaattista?
Vierailija kirjoitti:
Onks toi bändi vetäny pilvee vai miks esiintyminen on noin flegmaattista?
En tiedä, mutta yleisö tykkää. OIkeastaan ainoa bändi, jonka keikoilla on viime aikoina ollut ns. hyvä meno. Ennen vanhaan kansa tanssi vaikka mikä Eppu Normaali olisi esiintynyt. Kävin keväällä jopa kotimaisen räppiartistin keikalla, ja nuoriso vaan hytkyi hiukan hillitysti, kukaan ei tanssinut.
Vierailija kirjoitti:
Keikoille oli myös varaa mennä, vaikka joka viikko. Hinnat eri tasoa tänä päivänä.
Tosiaankin, nykyisin 20e on tosi halpa lippu, mutta mummon valuutassahan se on ihan hirveä summa.
Nykyään seistään vaan puhelin kourassa ja kuvataan. Itse en edes tykkää käydä enää keikoilla, kun en halua joutua jonkun tuntemattoman ihmisen ig-storyyn hoilaamaan ja heilumaan.