Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätavallinen seksuaalinen kehitys!? Koskee omaa seksuaalisuuttani.

Vierailija
17.11.2023 |

Löysin masturboinnin jo hyvin hyvin nuorena alle kouluikäisenä, muistan tehneeni sitä usein, kuitenkaan ymmärtämättä kunnolla mitä se on, tai no oikealla nimellä unnuttamista, mutta kuitenkin.

Myös fetissini syntyi hyvin varhain enkä oikein sitäkään ymmärtänyt.

Mutta jälkikäteen tajusin.

En kuitenkaan koskaan oppinut kiihottumaan vastakkaisesta sukupuolesta oikeassa mielessä vaan kiihotun ainoastaan tämän fetissin kautta.

Onko seksuaalinen kehitykseni siis häiriintynyt?

En hirveämmin kaipaa seksiä enää ollenkaan , olen jo yli 40v.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta normaalilta.

Masturbointi herännyt aivan liian varhain ja tuollainen pelkästä fetissistä kiihottuminen on sairasta.

Vierailija
2/6 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta normaalilta.

Masturbointi herännyt aivan liian varhain ja tuollainen pelkästä fetissistä kiihottuminen on sairasta.

Ihan tavallisen kuuloista.

Ei mitään poikkeavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetissit ovat periaatteessa normaaleja, mutta niiden kehittymisen taustalla on traumaa.

Vierailija
4/6 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän sama, löysin masturboinnin ennen kuin tajusin mitään seksuaalisuudesta. Tämä johti siihen että en koe masturbointia ja seksuaalista kanssakäyntiä seksuaaliseksi asiaksi, jos olen itse siinä mukana. Minulle ei myöskään tullut mitään "heräämistä" asian tiimoilta teininä, vaan tämä kiinnostus on ollut aina samalla tasolla.

Vierailija
5/6 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaiset seksuaaliset kohdehäiriöt on haitaksi vain jos kohdistuu muihin ihmisiin ja loukkaa muita. Itseään saa räplätä omissa oloissaan jos huvittaa. Yritä kuitenkin keksiä jotain muutakin tekemistä välillä. Ja liikuntaa, kunhan et salilla, uimahallissa  tai lenkkipolulla masturboi. Hienoa jos pystyt olemaan niin että teet sitä vain yksin ollessa.

Vierailija
6/6 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fetissit ovat periaatteessa normaaleja, mutta niiden kehittymisen taustalla on traumaa.

Miksi pitää kirjoittaa täyttä paskaa? Fetissit saattavat syntyä ihan vaan kun aivot ovat rakentuneet eri ihmisillä eri tavalla, joillakin libido saattaa olla yhteydessä tietyn kehonosan hermostoon yms. Ei todellakaan ole aina traumataustaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi