Pikku Kengurun kauppa/verkkokauppa
Onko jollain tietoa onko liikkeissä samat tuotteet ja niistä alet kuin Pikku Kengurun verkkokaupassa? Pitäisi kuitenkin päästä hypistelemään, mutta ei huvittaisi tehdä turhaa reissua.
Kiitos!
Kommentit (4)
että verkkokaupassa oli viime kesänä kivat Muumi-helmipaketit -50%. Kipaisin Kampin myymälään niitä ostamaan, muytta siellä niitä ei ollutkaan. Myyjä olisi voinut ne minulle tilata, mutta olisin joka tapauksessa joutunut maksamaan postimaksun. Siispä tilasin netista suoraan kotiin. Jäin ihmettelemään, että miksei se myyjä voinut tilata niitä vain sinne kauppaan ihan normaalisti, ja minä olisin varannut pari ja hakenut toki itse. Siis miksi nähdä tämä hakemisen vaika, kun kuitenkin olisin joutunut maksamaan postimaksuja. Aivan hämärää.
Aiemmin samaa, joten postimyyntituotteet pystyi noutamaan myymälästä.
Tilausta vain sitten tekemään. Oli muutama shortsisetti, joihin tykästyin. Kesä tulee... Ja ne magneettityypit pitää saada, vaikka lapsi ei leikkisikään!
Kiitos vastanneille.
ja niinpä tavarat voivat olla erilaisia. Mutu-tuntumalla lelut suunnilleen samat tällä hetkellä, mutta vaatteet eivät. Vaatepuoli on mielestäni kokonaisuudessaan vähentynytkin, enemmän sisustustuotteita.