Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Miten sä tarkenet kun sulla on noin vähän vaatetta?" ärsyttävä lausahdus

Vierailija
17.11.2023 |

Miten jotkut jaksaa/viittii noita lausua, ärsyttää näin kolmikymppisenä työpaikan tädit jotka päivittelee että minulla on liian vähän vaatetta.

Mun mielestä, jos on aikuinen, on ihan sama miten pukeutuu. Jos palelluttaa korvansa, niin omapa on asiansa. Aikuinen nyt varmaan pärjää 15min bussia odottaen, ku laittaa hupun päähän, takin kaulukset ylös ja kädet taskuun! Eikä mitään ongelmaa, vaikka pipot, hanskat ja kaulahuivit olisi repussa. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä lailla ärsyttää ne "miten sulla on noin paljon vaatetta päällä, täällähän on tosi kuuma" -kommentoijat. Mulla on toimistolla aina villapaitaa ja -sukkia, kiitos raynaydin oireen, jonka takia palelen aika lailla 247 ympäri vuoden. 

Jokainen voisi varmaan pukeutumisessa pitää huolen omista asioistaan niin kauan, kun se toisen osapuolen vaatetus on tilanteeseen nähden asiallista :)

2/11 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon aina suoraan että on niin kovat vaihdevuosihikoilut ettei voi enempää laittaa vaatetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan: olet ylipainoinen ja nämä vilukissat ovat laihoja? Se on yksi tapa kettuilla toisen painosta tuollaiset kysymykset.

Vierailija
4/11 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan: olet ylipainoinen ja nämä vilukissat ovat laihoja? Se on yksi tapa kettuilla toisen painosta tuollaiset kysymykset.

Ai onko? Enpä ajatellutkaan.. Mulle on myös ilkeilty painosta töissä. "Ai vieläkö otat pullaa.. Eikös sulla mies oo sanonut, että on vähän paino noussut?"

Enpä aatellutkaan että tämä liittyisi samaan. Ap

Vierailija
5/11 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelimme työtoverini kanssa nuorten pukeutumisesta. Kovalla pakkasella nuoret kulkevat lenkkareissa nilkat paljaana. Kun olimme työtoverini kanssa nuoria, talvella käytettiin talvikenkiä. Tämä Nike Air-väki ei omista edes sellaisia!

Vierailija
6/11 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään käsitä mihin tarvitaan toppahousuja ellei ole pulkkamäessä tai hiihtolenkillä. Näitä käyttävät myös ne ihmiset jotka vaan ajavat autolla paikasta toiseen. Samat ihmiset toppaavat lapsensa niin, että ne eivät pysty liikkumaan -> lapsi valittaa kylmää ja topataan päälle lisää vaatetta.

Vierailija
7/11 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kysyy miten tarkenet, vastaa "olen kuumaverinen", jos joku kysyy miksi on niin paljon vaatteita, vastaa "olen kylmäverinen" jos joku kysyy miksi vuoroin riisut takin ja puet sen sitten taas takaisin, vastaa "olen vaihtolämpöinen"

Vierailija
8/11 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelimme työtoverini kanssa nuorten pukeutumisesta. Kovalla pakkasella nuoret kulkevat lenkkareissa nilkat paljaana. Kun olimme työtoverini kanssa nuoria, talvella käytettiin talvikenkiä. Tämä Nike Air-väki ei omista edes sellaisia!

Kun minä olin nuori ysärillä, kuljettiin ilman pipoa ja takki auki. 2000-luvun nuoret palellutti munasarjansa. Että onko nuoret joskus pukeutuneet järkevästikin? Itse olen omien nuorien kohdalla iloinen että pipo on muotia. 

Vierailija
9/11 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla ei edes pidä paikkaansa, että mulla olisi "vähän vaatetta". Pukeudun talvellakin hameisiin, joiden kanssa on usein lämpölegginsit, kahdet merinovilla/sekoitesukat päällekkäin ja usein myös säärystimet. Ulkokenkinä maiharit ja lisäksi pitkä takki. Ja sitten joku farkuissa kulkeva kommentoi, miten tarkenen talvella... 

Vierailija
10/11 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotku ne höpäjää livenä jotku täällä kuten sinä

Vierailija
11/11 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Havaintojeni perusteella ylipainoisia palelee helpommin kuin normaalipainoisia. Olen hoikka ja vähärasvainen mies ja teen ruumiillista työtä ulkona vuoden ympäri ja en tarvitse talvitakkia, koska minua harvoin palelee. Täällä on myös pulleita töissä ja noilla on talvitakki heti kun on alle 10 astetta lämmintä ja silti he viettävät suurimman osan päivästä lämpimässä kopissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi