Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millään ei ole oikein enää mitään väliä. Otan lainaa, ryyppään, elän kuin kaikki olisi turhaa.

Vierailija
16.11.2023 |

En ymmärrä mitä minulle on tapahtunut. En välitä terveydestäni, rahasta tai muustakaan. Tämä alkoi reilu kaksi vuotta sitten. 

Välillä yritän käydä töissä mutta eipä siitäkään mitään ole enää tullut. Välillä olen juomatta mutta lopulta ei enää kiinnosta. Velkaa on hirveästi, kämppä sotkuinen, itse näytän aika karulta (ennen tosi nätti) ja muutenkaan en enää juuri liiku missään. Elämältä on yksinkertaisesti kadonnut pohja enkä välitä siitäkään. 

Voisin vain mennä baariin ja ryypätä. Harrastaa vaikka yhden illan juttuja tai muuta. En välitä itsestäni ollenkaan. Olisi sama se vaikka kohta kuolema tulisi. Huumeita en kuitenkaan halua, edes jotain hyvää. 

Muuten niin ajattelin huomenna mennä ostamaan ison määrän juotavaa. Aloittelen aamupäivällä. Kuuntelen musiikkia ja annan mennä. Mitä väliä. 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän samat fiilikset. Olen tehnyt kovasti töitä lähes 30 v. Viimeiset työpaikat oli hirveetä kuraa ja tuntui, fyysinen ja henkinen terveys meni. Päätin etten yritä enää mitään. Mun päässä alkoi vaan pyörimään ettei millään ole mitään väliä. En kerta kaikkiaan jaksa enää yrittää mitään. 

Työpaikat vieki energian ja hengen. Varsinkaan jos ei koe niissä koe itse merkitystä, ei ihmistä oo tehty käyttämään valtaosaa ajasta ajamalla jonku vaikka pörssiyhtiön asiaa pienellä tuntikorvauksella.

Voi pyrkiä keksimään jonku harrastuksen josta tuleeki työ. Voin sanoa että elämänlaatu ja ilo on aivan, aivan eri tasoa vaikkei sillä rikastuisikaan.

42/43 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen. Luin vain aloituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäsin 30 vuotta, ei toimi enää sekään.

Kiitän kroppaani että se antoi minun kokea tämän. Tilanteen jossa alkoholi ei enää vaikuta.

Moni ei pääse tänne saakka.

Itseä motivoisi vielä muutamakin asia, mutta ei rahat riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi