Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies ei löydä naista?

Vierailija
16.11.2023 |

Kertokaa millaisia olette.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kuikelo hinttapuli.

Vierailija
22/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka ei etsi naista itselleen. Mitä mies naisella? MIes osaa huolehtia kämpästä, pyykkäämistä on vähemmän, wc pysyy siistinä, tiskejä on reilusti vähemmän.

Rahapuoli? Ei tarvitse kuin maksaa omat menonsa. Rahaa jää enemmän ja sen saa käyttää just mihin haluaa.

Joo, herää aika usein mieleen kysymys että ottaako vai antaako nainen enemmän jos nainen on miehen elämässä? Naisesta saattaa olla joskus seuraakin, ja joskus nainen on vaan pelkkä rasite. Onko ne naiset sitten sen arvoisia että kannattaisi ottaa? Mies pärjää kaikissa asioissa myös ilman naistakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut ja elämänpieksemä erakko. Viime aikoina tosin taas uskaltautunut vähän ihmisten ilmoille, mutta en mä tähän kurjuuteen voi ketään muuta kutsua (eikä kukaan ole kutsunut itseään), niin yksin ollaan.

Vierailija
24/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju, rasvaprosentti 25 ja ikää 37 vuotta.

Vierailija
25/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monä olen "löytänyt" ja saanut elämääni naisia, joiden kanssa olen ja olen ollut vastavuoroisessa kaveruus tai ystävyys -suhteessa. Myös osa kolleegoistani on naisia. Olen myös kummisetä ja osa kummilapsistani on tyttöjä. sanoin sisaruksieni lapssta osa on tyttöjä he ovat varttumassa naisiksi he kaikki yhtä lailla kuin heidän veljensä ovat minulle myös tärkeitä ja erinomaisen arvokkaita. 

Oma kohtaloni on ja on ollut päästä tai joutua, kuinka vain ns. friendzonelle, Kokisin valehtelevani, jos sanosin, että en ole löytänyt naista tai naisia elämääni.

Mutta olisihan Se yksi ja erityinenkin enemmän kuin mukava löytää ja kohdta, ja jolla olisi minua kohtaan suunnilleen samantapaisia ajatuksia.

En ole erityisen intro enkä eksovertti, vaan jotain näiden ääripäiden väliltä. - Siinä mielessä, ehkä introvertti, että en jaksa tai viitsi käyttää aikaani ja energiaani mahd. kumppanin (naisen) metsästämiseen. Olen kai hölmö ja naivi kun haluan uskoa ja luottaa, että kohtaan ja löydän ja hän toivottavasti samalla minut, jos niin on tarkoitettu. Ellen, niin ainakin toistaiseksi jatkan eloani samantapaisesti sinkkuna kuin tähänkin asti.

En pidä mahdottomana, ettenkö voisi joskus laittaa itseäni likoon Tinderiin tai netin treffipalvelimelle mutta ainakaan juuri nyt en pidä sitä ajankohtaisena. - Jos joku haluaisi minut löytää baarista tai yökerhosta, joka toki on mahdollsita mutta hyvin epätodennäköistä, koska en kovinkaan usein käy niissä.

En siksi, ettenkö niistä saattaisi löytää seuraa. Valitsen vain mieluummin seuraukseni kirjan tai suuntaan itseni -tosinaan jonkun kaverini kanssa leffaan tai teatteriin oopperaan museoon mitä  nyt milloinkin.

Pidempinä lomina saatan lähteä reissuun (maailmalle kaupunkilomalle tai kotimaassa pohjosieen laskettelemaan ja tai moikkaamaan sisaruksiani, vanhempoiani tai kummilapsiani, jotka kaikki asuvat enemmän ja vähemmän etäällä toisistaan/ etäällä minusta)

Vapaa-päivinä jatko-opiskelen, suuntaan lenkkipolulle tai luen. Toisinaan tapitan tv:ta  . Viime pivinä olen huomannut pöllöileväni tällä palstalla, 

Mitäkö muuta halusitkaan tietää?

Vierailija
26/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks niitä naisia pitäis etsiä? Ihan hyvin tässä näköjään pärjää ilman naisiakin. Pari vuotta ollut nyt sinkkuna 28 vuoden avioliiton jälkeen, ja tämä olotila on kuin pala taivasta. Ei niin mitään tarvetta eikä mitään käyttöä naiselle ainakaan tällä hetkellä. Pyh.

Nyt saa tulla ja mennä just omaan tahtiin kun lapsetkin on jo omillaan ja maailmalla.

M51

Tämän takia en ikimaailmassa ottaisi vanhempaa miestä, kun testot on jo niin alhaalla, ettei keksi "käyttöä" naiselle.

N42

Vierailija
27/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks niitä naisia pitäis etsiä? Ihan hyvin tässä näköjään pärjää ilman naisiakin. Pari vuotta ollut nyt sinkkuna 28 vuoden avioliiton jälkeen, ja tämä olotila on kuin pala taivasta. Ei niin mitään tarvetta eikä mitään käyttöä naiselle ainakaan tällä hetkellä. Pyh.

Nyt saa tulla ja mennä just omaan tahtiin kun lapsetkin on jo omillaan ja maailmalla.

M51

Tämän takia en ikimaailmassa ottaisi vanhempaa miestä, kun testot on jo niin alhaalla, ettei keksi "käyttöä" naiselle.

N42

No "ota" sitten nuorempi, niin saat testoja. Moni mies ei lähde parisuhteeseen +50-vuotiaana, ellei naisella ole tarjota jotain ihan priimaa parisuhteeseen.

Vierailija
28/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M51

N42

No "ota" sitten nuorempi, niin saat testoja. Moni mies ei lähde parisuhteeseen +50-vuotiaana, ellei naisella ole tarjota jotain ihan priimaa parisuhteeseen.

Tämän takia 50v miehet ja 60v naiset sopii hyvin yhteen. Toisella ei enää seiso ja toisella ei enää kostu. Voivat elää kumppanuussuhteessa, matkustella, mökkeillä, harrastaa ja vaikka kokkailla yhdessä. 

Vierailija
29/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M51

N42

Niin. Jaan täällä silmiini osuneen tosien ikiisinkkumiehem (e. sellaisen, joka kertomansa mukaan ei olisi koskaan ollut parisuhteessa vaikka hänenkin ikänsä taisi alkaa jo neloselle) - Hän kirjoitti ja aprikoi, että olsikohan yksi syy hänen sinkkuuteensa myös suunnilleen seuraavasti, että hän ei rajallisessa mielessään pysty keksimään ja tai löytämään montaa sellaista asiaa tai askaretta/ toimea, jossa hän nimenomaisesti tarvitsisi naista, johonkin. Ja kuinka hänestä näi olsi tullut ikäänkuin liian itsenäinen.

- Seuraavaksi hän jatkoi, että hänestä tämä esittämänsä ajatus olisi typerä, koska ei hän halua pitää naista minää tarvekaluna tai välineenä jolla naisen tulisi tehdä tai mahdollsitaa hänelle jotain. Tämän jälkeen hän kirjoitti jotain siitä kuinka naisen kuitenkin tulisi tuoda "lisäarvoa" hänen eloonsa koska ei hän kuitenkaan haluaisi asettua parisuhteeseen, jos kokisi ettei naien toisi / aprisuhde ei tosi hänen eloonsa mitään tai ellei hämn itse pystyisi tuomaan vastaavasti naisen eloon riittävän paljon lisäarvoa eli hänestä, kuten  myös minusta parisuhteessa molempien tulee sekä antaa että saada.     

Vierailija
30/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka ei etsi naista itselleen. Mitä mies naisella? MIes osaa huolehtia kämpästä, pyykkäämistä on vähemmän, wc pysyy siistinä, tiskejä on reilusti vähemmän.

Rahapuoli? Ei tarvitse kuin maksaa omat menonsa. Rahaa jää enemmän ja sen saa käyttää just mihin haluaa.

Joo, herää aika usein mieleen kysymys että ottaako vai antaako nainen enemmän jos nainen on miehen elämässä? Naisesta saattaa olla joskus seuraakin, ja joskus nainen on vaan pelkkä rasite. Onko ne naiset sitten sen arvoisia että kannattaisi ottaa? Mies pärjää kaikissa asioissa myös ilman naistakin.

Tavallisen, hyvän miehen ei kannata. Seuraa saa kissastakin.

Ainoat jotka tarvitsee naista johonkin on naisten papereissa kelvottomia. Sinänsä koomista että naiset ovat itse ajaneet miehet siihen tilanteeseen että suuri enemmistö kokee ettei nainen tuo heidän elämäänsä mitään positiivista, jolloin naisille jää tarjolle lähinnä kelvottomat miehet jotka hakevat piikaa itselleen.

Vierailija
31/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi ikisinkku miestä.

Molemmat ovat kasvoiltaan keskimääräistä rumempia. Toinen heistä on tosi lyhyt, toinen on vain vähän keskimääräistä miestä lyhyempi. 

Molemmat käyvät töissä, ovat sosiaalisia ja mukavia luonteeltaan.

Vierailija
32/49 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M51

N42

Just tämä. Ei tarvitse enää vain sitä että on vaan "joku" nainen. Kun ei ole pakko. Ei tarvitse enää tyytyä ihan mihin tahansa ja voi tarvittaessa olla ilmankin. Jos nainen ei anna riittävästi sisältöä miehen elämään, ei ole mikään pakko olla naisen kanssa. Hyvin selvä peli.

Ja niistä testoista. Kyllä minä olen huomannut että on ne varmasti laskenut jonkin verran, mutta tuskin niin merkittävästi että siitä olisi normaaliin elämään haittaa. Ei ole ollut niitä vaikeuksia.

Samaan aikaan. Jos mies on vain m...lkkunsa vietävänä ja pelkästään sen p...lun perässä, ei luetun perusteella sekään ole hyvä asia.

Joten, koittakaa nyt naiset päättää mitä te haluatte. Missä on naisten logiikka?

Vierailija
33/49 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt ja kiltti yli 30v mies. Tuomittu olemaan loppuelämä yksin

Kumpikaan noista asioista ei ole este, jos et itse tee niitä esteeksi.

Vierailija
34/49 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei edes yritä, kuten minä. Olen 22-vuotias ja voimakkaasti asiakeskeinen mies. Aina ollut. Ystäviä on kyllä ollut ja on edelleen, mutten ole koskaan osannut tai varsinaisesti tahtonutkaan ajautua naisten seuraan. En ole ikinä seurustellut tai sekstaillut, mutten anna sen häiritä. Harrastukset tuovat valoa elämään.

Vierailija
35/49 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen

Amis

Absolutisti

Ateisti

Mitä ihmettä tarkoitat. Tavallisia miehiä on perisuhteessa vaikka kuinka paljon. Amiksia vaikka kuinka paljon. Absolutisti no problem (jos et siis tee siitä jotain isoa numeroa ja vaadi muiltakin, sellainen on kyllä rasittavuudellaan hankala). Ateistejakin kyllä riittää myös naisissa, kun et tee siitä isompaa numeroa.

Mutta jokaisesta noista saa tietysti tehtyä esteen, kun alat meuhkaamaan niistä. Normikäytöksellä nuo eivät ole kuin rajoite, eivät este.

Vierailija
36/49 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen. Ja tietty mikään yh-roska ei kelpaa.

Vierailija
37/49 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri nörtti harrastuksineen

Selailee vauva palstaa työajalla

Käy vain töissä ja kaupassa

Päihteetön

Hoikka, ei erityisen komea, normaalipituinen

M37

Vierailija
38/49 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että suurimmat syyt ovat:

Matala taso (tälle ei usein voi mitään)

Ei yritä tarpeeksi, ei yritä deittisovelluksissa eikä oikeassa elämässä

Rima liian korkealla

Vierailija
39/49 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisen, hyvän miehen ei kannata. Seuraa saa kissastakin.

Ainoat jotka tarvitsee naista johonkin on naisten papereissa kelvottomia. Sinänsä koomista että naiset ovat itse ajaneet miehet siihen til

Hassua, että sellainen ihmisryhmä on olemassa, joka ei kykene näkemään merkitystä omien lasten saamisessa, perheessä ympärillään tai arjen jakamista oman sielunkumppanin kanssa. Aseksuaalejakin ilmeisesti. 

Vierailija
40/49 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi löytää? Onko se jokin kollektiivinen velvollisuus?