Minkä ikäisenä olette menettäneet vanhempanne?
Olen itse 47v ja töissä kun juteltiin niin kävi ilmi että olen työporukassa ainoa jonka molemmat vanhemmat on elossa. Vanhemmat on lähemmäs 90v ja olen perheeni kuopus.
Kommentit (63)
Isäni kuoli kun olin 43 ja vuosi siitä niin äitikin kuoli. Minusta olen kauhean nuorena menettänyt vanhempani. Kumpikin oli vain 70v. Syöpä molemmat vei.
Ei minulla ole oikeastaan koskaan isää ollutkaan. Tämä kuoli kun olin 7v.
Isä jätti meidät, kun olin pieni. Ei ollut mikään juopporetale, vaan ihan opettaja ja myöhemmin rehtori. Perusti uuden perheen.
Mt-ongelmainen hirviöäiti kuoli syöpään. Olin silloin 46.
Ei sisaruksia.
Äitini kuolemasta tulee jouluna kahdeksan vuotta, olin silloin 39- vuotias. Isä elää vielä.
Isäni kuoli kun olin 20v ja äitini kuoli kun olin 42v. Nyt olen 45v ja työpaikkani ainoa jonka molemmat vanhemmat ovat kuolleet, työkaverit ovat 20-60 vuotiaita.
Olin 68 vuotias, kun isäni kuoli 91 vuotiaana ja saman vuoden lopulla kuoli myös äiti 94 vuotiaana. Pitkään sain heidät pitää elämässäni, kiitollinen siitä.
14 kun isä kuoli, 26 kun äiti kuoli viime vuonna. En yleensä korjaa työkavereiden oletuksia siitä että mulla on vanhemmat, kipeä asia vielä eikä kuulu kenellekään.
Olin 65 v. kun äiti kuoli ja 67 v. kun isä kuoli. Molemmat yli 90 v. kun kuolivat.
Isä joi itsensä kuoliaaksi 39v, äiti sitten eli 88v .olin 13v isän kuollessa. Olisi saanut äiti erota , kun huomasì alkoholismin. Ottakaa oppia!
80-luvun lopussa 60v+ isä kuoli. Äiti on 70+ nyt, mutta hankala luonne. Kohta 45v itse.