HS: Pekka Haavisto on tuuliviiri
Vielä viime keväänä esitti vihervasemmistolaista, nyt hyvin oikeistolaista.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009993732.html
Kommentit (29)
Hesarin jutussahan ei sanottu noin, vaan sanottiin, että mielipiteet on muuttuneet vähän.
Enemmän olen huolissani persuista, jotka välillä haukkuu hesaria, välillä ottavat sen jutut todisteena esille.
Suomessa ei pelkillä vihervassujen äänillä vaaleja voiteta, ja hyvä niin!
Ottaa etäisyyttä koska vain kolmasosa suomalsista pitää itseään vasemmistolaisina.
Vierailija kirjoitti:
Hesarin jutussahan ei sanottu noin, vaan sanottiin, että mielipiteet on muuttuneet vähän.
Enemmän olen huolissani persuista, jotka välillä haukkuu hesaria, välillä ottavat sen jutut todisteena esille.
Niin joko hesariin pitää luottaa täysin tai sitten vain haukkua. Artikkelien sisällöllä ei ole mitään väliä?
Jokainen tietää, että noissa vaalikonevastauksissa joutuu usein arpomaan vastausten välillä, koska valinta on vaikeaa. Kysymykset ovat äärimmäisiä kärjistyksiä ja kaukana tosielämästä.
Ja kun kaikki muut ehdokkaat on haukuttu, niin HS kirjoittaa ylistystä omasta suosikkiehdokkaastaan. Näin tekee jokainen Media. Sillä aivopestään ihmisiä äänestämään heidän omaa ehdokastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin joko hesariin pitää luottaa täysin tai sitten vain haukkua. Artikkelien sisällöllä ei ole mitään väliä?
Persut ei osaa päättää.
Jos juttu miellyttää, se vedetään esille. Jos juttu ei miellytä, se on hirveää vihervassarien propagandaa. Koska persut on niin surkeita Halla-ahon käsinukkeja, niin ne tempoilee kahden välillä.
hesarille tuli kiire korostaa Pekan oikeistolaisuutta, kun Stubb painaa oikealta ohi :D
Oli siinä Anderssonkin loiventanut kantojaan koko Suomea ja presidenttikisaa varten.
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteiden muuttumisesta Hesari juuri kirjoittikin. Vain todellinen punikki luottaa Kansan Uutisiinsa, oli artikkelin sisältö mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen huolissani teistä kommunisteista, kun aina kaikki jotka eivät jaa arvojanne ovat persuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen huolissani teistä kommunisteista, kun aina kaikki jotka eivät jaa arvojanne ovat persuja.
Minä olen huolissani persuista, kun kaikki jotka ei ole persuja, on teidän mielestänne kommunisteja tai vasemmistolaisia.
Sitten seuraa 10 minuutin tauko, kun persujen puoluetoimisto kokoontuu miettimään vastausta.
Haaviston arvot ovat muuttuneet puolessa vuodessa enemmän äänestäjää miellyttävämmäksi 😂
Eiköhän Pekan sotkuissa ole ylipäätään jo ollut ihan tarpeeksi tähän mennessä?
Pekka on pulassa ja yrittää laajentaa äänestäjäkuntaa sepittämällä että olisi jotenkin oikeistolainen, tai edes keskellä.
Peksun sika meni jo
enää ei mun kaltaiset liberaalioikeistolaiset häntä äänestä
peksu on Bygones
Taktisesti(kin) huono valinta siirtyä oikealle, voiko jopa menettää toisen kierroksen paikan jos Jutta saa nostetta?
Jos Pekka sanoisi ääneen, että rajat auki, niin hänen presidenttipelinsä olisi pelattu. Joten valitsi valehtelun.
Noi vaalikoneet on ihan super tyhmiä. Jokseenkin samaa mieltä ja jokseenkin eri mieltä ovat oikeasti sama asia! Jos olet jokseenkin samaa mieltä, eli et täysin samaa mieltä, sehän tarkoittaa loogisesti että olet osittain myös eri mieltä. Koska asiat eivät ole mustavalkoisia vaan monella asialla on kaksi puolta, on poikkeustapauksia, ja vaalikoneiden kysymykset on monitulkintaisia.
Eli kaksi samalla tavalla ajattelevaa voivat vastata vaalikoneeseen kahdella eri tavalla ja se saatetaan tulkita eri mielipiteeksi. Vaikka taustalla mielipide ja perustelu olisi sama.
Vierailija kirjoitti:
Oli siinä Anderssonkin loiventanut kantojaan koko Suomea ja presidenttikisaa varten.
Tietysti voi ajatella, että kun on puolueen puheenjohtajana, niin silloin pitää edustaa aika tiukasti puolueen virallisia linjoja, mutta presidentinvaaleissa voi näkyä enemmän omat painotukset.
Odotsn jo haaviston tapaamista hamasin kanssa.