Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
11801/59562 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sallassa olisi ainesta Vaupa palstan kommentoijaksi.

Sallassa on vain ainesta poistua Pipsa tieltä!

Vierailija
11802/59562 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvattiin sitten Kallen tai Susun työhuonetta tai salkkarit henkilöiden yksityishuonetta, hylly on aina samalla kohtaa seinää ja siinä on käsittämätöntä tavaraa. Samoin ovi on aina samassa nurkassa kuin käsienpesulavuaari. Oven ulkopuolinen kulmaus on aina sama paitsi on juoma-automaatti paitsi silloin kun lääkärin huoneena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11803/59562 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluiko suihinotto Kallen työnkuvaan?

Totta kai, kaikkihan sitä työajalla paneskelee 😂

Vierailija
11804/59562 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin mielestä lavasteet on suorastaan paskat, mutta ootte varmaan törmännyt ihan oikeassa elämässä rakennuksiin ja paikkoihin joissa mitään pintatyötä ei ole vuosiin tehty. Samoin valitetaan meikeistä mutta periaatteessa sarjassa hahmot ovat itse meikanneet. Väärät meikkivoidevalinnat ovat yleisiä. Paitsi miesten kohdalla tuo ei tietysti toimi selityksenä.

Mutta Salkkareissa lavasteet on suunniteltu alun pitäenkin huonosti. Amandan huone on joku kulmikas nurkka ja ikkunakin osoittaa johonkin toisen huoneen puolelle. Kun katsoo tarkemmin muitakin sarjoja tai ohjelmia niin kyllä ne keltaiset naamat ovat aika yleisiä. Violalla ja Sannilla ollut varmasti sopivimmat sävyt.

Vierailija
11805/59562 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munkin mielestä lavasteet on suorastaan paskat, mutta ootte varmaan törmännyt ihan oikeassa elämässä rakennuksiin ja paikkoihin joissa mitään pintatyötä ei ole vuosiin tehty. Samoin valitetaan meikeistä mutta periaatteessa sarjassa hahmot ovat itse meikanneet. Väärät meikkivoidevalinnat ovat yleisiä. Paitsi miesten kohdalla tuo ei tietysti toimi selityksenä.

Mutta Salkkareissa lavasteet on suunniteltu alun pitäenkin huonosti. Amandan huone on joku kulmikas nurkka ja ikkunakin osoittaa johonkin toisen huoneen puolelle. Kun katsoo tarkemmin muitakin sarjoja tai ohjelmia niin kyllä ne keltaiset naamat ovat aika yleisiä. Violalla ja Sannilla ollut varmasti sopivimmat sävyt.

Miehillä on Salkkareissa parhaiten onnistuneet. Kun heilläkin sitä meikkivoidetta kaikilla on naamassa.

Vierailija
11806/59562 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on Salkkareissa parhaiten onnistuneet. Kun heilläkin sitä meikkivoidetta kaikilla on naamassa.

Niin Aki, Ismo, Gunnar ja Kari ovat Donald Trump naamoilla.

Vierailija
11807/59562 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt sarjassa tota "skumban" ylistystä. Tylsää ja ikävystättävää juomaa jos on tarkoitus irrotella. Joku limulonkkukin on parempaa. Mitä mieltä muut? 

Vierailija
11808/59562 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarja meni pilalle kevään 2020 jälkeen. Uudet näyttelijät ovat olleet huonoja. Kajandereita tai Joannaa, Ollia, Susua ei olisi tarvittu mukaan. Ennestään jo Tammiset ovat turhia. Sieviset tai Laitelatkin nykyisin.

Usko tai älä mutta musta Joanna ja Miki on ihan hyviä. Lassella on hauskoja juttuja välillä. Ismokin ok kun ei valita.

Väärät mielipiteet saa näköjään aina alapeukkua. Pitäisi olla samalla viivalla kaikkian mielipiteiden kanssa.

Onko se alapeukun laittaminen sitten väärä mielipide?

Enpä tiedä. Se on vaan luo mielikuvan että on väärä mielipide tai olen yksinäinen paska outolintu jos Miki tai Joanna on ihan hyvä.

Vierailija
11809/59562 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeat hahmot, juonenkäänteet ja lavasteet. Ei siitä mihinkään pääse.

Vierailija
11810/59562 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Aki, Ismo, Gunnar ja Kari ovat Donald Trump naamoilla.

Kari? Mun mielestä Kari on näistä yksi neutraalein. Sekä Kalle ja Lasse. Muilla on enemmän väärää väriä. Pahimmat ovat varmaan Aki, Ismo ja Petri.

Vierailija
11811/59562 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkeat hahmot, juonenkäänteet ja lavasteet. Ei siitä mihinkään pääse.

Mä oon oon ainakin aidosti täysin eri mieltä. Tuskin olen ainoa.

Vierailija
11812/59562 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaako Dahlia huhuilua? 

Vierailija
11813/59562 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Sampolle tulee uusi mies pidemmäksi aikaa niin toivottavasti ei ole sairaalassa töissä. En jaksa jos tästäkin aletaan vääntämään lisää kolmiodraamaa. Pakkohan Kallellakin on jotain muuta elämää olla kuin työ.

Vierailija
11814/59562 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se huonosti tehty tietysti huvittavaa, mutta nauttiiko sellaisen katsomisesta. Joku Haudanryöstäjät ulkoavaruudesta on oma lukunsa.

Vierailija
11815/59562 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson itse lukemattomia määriä erilaisia sarjoja. Suomalaisia ja ulkomaalaisia, jotka on paljon paremmin tehty. Salkkarit on minulle viihdyttävää. Ei näitä pystyisi katsomaan jos pitäisi jakson alusta loppuun olla tosissaan. Lisäksi nautin suunnattomasti näistä spekuloinneista. Tiedostan ettei sarjassa ole mitään tekemistä entisten jaksojen kanssa ja tietenkin haluaisin nähdä parempaa, mutta mielummin positiivinen asenne kuin jatkuvasti negatiivinen ajatus kaikesta. Tulee vain surkea mieli itselleenkin jos miettii koko ajan sitä, että miten surkeasti kaikki on tehty.

Vierailija
11816/59562 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson itse lukemattomia määriä erilaisia sarjoja. Suomalaisia ja ulkomaalaisia, jotka on paljon paremmin tehty. Salkkarit on minulle viihdyttävää. Ei näitä pystyisi katsomaan jos pitäisi jakson alusta loppuun olla tosissaan. Lisäksi nautin suunnattomasti näistä spekuloinneista. Tiedostan ettei sarjassa ole mitään tekemistä entisten jaksojen kanssa ja tietenkin haluaisin nähdä parempaa, mutta mielummin positiivinen asenne kuin jatkuvasti negatiivinen ajatus kaikesta. Tulee vain surkea mieli itselleenkin jos miettii koko ajan sitä, että miten surkeasti kaikki on tehty.

Ja tietysti on hienoa jos jonkun elämän suurin murhe on sarjan huonous, mutta suurimmalla osalla on suurempiakin murheita pohdittavana.

Vierailija
11817/59562 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on niin hankalaa miettiä posiitivisesti, kun ei ole juuri mitään positiivista! Ainakin Dahlian letkaukset piristää vähän, mutta sitten hänkin on jossain ankeassa sairaalassa tai sviitissä.

Vierailija
11818/59562 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tietysti on hienoa jos jonkun elämän suurin murhe on sarjan huonous, mutta suurimmalla osalla on suurempiakin murheita pohdittavana.

Kuka on sanonut että elämän suurin? Tuolla logiikalla ei voisi valittaa tai harmitella mitään, kun kuitenkin on aina jotain huonosti. Sinähän taisit olla vähän masentunut, mutta eihän se ole mitään, kun mietit millaiset olot jossain Gazassa on. Siihen nähden sinulla on asiat hyvin.

Vierailija
11819/59562 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on sanonut että elämän suurin? Tuolla logiikalla ei voisi valittaa tai harmitella mitään, kun kuitenk

Huonommin siis.

Vierailija
11820/59562 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on niin hankalaa miettiä posiitivisesti, kun ei ole juuri mitään positiivista! Ainakin Dahlian letkaukset piristää vähän, mutta sitten hänkin on jossain ankeassa sairaalassa tai sviitissä.

Täsmälleen samaa mieltä! Laatu meni jyrkkään laskuun syksyllä 2020.

Ketju on lukittu.