Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Kyllä Inkeri esitti hienosti Dahlian roolia uusissa jaksoissa. Joidenkin mielestä käänne on varmasti typerä, mutta Dahlian iän ja taustan huomioiden mielenkiintoinen niin sanottu normaali tapahtuma. Ei mitään väkivaltaisia ryöstöjä tai lavastuksia vaan sairauskohtaus, jolle ei voinut mitään. Dahlialla ilmeisesti toispuoleinen halvaus on pääasiallinen oire. Puhe toimii normaalisti. Joka tietysti on Dahlian hahmon olennainen osa. Mietin voisiko uusi mieshahmo peräti olla sairaalaan uusi fyssari? Tuskin Kalle tai Susu alkaa kuntouttamaan, vaikka kaikki mahdollista.
Viiden jakson viikot palaavat huhtikuussa:
15.4.-19.4.2024
4562: On mulla metsässä tölli
4563: Olen huulissani sinusta
4564: Naapurivihan hedelmät
4565: Lommoille lompsis
4566: Parempi spy pivossa
Ei kun remonttia katsomaan tästä toivuttuaan! Aaron Valintaa päinkään ei tarvitse katsoa. Purkaa voisi koko ahtaan kaupan ja jakaa varaston köyhille.
Vierailija kirjoitti:
15.4.-19.4.2024
Voi ei jos sama surkea taso jatkuu. Neljäkin on liikaa näin huonolla laadulla 🥱
Saga ja Pipsa korvaavat Kajanderit, Tammiset, Sieviset ja Laitelat, Sallan, Joannan, Ollin, Susun.
Kukaan ei avaa ulkolavasteen ovea. Tuliko yllätyksenä?
Pipsa perustaa oman paremman ravintolansa. Ovat vanhoja tuttuja Dahlian kanssa. Salla saa huutaa jossain sarjan ulkopuolella.
Huomasiko kukaan, että Kallen ja Sampon puiston penkillä tapahtunut suutelu oli takaumassa hieman erilainen. Siinä oli eri kuvakulman kuvausta ja se oli aavistuksen pidempi, mitä oikeassa tilanteessa näytettiin. Mielenkiintoista huomata miten periaatteessa on mahdollista editoida monella eri tapaa ja leikkaaja tekee valintansa leikkauspöydällä.
Noel ei tiedä mihin Saga pystyy. Noelin mukana kulkee mikrofonit ja jäljittimet. Todisteet annetaan osaaville poliiseille, kun ahtaan kopin työntekijät eivät siihen pystyisi.
Camilla voisi korvata kaikki surkeat hahmot, mutta ei tähän paskaan kukaan enää halua takaisin.
Keltaisen lehdistön Salkkarit-tähti roskaa.
Rantabaarin julkaisua pantataan koska nopeasti kyhätty saippuaroska menee laadun edelle. Kertoo siis ihmisten älykkyydestä tämän töllöttäminen.
Vierailija kirjoitti:
Rantabaarin julkaisua pantataan koska nopeasti kyhätty saippuaroska menee laadun edelle. Kertoo siis ihmisten älykkyydestä tämän töllöttäminen.
Rantabaari oli vielä surkeampi kuin salkkarit.
Aluksi oli hyvä, mutta sitten ei muutako jotain kiehnäämistä ja nauramista.
Vierailija kirjoitti:
15.4.-19.4.2024
Eikö tuo 4562 ole liian oikein...esim mölli sopisi paremmin kuin tölli.
Kenen idea on näitten jaksojen nimien vääntäminen.
Vierailija kirjoitti:
15.4.-19.4.2024
Jakso 4566. Mikä on spy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhah! No ei kyllä ole nykyisiä Salkkareita surkeampi vaan merkittävästi parempi. Paljon parempia näyttelijöitäkin kuin Susujen ja Joannien mitäänsanomattomat esittäjät. Ulkolavastekin keikahtaa parkkipaikan reunalle merellisten maisemien rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15.4.-19.4.2024
Jakso 4566. Mikä on spy
Ilmeisesti ainakin psykologi/psykiatri mutta tässä tapauksessa muukin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhah! No ei kyllä ole nykyisiä Salkkareita surkeampi vaan merkittävästi parempi. Paljon parempia näyttelijöitäkin kuin Susujen ja Joannien mitäänsanomattomat esittäjät. Ulkolavastekin keikahtaa parkkipaikan reunalle merellisten maisemien rinnalla.
Mielipiteestä ei voi kiistellä. Et säkään varmaan kaikista tv-sarjoista pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteestä ei voi kiistellä. Et säkään varmaan kaikista tv-sarjoista pidä.
Enkä Salkkareiden nykyisestä "laadusta". Ulkolavasteen huonous on kuitenkin täysi fakta.
Aaron itkut ei nyt auta! Kuka odotti että Aaro olisi ihminen? 🙄