Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Kumpi nyt kuunteli sitä Evan ja Sallan puhelua?Kristian vai Jiri ku samanlaiset paidat
Yks hailee! Joutavat tästä sarjaohjelmasta pois.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi nyt kuunteli sitä Evan ja Sallan puhelua?Kristian vai Jiri ku samanlaiset paidat
Juonipaljastusten mukaan Jiri.
Vierailija kirjoitti:
Huonoimmista nykyisistä nyättelijöistä ovat Susun ja Joannan näytelijät
Eihän Susun näyttelijä ole enää mukana sarjassa. Lopetti kuvauksissa jo yli vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonoimmista nykyisistä nyättelijöistä ovat Susun ja Joannan näytelijät
Eihän Susun näyttelijä ole enää mukana sarjassa. Lopetti kuvauksissa jo yli vuosi sitten.
Susun jälkeläiset elävät sarjassa yhä eivätkä ole sen parempia.
Vierailija kirjoitti:
Pirittaaaaa 😉😏
Birgittaa uu nyt minua pelottaa 🐢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari juttua. 1) Akin Moose operaatio ei tule onnistumaan. 2) Sampo ja Henrikin Amanda operaatio ei myöskään onnistu. Ja 3) Noel ei ikinä jää kiinni teoistaan.
Mistäs tiedät?
Ja Ismo ei löydä naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sille Lasselle nyt sit tuli?
Hirvitys.
Insinöörimajuri evp(erotettu väkisin porukasta)joutu vaihtamaan lakanoita. Huh on rankkaa!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon lakto-ovovegetaristi.
Mä oon lakto-ovo karnivori.
Kalle vois maksaa Ismolle Virulaise naise.
Vierailija kirjoitti:
Jesper Pääkkönen on yksi huonoimmista salkkari näyttelijöistä koskaan. Tsori.
Suomen huonoimmista
Valtteri on vapautunut vankilasta ja tekee taas pahojaan. Noel kuulee tapahtuneesta ja hoipertelee sekavana ympäriinsä. Sairaalassa Noel saa kerrottua Kallelle suuren salaisuutensa siitä, että joutui aikoinaan itsekin Valtterin uhriksi. Samalla Noelin kamaluutta yritetään selittää. Noel saa sairaalassa rauhoittavia ja nukkuu pari päivää ja on taas oma itsensä. Noel ryhtyy uusien uhrien asianajajaksi ja vannoo kamalaa kostoa.
Ihan varmasti sterilisaatio on pettänyt ja Eva on kuitenkin raskaana. Lapsen isä on kuitenkin Jiri ja Kristianilla todetaan Klinfeltin tai joku vastaava syndrooma eli sukupuolikromosomien poikkeama eli ei voi saada biologisia lapsia.
Sagan paluu päätösjaksossa. Työntää Kristiinan sivuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maitomunalihansyöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maitomunanlihansyöjä.
Vierailija kirjoitti:
Ismo saa Tukkua hoitaessaan paljon huomiota naisilta ja lähtee innokkaana pojan kanssa ostoskeskukseen. Ismo kuitenkin keskittyy naisiin liikaa, ja Tukku pääsee karkaamaan. Ismo hätääntyy mutta löytää pojan infopisteeltä.
Samaan aikaan Tukun pelastaneen naisen punaiset nilkkurit loittonevat. Ismo saa kuulla, että nainen, joka toi pojan, lähti juuri. Ismo kääntyy katsomaan, muttei ehdi nähdä salaperäistä naista taaskaan.
Miten ihmeessä 60+ ikäinen mies lapsen kanssa saisi jotenkin erityisesti naisten huomion. Tuntuu niin epärealistisen uskomattomalta. Tietenkin Ismo kadottaa Tukun ja tietenkin sen palauttaja Infoon on "punakenkäinen nainen" jonka kasvot ja henkilöllisyys paljastuu viimeisessä tai toisekse viimeisessä kevään jaksossa joka on Satu Silvo joka esittää jälleen ketäs muuta kuin Liisaa.
Tuossa tapauksessa naisten huomion ei saisi Ismo vaan pikemminkin Tukku. Vai onko tämän huomion antavan naisryhmän ikäpooli jotain 70 vuotta? 🤭😂
Huonoimmat näyttelijät on Salla kimittävine äänineen, Eeva uneen nukahtamaisillaan olevilla repliikeillä (kantsii tarkistaa Eevan näyttelijän rautapitoisuusarvo) Lassen pöllämystyneet repliikit. Parhaimmat ja uskottavimmat ovat rooleissaan Jutta ja Noel.
Saga ja Piritta takaisin. Hyvät näyttelijät.