Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
44121/59562 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viehättävä Tamara.

Tää Tamara huokui sellasta että vain miehille tissiä tiskiin hahmo.

Hyvä hahmo. Eikä ärsytä minua. Päin vastoin. Salla ärsytttää.

Niin muakin, mutta mä en jaksanut ollenkaan Tamaran puhetyyliä. Se vain rupesi pahasti ottamaan päähän, mutta me ollaan erilaisia. Kaikkia eturivin näyttelijöitäkin ollaan puolesta ja vastaan. Ei ole näyttelijää, joka mielyttäisi jokaista katsojaa.

Vierailija
44122/59562 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori Carmen, mutta sun pitäis tietää että mä teen mitä tahansa rahan eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44123/59562 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tyttö karistelee Suomen loskat jaloistaan lopullisesti.

Vierailija
44124/59562 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viehättävä Tamara.

Jos tulis pimeellä kujalla vastaan niin juoksisin karkuun vaikka katkenneilla jaloilla.

Tamara on bosslady. Ei harmaat hiirulaiset kestä hänen energiaansa.

Mulla nyt vain on ikäviä omia kokemuksia olla tollasta bossladyen kohteena. Joo ei pitäisi antaa omien kokemusten tulla tv-sarjan väriin, mutta minkä sille voi että kaikki sellainen aiheuttaa reaktion välittömästi.

Vierailija
44125/59562 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallella ja Kristianilla on kivat kemiat. Harmi vaan ettei tässä sarjassa homolla voi olla hetero kavereita. Voisivat joskus treenata yhdessä. Kristian taisikin sanoa että se on kiva kun Kalle sanoi että jatkossa varmaan törmäävät enemmän siellä salilla tai jotain sen suuntaista. Koskaan siellä ei näytä olevan ketään muita randomeja treenaamassa.

Minua huvitti Kristianin reaktio Kallen tunnustukseen ettei ole kiinnostunut Kristianista sillä tavalla. Kristian oli vain "Okei. Kiva, kai?" :D

Onks tää sitä tyypillistä kun heterotkin heittää ns. "homo läppää"?? 

Ei siinä kukaan tainnut mitään läppää heittää. Kalle pyyteli anteeksi ja Kristian oli ehkä vähän hämillään eikä osannut reagoida kyseiseen lauseeseen. Toisa

Miksi ihmeessä Kalle edes pyytelee anteeksi? Ihan turhaa selittelyä, olisin minäkin yhtä hämilläni.

Vierailija
44126/59562 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallella ja Kristianilla on kivat kemiat. Harmi vaan ettei tässä sarjassa homolla voi olla hetero kavereita. Voisivat joskus treenata yhdessä. Kristian taisikin sanoa että se on kiva kun Kalle sanoi että jatkossa varmaan törmäävät enemmän siellä salilla tai jotain sen suuntaista. Koskaan siellä ei näytä olevan ketään muita randomeja treenaamassa.

Minua huvitti Kristianin reaktio Kallen tunnustukseen ettei ole kiinnostunut Kristianista sillä tavalla. Kristian oli vain "Okei. Kiva, kai?" :D

Onks tää sitä tyypillistä kun heterotkin heittää ns. "homo läppää"?? 

Ei siinä kukaan tainnut mitään läppää heittää. Kalle pyyteli anteeksi ja Kristian oli ehkä vähän hämillää

Kallelle varmaan jäänyt traumat siitä saunstondiksesta & Samulista :D Kalle voisi olla vähän itsevarmempi. Kyllä Pihlajakadun asukkaille Kalle on muutakin kuin seksuaalisuutensa. 

Vierailija
44127/59562 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viehättävä Tamara.

Jos tulis pimeellä kujalla vastaan niin juoksisin karkuun vaikka katkenneilla jaloilla.

Tamara on bosslady. Ei harmaat hiirulaiset kestä hänen energiaansa.

Mulla nyt vain on ikäviä omia kokemuksia olla tollasta bossladyen kohteena. Joo ei pitäisi antaa omien kokemusten tulla tv-sarjan väriin, mutta minkä sille voi että kaikki sellainen aiheuttaa reaktion välittömästi.

En sekoita oikeaa elämää sarjaan. Tamara on hauska hahmo. Ei mikään ärsyttävä Joanna Lumijoki.

Vierailija
44128/59562 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Koska Kallea edelleen hävettää ja kaduttaa, että on kännissä ahdistellut Kristiania.

Vierailija
44129/59562 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamara huokuu Kardashian-henkeä. Evassa ei ole tippaakaan sitä! Tavallinen blondi Siuntiosta.

Vierailija
44130/59562 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sergey Hilman ja Tamara. Aah. Siinä on seksikkäiden aatelia.

Vierailija
44131/59562 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen riesa tuli tuosta Noelista

Vierailija
44132/59562 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen riesa tuli tuosta Noelista

Kardashianit tyrmäävät Noelin.

Vierailija
44133/59562 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OnnrVierailija kirjoitti:

Tamara huokuu Kardashian-henkeä. Evassa ei ole tippaakaan sitä! Tavallinen blondi Siuntiosta.

Onneks ei mitkään Kardashianit kiinnosta. 

Vierailija
44134/59562 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OnnrVierailija kirjoitti:

Onneks ei mitkään Kardashianit kiinnosta. 

Niin teitä Sallan ja Ismon katsojia. No ei minuakaan, mutta Tamara kiinnostaa.

Vierailija
44135/59562 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä yhtään ihmettelisi jos Kalle kokisi ettei ole tervetullut heteroiden seuraan. Ihan tässä ketjussa myös tehty selväksi joidenkin kohdalta, etteivät koskaan astuisi homon kanssa samaan saunaan, koska varmasti kurkkisi toisten miesten munat läpi ja olisi haaveilemassa päästä panemaan heitä.

Vierailija
44136/59562 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä yhtään ihmettelisi jos Kalle kokisi ettei ole tervetullut heteroiden seuraan. Ihan tässä ketjussa myös tehty selväksi joidenkin kohdalta, etteivät koskaan astuisi homon kanssa samaan saunaan, koska varmasti kurkkisi toisten miesten munat läpi ja olisi haaveilemassa päästä panemaan heitä.

Joo. En sanoisi homon kanssa kaksin. Ettei synny puheita ja vääriä käsityksiä. Kyllä pitää olla muita mukana. Heteroita. 😁

Vierailija
44137/59562 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte jostain setäytyneestä Kallesta?

Vierailija
44138/59562 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te jaksatte jostain setäytyneestä Kallesta?

Mitä jos näkee unia alaston Kalle trenssiä päällä monkumassa munaa ja rakkautta. 

Vierailija
44139/59562 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. En sanoisi homon kanssa kaksin. Ettei synny puheita ja vääriä käsityksiä. Kyllä pitää olla muita mukana. Heteroita. 😁

Entä jos et tiedä toisen olevan homo?

Vierailija
44140/59562 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel varmaan vain yrittää saada Kallen jotenkin itse esimerkiksi kiitollisuuden myymään, koska Noel esittää hyväksyneensä tilanteen. 

Ketju on lukittu.