Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan usko että Gunnar on oikeasti pakkohoidossa hoitolaitoksessa Aaron juonittelemana. Veikkaan että tämä on Aaron kuvitelmaa joka selviää kun Aaro jää itse sinne hoitolaitokseen. Käänne on niin uskomaton että tämä menisi läpi Dahlialle, Karille ja Magnuksella. Pakkohoitolaitokset eivät myöskään ole maksullisia. Gunnar on yksityisessä hoitolaitoksessa koska maksu.
Sulla tässä taitaa ne kuvitelmat olla. No sinnehän se Gunnar jäi hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan usko että Gunnar on oikeasti pakkohoidossa hoitolaitoksessa Aaron juonittelemana. Veikkaan että tämä on Aaron kuvitelmaa joka selviää kun Aaro jää itse sinne hoitolaitokseen. Käänne on niin uskomaton että tämä menisi läpi Dahlialle, Karille ja Magnuksella. Pakkohoitolaitokset eivät myöskään ole maksullisia. Gunnar on yksityisessä hoitolaitoksessa koska maksu.
Sulla tässä taitaa ne kuvitelmat olla. No sinnehän se Gunnar jäi hoitoon.
Gunnar poistui sarjasta toistaiseksi. Näyttelijä pyysi ettei tapettaisi. Muuten olisi tapettu varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin itselleni on muodostunut käsitys, että tulevissa jaksoissa Noel auttaa Evaa taistelemaan Aaroa vastaan ja tällä tavoin Noelia yritetään puhdistaa ja katsojan pitäisi unohtaa Noelin omat pahat teot.
Mä olen jo kauan sanonut että siitä hetkestä kun Aaron muisti palautui, alkoi Noelin vaihvihkainen "muuttaminen normaaliksi" Noeliksi. Noelin muuttaminen täydelliseksi mulkvistiksi oli yllätys mutta samaan aikaan Aarosta tehtiin "muuttunutta miestä". Nyt asiat laitetaan jälleen vaihtamaan paikkaa hahmojen välillä.
Aki hahmo oli ennen läpeensä kiero, opportunistinen ja nyt Aki on ikään kuin jo salonkikelpoinen "kevytrikollinen" 🤗
Saa nähdä muuttuuko Aki nyt puku-salkku Akista pusakka farkku Akiksi kun päätyy Mooseen töihin.
Aki sai rangaistuksensa kun surkea amatööririkollinen onnistui kiristämään Akilta Akin rahat. Aki on kuitenkin elänyt ennenkin köyhyydessä ja tehnyt ravi
Onko Mia Ehrnrooth saanut talonsa myytyä? Kohde on poistunut Etuovesta.
Saa nähdä muuttuuko Aki nyt puku-salkku Akista pusakka farkku Akiksi kun päätyy Mooseen töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin itselleni on muodostunut käsitys, että tulevissa jaksoissa Noel auttaa Evaa taistelemaan Aaroa vastaan ja tällä tavoin Noelia yritetään puhdistaa ja katsojan pitäisi unohtaa Noelin omat pahat teot.
Mä olen jo kauan sanonut että siitä hetkestä kun Aaron muisti palautui, alkoi Noelin vaihvihkainen "muuttaminen normaaliksi" Noeliksi. Noelin muuttaminen täydelliseksi mulkvistiksi oli yllätys mutta samaan aikaan Aarosta tehtiin "muuttunutta miestä". Nyt asiat laitetaan jälleen vaihtamaan paikkaa hahmojen välillä.
Aki hahmo oli ennen läpeensä kiero, opportunistinen ja nyt Aki on ikään kuin jo salonkikelpoinen "kevytrikollinen" 🤗
Aki
Noelin pitäisi joutua takaisin sinne mistä Akin tyhmyydellä pääsi takaisin 😡
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa Kallen rappio ja oikeasti pelkään pahaa Aaroa. Olen raivostunut myös siitä, että kukaan paha ei joudu koskaan vastuuseen teoistaan ja se, joka joutuu kärsimään on aina Kalle. Miksi näitä kuvioita ei voitu haudata jo vuosia sitten ja kehittää jotain uutta? Niin paha ja kuvottava Petrikin pääsi vaan pakoon, eikä joutunut vastuuseen teoistaan. Aaron pahuuden taas noustua esiin katsojan pitäisi varmaan unohtaa Noelin pahuus ja keskittyä täysillä siihen, että Aaro saadaan tuhottua. En vaan pysty katsomaan Kallen rappiota, joka on jonkun mielestä hauskaa tai Aaron pahuutta, joka on pelottavuudessaan liikaa tähän sarjaan.
Mä veikkaan että Kari keskeyttää häät...jossain oli juttu Karin löydöstä eli on Ellun asunnosta löytänyt jotain Nobelin temppuja.
Saga antaa Nobelin sanktion.
Uusi Pupu ja palvelijakoulun rehtori saapuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa Kallen rappio ja oikeasti pelkään pahaa Aaroa. Olen raivostunut myös siitä, että kukaan paha ei joudu koskaan vastuuseen teoistaan ja se, joka joutuu kärsimään on aina Kalle. Miksi näitä kuvioita ei voitu haudata jo vuosia sitten ja kehittää jotain uutta? Niin paha ja kuvottava Petrikin pääsi vaan pakoon, eikä joutunut vastuuseen teoistaan. Aaron pahuuden taas noustua esiin katsojan pitäisi varmaan unohtaa Noelin pahuus ja keskittyä täysillä siihen, että Aaro saadaan tuhottua. En vaan pysty katsomaan Kallen rappiota, joka on jonkun mielestä hauskaa tai Aaron pahuutta, joka on pelottavuudessaan liikaa tähän sarjaan.
Mä veikkaan että Kari keskeyttää häät...jossain oli juttu Karin löydöstä eli on Ellun asunnosta löytänyt jotain Nobelin temppuja.
Ei tule mieleen kuin joku Noelin asentama videokamera joka on sen verran mallia kökkö että se sisältää sisäisen muistikortin eikä tallenna pilveen. Mutta eiks se Karin löytö sieltä Ellun kämpästä ollut teiniporukka?
Saga ja Susanna Viita saapuvat hääjuhlaan. Helsingissä on muitakin poliiseja kuin Linda ja Rajala 😡
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa on siirrytty kokonaan naispappeihin. Siis jos on ns. kristilliset häät niin nykyään järjestään naispappi. Mielestäni tämä on tarkoituksellista ja sarjan kannanotto.
Kirkkoon tulee viime hetkellä joku joka haluaa estää häät. Sallan ilme ja kommentti on ikään kuin ei olisi yllättynyt. Moni on veikannut että tulija on Kari. Mutta mikä syy Karilla olisi estää Danielan ja Noelin häät. Jospa tulija ei ole Kari. Salla vaan olettaa että se olisi Kari. Jos olettaa niin. Arvelen tulijan olevan Sampo. Samalla Sampo näkee Joonatanin ja Mariannan olevan kirkossa kuin pariskunta, vähän kuten Ismo näki kirkossa Lassen ja Jutan Aaron ja Dahlian häissä.
Todellinen plot wist olisi jos tulija olisi... Marika? 😎
Sarjan ensimmäinen vihkipappi ja pappi ylipäätään oli Rauni Koivukuja. Ei ole mikään uusi juttu. Lauran ja Aaron sekä Helenan ja Sepon häissä ollut myös ainakin naispapit. Välissä miehiä toki.
Tavalliset häät alkavat olemaan vanhanaikainen perinne. Heterohäät ainakin ja tavalliset hääasut hääliikkeen valikoimasta. Dahlia oli puettu tylsään valkoiseen mekkoon ja seremonia keskinkertaisessa Espoon kirkossa. Olisi odottanut jotain aivan muuta kun kyseessä on Dahlia. Aikaisemmin ei kelvannut mikään perusliikkeen häämekko kun Tomi kaateli sampanjaa. Dahliasta on tullut vaatimaton.
Jaksot: Kristianilla on Sal(a)isuus ja Saliens - Paluu.
Paino sanalle SALI. Kaksi vaihtoehtoa. Kristian avaa oman tanssisalin tai joku Salin tekee PALUUN mutta miten Salinit liitettäisiin Kristianiin. Luulisi että jos näin, Kristian olisi jossain välissä todennut että sen sukua (Salinit) on asunut täällä.
Veikkaan että joku Salin tekee paluun.
Vierailija kirjoitti:
Tavalliset häät alkavat olemaan vanhanaikainen perinne. Heterohäät ainakin ja tavalliset hääasut hääliikkeen valikoimasta. Dahlia oli puettu tylsään valkoiseen mekkoon ja seremonia keskinkertaisessa Espoon kirkossa. Olisi odottanut jotain aivan muuta kun kyseessä on Dahlia. Aikaisemmin ei kelvannut mikään perusliikkeen häämekko kun Tomi kaateli sampanjaa. Dahliasta on tullut vaatimaton.
Suomalaiset luterilaiset kirkkohäät ovat sellaiset missäpäin ne pidetään. Tai häät yleensä. Kirkkohäät maaseudulla ovat yleensä hyvin traditionaalisia vieläkin, hääjuhlankin osalta. Kaupungissa vihkihäät saattavat hyvinkin poiketa mm. vihkipaikan ja hääjuhlan suhteen. Esim. luonnossa ja hääjuhla ravintolassa kun se maaseudulla tapahtuu yhä kirkossa ja hääjuhla jossain seuraintalon tyyppisessä paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Jaksot: Kristianilla on Sal(a)isuus ja Saliens - Paluu.
Paino sanalle SALI. Kaksi vaihtoehtoa. Kristian avaa oman tanssisalin tai joku Salin tekee PALUUN mutta miten Salinit liitettäisiin Kristianiin. Luulisi että jos näin, Kristian olisi jossain välissä todennut että sen sukua (Salinit) on asunut täällä.
Veikkaan että joku Salin tekee paluun.
Kristian varmaan sitten joku Jukan siskon poika ja siitä sukunimi Harju 🥱
Voisiko palaaja olla Aleksi Salinin tytär Sofia. Iän puolesta voisi olla vaikka Kristianin sisarpuoli tai peräti äiti. Sofian näyttelijä Tiia Haverinen on hyvin säilynyt nainen.
Entäs Silja Salin? Siljan näyttelijä Jonna Keskinen on tosi hyvännäköinen. Oikeastaan paremman näköinen nyt kuin sarjassa. En olisi uskonut kuvan perusteella sanaksi ihmiseksi ilman vahvistusta.
https://im.mtvuutiset.fi/image/7436530/landscape16_9/1024/576/19f1f0627…
Salien paluu tarkoittaa sitä, että Maarit Salin palaa sarjaan ja on tätä nykyä avoliitossa Anneli Mansikan kanssa. Tulevat ryyppäämään ja ostavat Elinan asunnon.
Aaron näyttelijä ei kyllä ilmeineen ja Gunnar Gunnar Gunnar loruineen yltänyt entiselle tasolle. Oli jotenkin laimeet ilmeet ja repliikit. Kyllä se myös vaatii sen nahkatakin natinan myös. Muuttunut mies! 🤭
Sarjassa ikään pahikset pääsee ilman vastuuta. Aaro. Aino. Petri. Ja ilmeisesti jälleen Aaro.