Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

36741/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon Pupun paluuta, mutten välttämättä Roosan.

Nykyinen ilmapiiri ja some-keskustelu on niin julmaa ja mieltä tuhoavaa, että parempi vaan, ettei sarjaan oteta downin syndrooman omaavia näyttelijöitä. Vai haluatteko oikeasti, että heistä kirjoitetaan kaikenlaisia törkeitä seksifantasiaviestejä tänne ja a li la u da lle? Nykyinen netti-ilmapiiri on paljon, paljon pahempi kuin silloin kun Roosa ja Jari oli viimeksi Salkkareissa.

Musta on vähän huono juttu että ihminen ei voisi olla esillä vain koska häntä voisi kiusata. Eli piilotella pitäisi vain?

Vierailija
36742/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkis-fani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon Pupun paluuta, mutten välttämättä Roosan.

Nykyinen ilmapiiri ja some-keskustelu on niin julmaa ja mieltä tuhoavaa, että parempi vaan, ettei sarjaan oteta downin syndrooman omaavia näyttelijöitä. Vai haluatteko oikeasti, että heistä kirjoitetaan kaikenlaisia törkeitä seksifantasiaviestejä tänne ja a li la u da lle? Nykyinen netti-ilmapiiri on paljon, paljon pahempi kuin silloin kun Roosa ja Jari oli viimeksi Salkkareissa.

Musta on vähän huono juttu että ihminen ei voisi olla esillä vain koska häntä voisi kiusata. Eli piilotella pitäisi vain?

Huonompaan suuntaan mennään kaikessa jos tietynlaiset hahmot pitäisi sensuroida kokonaan. Ei se mitään tasa-arvoa edistä. Sanna oli myös Sykkeessä näyttelemässä muutama vuosi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36743/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luulen ettei Roosalle ole vain sopivaa paikkaa sarjassa. Olihan cp-vammainen Taiga viimeksi sarjassa.

Vierailija
36744/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse luulen ettei Roosalle ole vain sopivaa paikkaa sarjassa. Olihan cp-vammainen Taiga viimeksi sarjassa.

Jaana, Aamu, Teemu, Ken, Inka tarvittaisi myös.

Vierailija
36745/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tästä voi heti suoriltaan sanoa, että 4 ensimmäistä ei voi tulla. Inka ehkä mutta ei enää kuin Kari sarjassa.

Vierailija
36746/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tästä voi heti suoriltaan sanoa, että 4 ensimmäistä ei voi tulla. Inka ehkä mutta ei enää kuin Kari sarjassa.

Aina voi linkittyä myös uusiin hahmoihin.

Vierailija
36747/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalle ei yleensä tollasen putken jälkeen pääse irti viinasta ilman katkaisua. Edellisen pidemmän putken jälkeen näki harhoja Kososesta. Onkohan nytkin yhtä sekaisin. Juhlavuosi ja 5 vuotta Kososen kuolemasta.

Ennakoista selvisi, että syyskuun lopussa Peten somepäivänä nähty kuva ulkokuvauksista tosiaan oli Ismon Lusin kämpästä. Kallekin siis päätyy joskus Lusiin. Se soittaako Ismolle vai miten päätyy jää nähtäväksi. 

Sitten selviää, että Teppo on Sami Kososen isä ja Sami Kosonen itsekin piileskelee Lusissa.

Vierailija
36748/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi paluut on vähän sellasia kun joskus pitää vuodenkin rakentaa. On kai helpompi ottaa uusi hahmo.

Vierailija
36749/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi paluut on vähän sellasia kun joskus pitää vuodenkin rakentaa. On kai helpompi ottaa uusi hahmo.

Laatu menee vain entistä huonompaan suuntaan. Kiitos leipääntyneet kirjoittajat ja kova tahti! Ei Dahlian palveluskuntaa saatu näkyviin. Jos tuotannon ylemmältä portaalta tuli vaatimuksena unohtaa kartanon remontti.

Vierailija
36750/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Larin tai Samin pitäisi palata sarjaan.

Vierailija
36751/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Larin ja Jannen. Ehkä Tiinan ja Rasmuksen? Rantabaarista voisi siirtyä Ilari, Lara, Patrik, Mikael.

Vierailija
36752/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wormilla meinattiin varmasti kirjaimellisesti käännöstä matoa eli matoliikettä. Pete ja muut keski-ikäiset muun muassa Sami ja Jarkko ovat kaikki ihan työnsäkin puolesta tanssineet teatterissa. Niiden tanssiesitys voisi olla oikeasti jopa hyvä, jos olisi kunnon koreografia. Tämä Kallen perseen heilutus ja muu känninen sekoilu ei varsinaisesti ole mikään hieno kokonaisuus ja kiusallinen, mutta parempi kuin Henrikin ja Kristianin kankeat kuviot. Lisäksi tiedän ettei Pete häpeile mitään. Muut voi rauhassa cringettää, mutta häntä ei kiinnosta. Sen takia Kalle varmaan onkin monesti hyvinkin erikoisissa ja kiusallisissa tilanteissa. Kuulemma ihan pitää sellaisten kohtauksien tekemisestä :D

Vierailija
36753/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut Henrikin tanssia. Sain lukea täältä kuinka nolo, kankea ja kiusallinen se oli. Tamara voi opettaa tanssimaan.

Vierailija
36754/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wormilla meinattiin varmasti kirjaimellisesti käännöstä matoa eli matoliikettä. Pete ja muut keski-ikäiset muun muassa Sami ja Jarkko ovat kaikki ihan työnsäkin puolesta tanssineet teatterissa. Niiden tanssiesitys voisi olla oikeasti jopa hyvä, jos olisi kunnon koreografia. Tämä Kallen perseen heilutus ja muu känninen sekoilu ei varsinaisesti ole mikään hieno kokonaisuus ja kiusallinen, mutta parempi kuin Henrikin ja Kristianin kankeat kuviot. Lisäksi tiedän ettei Pete häpeile mitään. Muut voi rauhassa cringettää, mutta häntä ei kiinnosta. Sen takia Kalle varmaan onkin monesti hyvinkin erikoisissa ja kiusallisissa tilanteissa. Kuulemma ihan pitää sellaisten kohtauksien tekemisestä :D

Suunnilleen samoista syistä tanssijataustaisella Evan näyttelijälläkin on ollut niin paljon keikistelykohtauksia.

Vierailija
36755/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekon sm-sarja on nyt tauolla ja MTV3 esitti tänään Mestiksen ottelun. Ihan hyvin edes tänään olisi voitu näyttää tuolla ohjelmapaikalla ihan vaan uusi jakso Salattuja elämiä. 

Vierailija
36756/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en muista nähneeni Gunnarin näyttelijää ollenkaan missään somekuvissa syksyllä. Ei sillä, että näkyisi muutenkaan kovin usein välttämättä mutta paha aavistus. Jotenkin tuo vaikuttaa sellaiselta, jossa kaikki uskoo Gunnarilla olevan oikeasti ongelmia ja Gunnarista siirrytään puhumaan vain "kävin katsomassa" ja "edelleen huonossa kunnossa" tapaisesti kun siinä samalla hahmo kirjoitetaan sarjasta ulos.

Vierailija
36757/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Larin ja Jannen. Ehkä Tiinan ja Rasmuksen? Rantabaarista voisi siirtyä Ilari, Lara, Patrik, Mikael.

Tiina ja Rasmus oli turhia. Rasmuksella ei edes ole mitään vakkari näyttelijää.

Vierailija
36758/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan ei kuvannut sitä Kallen tanssia, kun Marianna taisi todeta Kristianille ennen tanssia, että Moosessa on just sen näköstä porukkaa jotka tuuttaa sen Kristianin tanssin heti someen.

Vierailija
36759/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varma ettei Kerttukaan varsinaisesti ollut mitään seksiä vailla. Matiaksen kautta vain kuvataan sitä, ettei kaikki ole yhtä itsevarmoja ja valmiita. Muut tuntuvat enemmän painostavan ensimmäiseen seksikokeiluun.

Vierailija
36760/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekon sm-sarja on nyt tauolla ja MTV3 esitti tänään Mestiksen ottelun. Ihan hyvin edes tänään olisi voitu näyttää tuolla ohjelmapaikalla ihan vaan uusi jakso Salattuja elämiä. 

Huonoa jaksoa turha näyttää. Tuotannon pitäisi panostaa taas laatuun enemmän.

Ketju on lukittu.