Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka Salin pitäisi saada takaisin! Ottaisi yhteen tämän tästä Ismon ja Lassen kanssa! Ne kolme kukkoa eivät kaikki pihlajakadulle mahdu!
No ois kyllä mukava saada hieman raavaan miehenkin roolia noiden aikamies vauvojen lisäksi.
Jukka Ismon ja Lassen tilalle niiden vauvojen. Se on parempi. Jorin äiti Armi Viitamäki takas.
Vierailija kirjoitti:
Ulkolavaste jäteauton mukaan vaikka pieniksi miljooniksi kuutioiksi!
T. Helmi-Simpukka 😡
Ja mä lähen bagrbaagriinnn!
Dahlia tutustuu Jorin äitiin, lääkäri Armi Viitamäkeen os. Lepistö.
Laila on omakuvauksesta päätellen kokenut seksin harrastaja. Toki Laila saattoi jauhaa pelkkää jaskaa vain nolatakseen Matiaksen.
Ilkkuiko ne noki jeppe kun Matias on a virgin?
Uusi kuntosali ja Pipsa Tiilikaisen paluu.
Vierailija kirjoitti:
Laila on omakuvauksesta päätellen kokenut seksin harrastaja. Toki Laila saattoi jauhaa pelkkää jaskaa vain nolatakseen Matiaksen.
Ilkkuiko ne noki jeppe kun Matias on a virgin?
Ennakot katsoneena mulle nimenomaan jäi käsitys, että Olli ja Laila esitti tahoillaan itsevarmaa mutta eivät todellisuudessa olleet sängyssä yhdessä. Voi olla että Olikin on oikeesti neitsyt. Laila ei ole mutta ei mikään yksi seksikokemus tee kokenutta ja harvoin se on edes mitenkään kiva.
Henulle poikaystävä. Ei näitä teinien seksejä!
Ossi ja Isabella ovat piilotelleet yhdessä.
Miro ja Oona saavat Sallan lähtemään tiehensä.
Vierailija kirjoitti:
Sampo varmaan ku ne on kuvannu yhdessä. Ois läppä pari :D
Loppua loppua Salatuille salatuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sampo varmaan ku ne on kuvannu yhdessä. Ois läppä pari :D
JP sopii paremmin.
Pipsa ottaa Noelia korvasta kiinni 😡
Vierailija kirjoitti:
Olen myyty. Satu Silvo tuli Salkkareihin. Kyllä on upea näyttelijä. Ja kaunis.
Näyttelijä ehkä, mutta Salkkareissa hahmo ei.
Lisäsin Liisan kirppiksen tapahtumapaikka karttaan, ja kyllä olen edelleen kelkassa :)
Vierailija kirjoitti:
Lisäsin Liisan kirppiksen tapahtumapaikka karttaan, ja kyllä olen edelleen kelkassa :)
Tiedätkö missä on Pipsan kuntosali? 😡
Vierailija kirjoitti:
Viimeisen päälle katu-uskottava ryöstäjä. Olikohan itse se piritorin Pekko?
Lähipubin deeku🥱🥱🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö missä on Pipsan kuntosali? 😡
Eiköhän sekin tieto vielä löydy jos haluaa sen löytyvän :D
Kuinka moni kommentoija on oikeasti edes katsonut Silvon kohtauksia? Ei tarvitse tykätä kenenkään mutta Ismo on toistaiseksi ollut siedettävä ja Liisa vaikuttaa leppoisalta naiselta. Oiskohan kuitenkin lopulta liian voimakastahtoinen vai pelkästäänkö Kallen takia Ismo lähtee? Muuten Ismon päällä ollut outo punainen paita on varmasti näitä Liisan stailauksia, kun tässäkin jaksossa se paita oli aika erikoinen Ismon tyyliin :D
Niin ja seurauksena tuosta HIV.