Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
30261/59562 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän nimenomaan siitä, että Salkkareissa on tavallisia ihmisiä ja tavallisia kehoja.

Vierailija
30262/59562 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää kun joku kävelee Ismon teltan ohi ja sieltä kuuluu voihkintaa sekä litinää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30263/59562 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän nimenomaan siitä, että Salkkareissa on tavallisia ihmisiä ja tavallisia kehoja.

Sama, Sallankin kehoa kritisoitu armottomasti.

Vierailija
30264/59562 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, Kaunareissa ärsyttää kun kaikki on niin hyvännäköisiä eikä sukuun vahingossakaan päädy ketään rumaa.

Vierailija
30265/59562 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete ainakin sanoi vähän aikaa sitten, että kaikkien näiden vuosien jälkeen roolihahmo ja näyttelijä alkaa muistuttamaan toisiaan ihan kuten pariskunnat. Mutta ei nyt varmasti niin tosissaan mutta jotain samoja piirteitä kyllä on.

Vierailija
30266/59562 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla ja Kari eivät sovi yhteen. Niin ärsyttävä puheripulipallo se Salla 😡

Vierailija
30267/59562 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sykkeen Minako Peri käyttää paljon puheripuli-sanaa. Oli pakko.

Vierailija
30268/59562 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minako Perin näyttelijä uusi Chiqi Li?

Vierailija
30269/59562 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla ja Eva ovat voimakaksikko. He oikaisevat yhdessä vääryydet. 

Vierailija
30270/59562 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla ja Eva ovat voimakaksikko. He oikaisevat yhdessä vääryydet. 

Salla ja Eva eivät saa mitään aikaan 😡 Se on Saga ja Pupu jotka saavat aikaan.

Vierailija
30271/59562 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiti Kokkonen voisi tulla Sallan hahmon tilalle.

Vierailija
30272/59562 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://urly.fi/3zqf

Parhaat hahmot voisi olla jälleen yhdessä.

Vierailija
30273/59562 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Masked Singerin Pesukarhua veikataan Konstaksi? Eihän se laulu kuulostanut yhtään Konstalta (jolla on paljon parempi lauluääni).

Vierailija
30274/59562 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Masked Singerin Pesukarhua veikataan Konstaksi? Eihän se laulu kuulostanut yhtään Konstalta (jolla on paljon parempi lauluääni).

Susanna Snellman pitäisi olla Masked Singerissä ja kaikkialla muuallakin. Niin mahtava ääni, joka erottuu joukosta!

Vierailija
30275/59562 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga Korkiakoski on uusi Laura Kiviranta, Camilla Mustavaara ja Elina Taalasmaa, kaikkea niiden väliltä. Niin hyvä se on!

Vierailija
30276/59562 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi täällä kohta rauhottuu palstauudistyksen myötä. Ketjuihin ei voi enää lokakuun alusta kirjoittaa he, jotka ovat alapeututtaneet aloitusviestiä yli 10 kertaa. Halutaan karsia negatiivista ilmapiiriä. Ihan hyvä uudistus Sanomalta mielestäni. Etenkin kun on selvää, että tätäkin ketjua on sarja-alapeukutettu hikihatussa parin heitterin toimesta.

Mistäs tämmösestä on? 

Vierailija
30277/59562 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse muistanut lainkaan kuka on tämä sivuhahmo-Saga, jonka nimi toistuu. Katsoin sitten jonkun tänne linkitetyn videon ja olin kieltämättä vähän hämmentynut ja pettynyt. Minulla oli hämärä muistikuva, että Mustavaarojen yhtiökokouksissa olisi ollut joskus joku tosi täpäkkä kypsempi nainen, joka laittoi luun kurkkuun jollekulle ja oletin Sagan olevan sellainen kunnon bosslady. Mutta eipä ollutkaan. Kyseessä olikin ihan tavallinen, rauhallisen oloinen sivuhahmo. Ei eronnut millään tavoin muista. Muistutti ulkonäöllisesti vähän kiltimpää versiota Rajalasta. Tosin Rajalassa on enemmän munaa. En ihmettele, ettei Saga ole jäänyt useimpien mieliin.

Vierailija
30278/59562 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että vihdoin voitaisiin toteuttaa kuvio, jossa Kalle saisi lapsen. Joko biologisen tai adoptoidun. En kuitenkaan koe, että kumpikaan tämän hetken Kallen mielityistä, Petri ja Sampo, olisi oikea henkilö Kallelle perheen perustamiseksi.

Kun Petri paljastuu, toivottavasti Kalle ei haksahda taas Sampoon (tai pulloon). Pitäisi tulla joku kokonaan uusi mies. Tai vanhoista Lari, henkiinherännyt Kosonen tai sitten se raitiovaunuun noussut komea mies, jonka kanssa Kallella oli kemiaa.

Vierailija
30279/59562 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti minäkin saan sitten tulevaisuudessa rauhassa fanittaa Evaa, Sallaa ja Kikkistä.

Vierailija
30280/59562 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse muistanut lainkaan kuka on tämä sivuhahmo-Saga, jonka nimi toistuu. Katsoin sitten jonkun tänne linkitetyn videon ja olin kieltämättä vähän hämmentynut ja pettynyt. Minulla oli hämärä muistikuva, että Mustavaarojen yhtiökokouksissa olisi ollut joskus joku tosi täpäkkä kypsempi nainen, joka laittoi luun kurkkuun jollekulle ja oletin Sagan olevan sellainen kunnon bosslady. Mutta eipä ollutkaan. Kyseessä olikin ihan tavallinen, rauhallisen oloinen sivuhahmo. Ei eronnut millään tavoin muista. Muistutti ulkonäöllisesti vähän kiltimpää versiota Rajalasta. Tosin Rajalassa on enemmän munaa. En ihmettele, ettei Saga ole jäänyt useimpien mieliin.

Eikö tässä ole bossladya!? "Olit tai et mutta firman maine on saanut vakavan kolauksen!" Nikkinen jää tässä ihan toiseksi. Minä haluaisin nähdä Sagaa. Katsoisin sarjaa enemmän jos olisi keskeisessä osassa. Rajalan surkean poliisilaitoksen nurkkaus ei jaksa kiinnostaa. Yhtiö kiinnostaisi, jos joku olisi siellä vähän Noelia vastaan ja tämä johtaisi Noelin tappioon.

Ketju on lukittu.