Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Ihme, että Lindalle ja Mikille ei tullut koskaan mitään juttua keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksokuvien perusteella päättelen, että Kalle ja Petri ovat menossa naimisiin. On ihme, jos heidät ehditään vihkiä ennen kuin Petri pidätetään, jos niin käy. Toisaalta Petri voisi saada vihiä, että poliisioperaatio tapahtuu kirkossa, jonka seurauksena hän ei tule ollenkaan paikalle tai jättää Kallen alttarille. Ehkä Petri pakenee ulkomaille tai jää kiinni kirkon ulkopuolella.
Mietin oisko Petrillä voinut oikeasti olla myös närästystä vaikka olikin tekosyy ja kuolisi luonnollisiin syihin.
Alkoholistina ei varmasti ole pitänyt itsestään kovinkaan hyvää huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistettiinkohan Miki sarjasta Konstan omasta toiveesta lopettaa, vai päättiköhän tuotanto yksipuolisesti, ettei Konstan sopimusta enää jatketa?
Eiköhän Konsta itse halunnut jättää sarjan. Hänellä on kuitenkin melko lailla keikkaa koko syksy ja joulunaika. Muutenkin musiikkiura vaikuttaa hänellä olevan päätavoitteena vaikka varmasti näyttelijän työ on myös tärkeä. Huomenna melko varmasti julkaistaan Konstan poistumishaastattelu, josta varmasti selviää lähtikö omasta aloitteesta vai tuotannon päätöksestä.
Kyllä, Konstalla on kahden konserttikiertueen lisäksi paljon yksityiskeikkoja bändinsä kanssa. Plus nyt se TV-sarja. Käynyt laulamassa Masked Singerin nauhoituksissa, on yksi hahmojen duettopareista. Uusi sinkku kohta tulossa.
Konsta haluaa tehdä monenlaisia juttuja, Hesarin haastattelussa sanoi mm: "...artistin kanssa, joka haluaa omaan levytysuraansa keskittymisen ohella käydä myös laulamassa Reino Helismaata hoivakodeissa, esittää välillä klassisen laulun juttuja, ottaa vastaan näyttelijäntöitä ja ylipäänsä keskittyä moneen asiaan yhtä aikaa."
Vierailija kirjoitti:
Ihme, että Lindalle ja Mikille ei tullut koskaan mitään juttua keskenään.
Tätä samaa ihmettelen, sillon kun Mikistä tuli Lindan työpari keväällä 2020 ja Linda vihas sitä olin varma et noista tulee vielä pari joskus :D
Meinasiko Aki että Mikille kävisi huonosti jos laulaisi? Kun viittasi terveyteen. Oman kaverinsa olisi tappanut?
Eikös Jutan tytär Ida ollut terapeutti
Kartano on korvaamaton. Vähän mä sain, siks valitan nyt vain. Remontista voimaa mä saan. Tapetit parhaat ansaitsen.
T. Dahlia
Vierailija kirjoitti:
Eikös Jutan tytär Ida ollut terapeutti
Piritta Saloniuskin kehui. Käynyt Iidalla terapiassa.
Oikeasti Rajalan olisi pitänyt tunnistaa Nella siitä Matti Virtasen tapauksesta ja Kalle entisen kollegansa puolisona, jonka murhaa tutki. Mainitsi vielä muistaneensa Akin kun kuuli nimen, mutta kahta ensimmäistä ei tainnut tietää.
Susu varmaan meni johonkin Keravan terveyskeskukseen töihin, kun yhdessä jaksossa sanoi että kaipa sielläkin on töitä lääkärille ja Rami sanoi kuppilaansakin olevan aina paikka auki.
Onko kukaan miettinyt sitä vaihtoehtoa ettei Konstasta vain tule poistumishaastattelua? Esim Innasta ei sitä tullut ollenkaan viime vuoden syksynä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan miettinyt sitä vaihtoehtoa ettei Konstasta vain tule poistumishaastattelua? Esim Innasta ei sitä tullut ollenkaan viime vuoden syksynä.
Innastakin kyllä julkaistiin haastattelu, mutta se julkaistiin jo silloin kun hänellä oli viimeinen kuvauspäivä. Innan kohdalla näin voitiin toimia, koska tuolloin oli jo yleisessä tiedossa että on raskaana ja tulee jäämään pois kuvauksista. Muiden kuin raskaana olevien kohdalla näin ei tietenkään voida toimia, koska näyttelijän kuvauksissa lopettaminen ja hahmon poistuminen on näissä tapauksissa julkista tietoa vasta kun hahmon poistuminen on näytetty jo vähintään ennakkojaksoissa.
Mä itse uskon, että Olgan päätös lähteä sarjasta tuli huonoon aikaan
1. Miralla oli justiinsa menossa mielenkiintoinen juoni, joka jouduttiin jättää auki ja eikä tiedetä milloin juonta pystytään taas jatkamaan senkin takia onko Olga jossain vaiheessa palaamassa tai ei ole tietoa.
2. Mun mielestä tuotannon pitäisi varmistaa näyttelijöiden pysyvyys sarjassa senkin takia jos käsikirjoittajat alkavat kirjoittaa jotain mielenkiintoisia juonia hahmoille ja eikä juonta pystytä jatkaa näyttelijän poistumisen takia ja tämä on yksi syy minkä takia sarjassa juonia jää niin paljon auki. Tämän takia miksi tykkään Mikin poistumisesta, koska tavallaan siinä laitettiin purkkiin Mikin rikollistouhut joudutuaan vankilaan eli Mikin kohdalla tämä juoni suljettiin sitä kautta.
3. Muutenkin Miran kohdalla olisi parempi poistuminen sarjasta olisi kuoleman kautta, jos Olga ei enään halua palata. Niinku Eliaksen ja Sannin ja Talen kohdalla, jotka halusivat tehdä jotain muuta, mutta hahmot poistuivat kuoleman kautta eli eivät enään haluneet palata sarjaan.
4. Olgan musiikki tuntuu suunnattu enemmän 15-17 vuotiaille teineille, koska itse yli 25 vuotiaana en kuuntelisi Olgaa ja uus bitchin lyriikat ovat vähän kiusalliset ja on vain se uus bitch
Veikkaukseni on et Olga palaa salkkareihin.
Rahapula😁
Ei semusiikki elätä 😁
Mielenkiintoista nähdä kun Jiri ja Aaro kohtaavat. Aaro ei tiedä Jirin paluusta mutta sinänsä outoa että Jiri ei ole kertaakaan maininnut Aaroa, eli voidaan olettaa että Jiri ei tiedä Aaron olevan maisemissa.
Harmillista kun emme nähneet Aaron ja Dahlian honeymoonia Pariisiin greenscreeniltä 🥴
Aina sama kuvio noissa hissijutuissa. Kännykkä unohtuu Mooseen. Hissi jumittuu. Tapaaminenkin pitää olla jossain Amandan edustalla eikä Moosen.
Oliko muuten hissin valvomon ääni Akin? 😁
Miksi Gunnar ei muuta palvelutaloon? Palvelutaloissa on ns. Päiväsali. Päiväsali on täynnä vanhuksia. Vanhuksien kanssa voi pelata vaikka lautapelejä...
Ei tulla koskaan voisikaan tällaista käyrää 🎤📈👠