Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko muiden alapäät muuttuneet synnytyksen takia?

Vierailija
02.01.2007 |

Omani on aivan hirveän näköinen. Jossain siellä välilihan suunnalla, mistä leikattiin ja missä oli tikkejä, on ihme lepareita, jotka ovat kyllä kamalan näköisiä. Kävikö vain mulle näin huono tuuri vai onko kuinka yleistä?

suuseksiä vieraan miehen kanssa en uskalla edes ajatella...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstailevat kyllä yleensä väittää että tuli tiukemmaksi synnytyksen jälkeen ja ei mitään muuta muutosta ;)

Vierailija
2/15 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl se muuttu ihan ihmeellisen näkoseks... mutta tiukemmaks...

en tykkää siitä että mieheni katselee sitä läheltä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla av-puolella kaikilla tiukkeni niin ettei kikkeli enää sovi sisään:)

Ja niin nättikin siitä tuli, oih ja voih:) Sanomattikin selvää et kun tommonen potkupallon kokoinen venytys on, niin ei se samanlaisena voi pysyä.

Vierailija
4/15 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuolla av-puolella kaikilla tiukkeni niin ettei kikkeli enää sovi sisään:)

Ja niin nättikin siitä tuli, oih ja voih:) Sanomattikin selvää et kun tommonen potkupallon kokoinen venytys on, niin ei se samanlaisena voi pysyä.

Juuri näin! Käsittämätöntä romantiikkaa levitetään synnytyksen vaikutuksesta seksiin. Ei siinä muuten mitään, mutta itse olisin aloittanut kuulajumpan jo ennen synnytystä jos olisin tiennyt miten se todella vaikuttaa.

Eihän lapsia kukaan sen takia jätä tekemättä, että alapäästä tulee ruma ja löysä. Realisti pitäisi silti olla että osaa varautua eikä tule pettymyksiä.

Vierailija
5/15 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin on tuota ihmetellyt. Mutta ei se tosiaan näytä yhtä kivalta kuin ennen.. Esim. emättimen suuaukko ei näy selkeästi. Ei kyllä seksiä haittaa tuo ulkonäkö, olettaisin, että tiukkuus on se tärkein juttu. Saa nähdä mitä kivaa toisen synnytyksen jälkeen..

Vierailija
6/15 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki sattui.

Alateitse en ole lasta pukannut ja toivon, ettei koskaan tarvitsekaan. Pateettista, tiedän. Sektio tosin ei ollut omavalintainen asia, vaan pakon sanelema ja nyt toivon, ettei alatiesynnytykseen tarvitsisi koskaan mennäkään.

Vierailija
7/15 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuttui enemmänkin sisäisesti kuin ulkoisesti, kuhdunkaula laskeutui todella, siis todella paljon alemmas :' ( ja löysyys havaittavissa.

Vierailija
8/15 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdesti revennyt, juuh helkatan ruma on. mutta en mä sitä vielä oo hävenny.

Seksiäkin oon harrastanut ihan päivän valossa, oudon miehen kanssa, tai no ekaa kertaa uuden miehen kanssa, hänestä pimppini oli ihanan näköinen arpineen ja rosoineen

Vierailija
9/15 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos synnytys menee hyvin, ei tarvitse leikellä eikä tule pahoja repeämiä, niin on ihan mahdollista, että alapää pysyy ulkonaisesti ennallaan ja sisäisesti sen saa ennalleen lantionpohjalihasjumpalla. Mm. minulla on näin hyvä tuuri käynyt. Tasan ei käy onnen lahjat, tässäkään! Te, jotka näissä ketjuissa säännöllisesti väitätte, että kaikillahan se menee pilalle, olette vain katkeria, koska koette, että itsellänne meni. Keneltä se on pois, että minun pimppini ei mennyt pilalle vaikka sinun meni - kysyn vaan? Minulla on rumat raskausarvet, mutta en ole niin tyhmä, että väittäisin kaikille tulevan sellaiset raskaudesta!

Vierailija
10/15 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä kukaan ehdotonta totuutta ole tarjonnut. Eikä kukaan ole ollut katkera sinulle, jos olet selvinnyt synnytyksestä ilman pysyviä muutoksia.

Voitko kuitenkin ymmärtää, että monelle tämä on arka aihe. Ja kyllä se katkeruuttakin aiheuttaa, mutta älä hyvä ihminen ota sitä henkilökohtaisesti.

Minulla on sellainen kokemus asiasta, että raskauden aikana ja ennen synnytystä annettiin liian hieno kuva siitä mitä on tulossa. Eiköhän ne joilla paikat ovat parantuneet synnytyksen myötä, ole vähemmistönä?

Vierailija
11/15 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 yli 4kg oon alakautta synnyttäny ilman välilihanleikkausta ja isompia repeämiä. Mulla mies hoitaa myös tuon parturoinnin sieltä et läheltä on kattellu ennen ja jälkeen. Ihan pikkasen on kuitenkin löystyny, mut lantiopohjalihakset on hyvässä kunnossa, kun treenailen niitä aktissa ja saan vastaukseks murahduksia =)

Orgasmiherkkyys on jo ihan et huhhuh.. Ei o kyl ikinä ollu ongelmii saamises, mut nyt saa pitää taukoja vähän väliä ja hengitellä rauhas!

Vierailija
12/15 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkaan alapää ole niin paljon muuttunut. Kolme lasta olen synnyttänyt alakautta. Yhdessä synnytyksessä tehtiin episotomia, niissä muissa repesin hiemen. Hyvin on ommeltu, sitä ei edes huomaa. Lantiopohjanlihaksia olen harjoitellut. Raskausarpia ei tullut yhtään, rinnat ei roiku ja seksi maistuu joka päivä :)

Vierailija
13/15 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten myös rakastelussa voi opittuja taitoja käyttää, ja siinäkin jumppailla miehen iloksi.

Muuten alapään vauriot 2:n synnytyksen jälkeen ovat melko vähäiset. Häpyhuulet ovat nyt runsaan-kokoisina selvästi esillä. Kuitenkin karvat pidän poissa, koska minusta on tyhmää yrittää niillä " peitellä" synnytyksen jälkiä.

Rinnat on yllättävän kiinteät (75B) ja nännit terhakan suuret imetyksien jälkeen.

Vierailija
14/15 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leimaa näissä ketjuissa valehtelijoiksi minut ja muut, jotka kerromme, että alapää on synnytyksistä huolimatta pysynyt (lähes/täysin) ennallaan. Otan tämän sikäli henkilökohtaisesti, että itse ensimmäistäni odottaessani luin nimenomaan vain niitä kauhujuttuja ja sain sen kuvan, että melko varmasti alapää hajoaa synnnytyksessä tuusannuuskaksi. Omasta positiivisesta kokemuksestani pidän mielelläni meteliä, jos lievennän sillä yhdenkään odottajan pelkoja alapään " menettämisestä" . Täysi sympatiani kaikille, joille synnytys on aiheuttanut erilaisia alapääongelmia - en minä kenellekään irvaile, jos sellainen kuva tuli! En vaan jaksa näitä, jotka tietävät pimppini kunnon paremmin kuin minä itse.

11

Vierailija
15/15 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan ole väittänyt, että _synnyttäminen_ tekisi paikoista tiukemmat tai paremmat? Eiköhän kyse ole siitä, että moni nainen alkaa synnytyksen jälkeen treenata lantionpohjalihaksiaan. Jos sitä ei ole ennen tehnyt, paikat voivat hyvinkin tiuketa verrattuna synnytystä edeltävään tilaan.

11