Vauvasuut jotka eivät pidä esim kapriksista
Kommentit (25)
Mua ei haittaa se, että joku ei syö jotain, mutta se ärsyttää, jos hän tekee asiasta numeron. Ja suorastaan suututtaa, jos tämä henkilö kommentoi muiden annoksia tyyliin "hyi veeit tu, en tajua miten joku voi syödä kapriksia!"
Yksi gluteeniton tuttava lähinnä huvittaa, kun hänelle pitää välillä etsiä kissojen ja koirien kanssa syötävää, mutta jos on jotain hyvää jälkiruokaa tarjolla, niin siinä ei gluteeni haittaa :D
Vierailija kirjoitti:
En oo vauvasuu, sillä en juo ihmismaitoa, vastiketta, enkä edes lehmänmaitoa, kauramaitoa, kookosmaitoa ja mitä kaikkia kerpeleen maitoja niitä onkaan.
En myöskään syö kapriksia, ovat niin mauttomia. Mutta Carolina Reaperit tekee oikein hyvää!
Siipan mielisipsit olivat näitä Blairs Death tosi tulisia, syö raakaa valkosipulia leivänpäällisenä jne. Silti kaprikset eivät kelpaa kuin omatekoisessa perunasalaatissa. Vauvasuuta hänestä ei saa muokattua mitenkään. Ehkäpä Ap on käsittänyt vauvasuu-termin väärin?
Olen tässä viikon kokkaillut vieraille ja ideat on loppu. Yksi on raskaana eikä voi syödä raakaa kalaa, esim. sushia ja liha pitää olla läpikypsennettyä. Toinen ei syö punaista lihaa, kananmunia eikä mitään mereneläviä. Kolmas on muuten vaan ronkeli, joka ei syö mausteista ruokaa, ei sipulia, ei paprikaa, ei sieniä, ei avocadoa, ei myöskään mitään mereneläviä -taitaa olla helpompi luetella, mitä syö. Sitten on vielä lapsi, jolla ruoka-aineallergioita. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä viikon kokkaillut vieraille ja ideat on loppu. Yksi on raskaana eikä voi syödä raakaa kalaa, esim. sushia ja liha pitää olla läpikypsennettyä. Toinen ei syö punaista lihaa, kananmunia eikä mitään mereneläviä. Kolmas on muuten vaan ronkeli, joka ei syö mausteista ruokaa, ei sipulia, ei paprikaa, ei sieniä, ei avocadoa, ei myöskään mitään mereneläviä -taitaa olla helpompi luetella, mitä syö. Sitten on vielä lapsi, jolla ruoka-aineallergioita. Hohhoijaa.
Syötä niille popcornia ja niitä vauvojen maissinaksuja. Voivat dipata maustamattomaan rahkaan...
En oo vauvasuu, sillä en juo ihmismaitoa, vastiketta, enkä edes lehmänmaitoa, kauramaitoa, kookosmaitoa ja mitä kaikkia kerpeleen maitoja niitä onkaan.
En myöskään syö kapriksia, ovat niin mauttomia. Mutta Carolina Reaperit tekee oikein hyvää!