Miksei kukaan ole kiinnostunut samoista asioista kuin minä?
Minua kiinnostavat kirjat, sarjakuvat, menneisyys, musiikki ja elokuvat.
Kommentit (17)
Mikset hakeudu sellaisten ihmisten seuraan? Sieltä kotoa kun ei yleensä tulee hakemaan muut kuin poliisi.
Vierailija kirjoitti:
Mikset hakeudu sellaisten ihmisten seuraan? Sieltä kotoa kun ei yleensä tulee hakemaan muut kuin poliisi.
Puhun tästä palstasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekkoja?
?
Ap
Ekko on autistin erityisen kiinnostuksen kohde.
Toenperrään ei nuista yksikään kolahtanut. Ite ulkoilma ihminen henkeen ja vereen, saatan istua nuotiolla helposti neljä-viisi tuntia yksin pimeässä.
Noista oltiin kiinnostuneita joskus 60 ja 70 luvuilla. Nyt on kansalla netti, 5g, adhd ja kasa muita neuropsykologisia diagnooseja ja harrastukset sen mukaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhun tästä palstasta.
Ap
Maailmassa on paljon noista asioista kiinnostuneita, mutta täällä se hautautuu muun älämölön alle.
Sarjakuvat ei ehkä ole kaikkein yleisin kiinnostuksenkohde, mutta eihän noissa muuten ole mitään ihmeellistä.
Todella moni on kiinnostunut noista aiheista, jos ei nyt ihan kaikista niin suurimmasta osasta ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Sarjakuvat ei ehkä ole kaikkein yleisin kiinnostuksenkohde, mutta eihän noissa muuten ole mitään ihmeellistä.
Manga on Japanin myydyintä kirjallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhun tästä palstasta.
Ap
Koska 98 % palstalaisista on kiinnostunut temppareista ja muista vastaavista
Aika laveasti ilmaistu. Periaatteessa sanoisin, että monet noista aiheista kiinnostaa, mutta olen aika valikoiva sitten esimerkiksi genren suhteen, eli luen lähinnä hc scifiä, klassikoita ja toisaalta historian osalta faktakirjallisuutta, erityisesti WWII kiinnostaa. Musiikista pidän, mutta lähinnä kuuntelen klassista, vanhaa rockia tai metallia, eli jos joku kyselee jostain Radio Novalla soivan hittikappaleen esittäjästä, niin todennäköisesti en ole koskaan kuullutkaan. Sarjakuvista lähinnä Sandman on ollut sellainen, mitä olen lukenut ja keräillyt aikuisiällä. Samanlainen valikoivuus elokuvissa.
Eli nuo kiinnostuksen kohteeksi ilmoittamaan asiat on niin suurpiirteisiä, että vaikea lähteä miettimään tuosta suoraan keskustelua. Jos joku sanoo pitävänsä elokuvista, niin se voi olla mitä vaan Transformerseista Puolalaisen 80-luvun taide-elokuvaan.
Eli vinkkini, rajaa vähän niin saat enemmän keskustelua aikaiseksi :)
Vierailija kirjoitti:
Toenperrään ei nuista yksikään kolahtanut. Ite ulkoilma ihminen henkeen ja vereen, saatan istua nuotiolla helposti neljä-viisi tuntia yksin pimeässä.
No ei toikaan nyt ihan terveeltä kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manga on Japanin myydyintä kirjallisuutta.
1) Manga ei ole kirjallisuutta!
2) Kirjoittikio Ap olevansa Japanissa? 

Mieti nyt vähän, mitä vastaat!
Ekkoja?