Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaas nyt! Noista usb porteista!

Vierailija
01.01.2007 |

Kuinka ne voi ihan noin vaan lopettaa toiminnan?? Kone on ollut jokapäivä päällä, mutta jouluna oli koko päivän kiinni ja kun kone aukaistiin niin huomattiin ettei hiiri toimi ja tänään ei toiminut kameran piuha eli usb portit rikki! Kummatkin! Miten voi olla mahdollista!!! Mitä se korjauskin maksaa ;(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista on sitten paha mennä itse avaamaan. Pöytäkone on " eri helppo" .

Vierailija
2/8 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ne voivat rikkoontua, mutta se ei ole aina välttämättä toimimattomuuden syy. Voi olla, että USB-liittimet ovat irronneet koneen sisältä tai BIOSissa on vikaa tai...

Voi olla uusi emolevy (50 - 100 euroa), jos vika on sen USB-logiikassa. Pitäisi tutkia tarkemmin ensin koko Windows ja PC-pömpeli. Näistä kun ei voi sanoa tarkemmin tietämättä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sortua kun tämä aspiren paska on juuri sitä itseään...

Vierailija
4/8 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta, jos kaikki portit ovat yhtäkkiä hajonneet... Vika voi tosiaan olla siinä, että tietokoneen sisältä on joku liitin irronnut. Kannattaa ottaa selvää takuuehdoista, jos itse avaa koneen, kun kyseessä on ilmeisesti joku merkkimikro, eikä itse kasattu...

Vierailija
5/8 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt joku nörttipoika löytyy tuttavapiiristä, jos ette itse viitsi alkaa vääntämään?

Vierailija
6/8 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainuttakaan linkkiä). Mutta siis kone on n.1,5v vanha. Liikkeen takuu ummessa, liike konkassa ollut n. 0,5v.

Vierailija
7/8 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muu voinee auttaa lisää, jos kerrot tarkemmin, minkä niminen se kone on... Aptiva 1234-ABCD?

Tuo on semmoinen ongelma, että ei tosiaan taida selvitä ilman lähempää tutkimista.

Vierailija
8/8 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin laitoin joskus kesä helteillä postia niiden acerin sivuilta kuumenemisesta johon en saanut vastausta. Numeroakaan ei ollut, ei edes suoraa sähköposti osoitetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän