Mies johon ei voi koskaan luottaa missään ja aina heittäytyy sairaaksi jos itse olen
Aina on väsynyt kun minä olen (olen harvoin) ja yleensä on väsyneempi. Jos olen aivan loppu ja menen makaamaan sänkyyn, mitä teen harvoin, niin hän tekee samoin? Hän kyllä saattaa muutenkin makoilla sohvalla/sängyssä töiden jälkeen, vaikka itse laitan ruokaa, hoidan lapset ja kaikki perujutut. Mutta siis jos itse joskus harvoin otan rennosti, niin hän oikein ryntää sohvalle makoilemaan tai jopa nukkumaan. Mikä juttu tää on?? Ja sit jos pyydän häntä tekemään jotain, ja itse vaan lepään, niin todella pitkin hampain happamalla naamalla tekee.
Kommentit (5)
Mikä tuossa on ihmeellistä. Olet opettanut miehellesi ettei hänen tarvitse tehdä mitään vaan sinä passaat kaikkia. Sitten joskus kun käsket häntä tekemään jotain niin hän ei tykkää siitä. Hän ei halua luopua saavutetusta edusta. Hulluhan olet jos jatkat tuolla tavoin. Laita mies töihin joka päivä äläkä välitä hänen myrtyneestä naamasta. Älä anna hänen manipuloida sinua.
Pitää paikkansa useimpien miesten kohdalla.
Ainakin iäkkäämpien miesten kohdalla.
Mistähän mahtaa johtua?
Naisten täytyy tehdä ns. naisten työt ja vielä tehdä ns. miesten työt.
Teillä asuu mieslapsi joka ei halua ottaa vastuuta mistään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa on ihmeellistä. Olet opettanut miehellesi ettei hänen tarvitse tehdä mitään vaan sinä passaat kaikkia. Sitten joskus kun käsket häntä tekemään jotain niin hän ei tykkää siitä. Hän ei halua luopua saavutetusta edusta. Hulluhan olet jos jatkat tuolla tavoin. Laita mies töihin joka päivä äläkä välitä hänen myrtyneestä naamasta. Älä anna hänen manipuloida sinua.
Sinä rakastat häntä niin kovasti ja pelkäät, että jättää sinut etkä uskalla siksi vaatia häneltä mitään .Toivottavasti edes seksi on hyvää, jotta saat jotain vastinetta paapomiselle.
Vähän samaa vikaa. Jos minulla on vaikka olkapää kipeä, niin miehelläkin on. Tämän takia en viitsi paljon vaivojani valittaa. En ole vielä kokeillut sitä, että jos sanon munasarjani olevan kipeä, niin olisiko miehelläkin.