Whitney Houstonin paras kappale?
Kommentit (24)
En oikein fanita. EikÀ Houston tehnyt itse musiikkia.
I will always love you - Tulee aina kylmÀt vÀreet.
En fanita ollenkaan. En fanita muutenkaan ketÀÀn, murkkuikÀisten juttuja, vielÀ vÀhemmÀn tÀtÀ. Yksi ja ainut hyvÀ biisi, Im your baby tonight. I will always love you -> hirveÀn tylsÀ ja kulunut biisi.
Laulaako se sen dippaadaidappaadain ?
I will always love you. Nyt nuori norjalainen Angelina Jordan laulaa sen paremmin kuin kukaan muu Whitney Houstonin jÀlkeen.
En muista edes yhtÀÀn hÀnen laulamaansa kappaletta.
Vierailija kirjoitti:
Se uuaauauuuauuuuaaa , vai olikohan tuo Celine Dionin biisi.
đ€Łđ
PidÀn tosi paljon Preacher's Wife -levyn gospel-kappaleista, esim. I Love the Lord ja I Go to the Rock.
Myös His Eye is on the Sparrow on Whitney Houstonin laulamana ihana, vaikkei se olekaan lempiversioni laulusta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
I will always love you. Nyt nuori norjalainen Angelina Jordan laulaa sen paremmin kuin kukaan muu Whitney Houstonin jÀlkeen.
Liian samanlainen kuin Whitneyn versio. Joku voisi palata juurillekin ja tehdÀ enemmÀn Dollyn tyylinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian samanlainen kuin Whitneyn versio. Joku voisi palata juurillekin ja tehdÀ enemmÀn Dollyn tyylinen.
No miten olisi Angelina Jordanin 'Now I'm a fool'. Itse kirjoittanut. Ja joo, olen aika iso fani.
MinÀ tykkÀÀn ainakin "Did we almost have it all" tai joten noin kai se biisin nimi oli...
Ei sitÀ ulinaa ja kiljuntaa jaksa kukaan tervejÀrkinen kuunnella.
Aina kun kuulen tÀtÀ ihmistÀ ensimmÀinen mielikuva on vaipoissa sottaista huumekartanoa pitkin iso dildo kÀdessÀ haahuileva haaski. SiitÀ ei pÀÀse yli.
Bobby Brownin sisar, joka oli viettÀnyt aikaa kartanossa kÀyttÀen huumeita parin kanssa, möi stoorinsa lehdistölle.
W tarvitsi vaipat koskei huumepÀissÀÀn herÀnnyt vessaan ja dildoa tarvittiin koska oli ainaisessa crackin aiheuttamassa kemiallisessa kiimassa. Vaippapylly ei ilmeisesti innostanut Bobbya tÀyttÀmÀÀn aviollisia velvollisuuksiaan.
Mun lemppari on My Love Is Your Love. SiinÀ on rosoa, pehmeyttÀ ja tunnetta koskettavasti. The Star Bangled Bannerin kajautti niin, ettÀ karvat nousee ja tunnen ylpeyttÀ amerikkalaisuudestani vaikken ole amerikkalainen. :D
I Will Always Love You on tÀydellinen. Muut hitit on turhan voimaballadeja mun makuun vaikka kaikenhan hÀn lauloi komeasti.
Se uuaauauuuauuuuaaa , vai olikohan tuo Celine Dionin biisi.